Dødspingvinen Skrevet 28. mars 2004 #21 Del Skrevet 28. mars 2004 Nei, ikke på alt, men om det da blir ødelagt prøver jeg ikke å bytte varen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 29. mars 2004 #22 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg vasker klærne mine etter farge, og sjekker så og si aldri vaskeanvisningene. :oops: Hvis klærne ikke tåler det jeg mener de bør, så er de ikke verd å ha. Har flere plagg hvor vaskeanvisning sier håndvask, men plaggene er like fine etter å ha vært vasket på 60 grader. Men jeg har også opplevd at klær farger av på høy temperatur... Er mester i å få blå eller rosa undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 31. mars 2004 #23 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg sorterer etter farge, jeg, og så vasker jeg alt (utenom ull og sånne ekstra fine dyre greier) på 60 grader. Funker helt fint. Sengetøy, håndklær, kluter osv nuker jeg på 95 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 12. april 2004 #24 Del Skrevet 12. april 2004 En del klær er FEILMERKET,og hvis det står 60 grader og du vasker det på det etter vaskeanvisninga og plagget egentlig tåler 30 grader da er det lov og be om erstatning eller pengene tilbake i butikken. Grunnen til at jeg nevner dette er at på jobb kom ei dame med en kjempefin genser og spurte hva hun hadde gjort galt,på vaskeanvisninga stod det at genseren tålte 60 grader,men den tålte ikke kokevask.Den skulle ha vært håndvasket. Jeg vasker Undertøy,handduker og sengetøy på 60-90 grader. Har masse klær som ikke skal vaskes på mer en 40 grader. Ellers bruker jeg en del eddik i klær for å nøytralisere de.og det finnes skyllemiddel også til klær av kunstfibre.Jeg anbefaler folk og bruke skyllemiddel i klærene,men feilen mange gjør er å bruke mer en det doseringa tilsier. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 13. april 2004 #25 Del Skrevet 13. april 2004 Nei' date=' ikke på alt, men om det da blir ødelagt prøver jeg ikke å bytte varen.[/quote'] Skulle akkurat til å svare akkurat det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå