Gjest Pterodactylkake Skrevet 26. mars 2004 #1 Del Skrevet 26. mars 2004 fenomenet "spennende" brukes igjen og igjen spesielt av folk med nicket "mann 36" hvorfor dette? Jeg mener no offense, men det høres bare ut som en liten 8-åring som nettopp har fått vite hva sex er "uuuuu så spennende" "regntøy er spennende" "spennende er kvalmende" ops den var vist min kommentar, den. Det var dagens frustrasjon. Spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Brownstone Skrevet 26. mars 2004 #2 Del Skrevet 26. mars 2004 fenomenet "spennende" brukes igjen og igjen spesielt av folk med nicket "mann 36" hvorfor dette? Jeg mener no offense, men det høres bare ut som en liten 8-åring som nettopp har fått vite hva sex er "uuuuu så spennende" "regntøy er spennende" "spennende er kvalmende" ops den var vist min kommentar, den. Det var dagens frustrasjon. Spennende... Nei det var ikke spesielt spennende. :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #3 Del Skrevet 26. mars 2004 fenomenet "spennende" brukes igjen og igjen spesielt av folk med nicket "mann 36" hvorfor dette? Du skal se at de ikke har mer erfaring enn at alt som har med sex å gjøre (eller alt som kunne hatt med sex å gjøre) skaper krampe nederst, himmelstrebende tårn på midten og rennende sildrebekker nær toppen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. mars 2004 #4 Del Skrevet 26. mars 2004 Fordi sex kan være spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 26. mars 2004 #5 Del Skrevet 26. mars 2004 Enig med SS. Sex kan være spennende. Hva er så negativt med det, er vel heller deg det er synd på hvis du er så blasert i forhold til sex at termen spennende virker snål koblet med sex.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #6 Del Skrevet 26. mars 2004 Enig med SS. Sex kan være spennende. Hva er så negativt med det' date=' er vel heller deg det er synd på hvis du er så blasert i forhold til sex at termen spennende virker snål koblet med sex..[/quote'] Sex kan være veldig spennende! Sex er spennende, men folk flest er kasnkje ikke flinke nok til å bruke andre, flere og saftige ord på opplevelsene, tankene og fantasiene sien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 26. mars 2004 #7 Del Skrevet 26. mars 2004 Jammen er ikke spennende et ganske talende ord da? Jeg syns "spennende sex" høres helt optimalt ut, det rommer mye positivt! (hva skal man ellers si?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 26. mars 2004 #8 Del Skrevet 26. mars 2004 Det er sikkert spennende (dog forutsigbart, man har jo anelsen av hva som skjer der nede) jeg er bare fed-up eller hva det nå kalles av mann 36, rampegutt 50 år, leketøy 47 år o.l. skal bruke dette ordet, og det var en liten utblåsning fra min side, intet annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 26. mars 2004 #9 Del Skrevet 26. mars 2004 Det er sikkert spennende (dog forutsigbart' date=' man har jo anelsen av hva som skjer der nede) [/quote'] Så etterat man har funnet ut "hva som skjer der nede" er ikke sex spennende mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 26. mars 2004 #10 Del Skrevet 26. mars 2004 fenomenet "spennende" brukes igjen og igjen spesielt av folk med nicket "mann 36" hvorfor dette? Jeg mener no offense, men det høres bare ut som en liten 8-åring som nettopp har fått vite hva sex er "uuuuu så spennende" "regntøy er spennende" "spennende er kvalmende" ops den var vist min kommentar, den. Det var dagens frustrasjon. Spennende... Jeg skjønner hva du mener ja! Dette er ofte samme type menn som bruker ord som "leken" og "kosegutt". :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 27. mars 2004 #11 Del Skrevet 27. mars 2004 JO men skjønner du ikke poenget? Ordet mister sin betydning, da det kun er sleske jævler på blink "hei du virker spennende" blablabla, skjønner du ikke betydningen, men bare vil kverulere, er det vel ikke verre enn å overse det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå