Gå til innhold

Alle paa samme hotell bryllupsnatten

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Brudgommen min og jeg var dumme nok til aa tipse gjestene om Holmenkollen Park Hotell, og naa skal hele hans familie bo der under bryllupet. Riktignok er det et stort hotell, og like ved festlokalene, men likevel...Blir jo litt dumt aa vaakne opp "vegg i vegg" med svigers etter bryllupsnatten, kanskje? Synes dere vi burde finne oss et alternativt sted aa bo? Hvor i saafall? Noen som har tips? Kan liksom ikke kaste ut hele hans familie heller....Blir litt teit aa si "vi var her foerst"?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var i bryllup på holmenkollen park nå i helgen som var. Alle gjestene overnattet etter brudeparets ønske.

Hvis dere skal ha brudesuiten, så ligger den laaaaangt unna de andre gjestenes rom, så ikke bekymre dere om at dere ligger "vegg i vegg" med foreldre/svigerforeldre.

Frokost blir servert på rommet dagen etter til dere, hvis dere ikke ønsker å sosilaisere med de til frokost :-) Men husk å si ifra hva dere ønsker dagen før, eller så ringer de og spørr kl. 7 om morran..... Det gjorde de nemlig til brudeparet nå i helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at dere får rom i en annen etasje da! Jeg har vært i flere bryllup der vi sov på samme hotell som brudeparet. Var koselig å samles til frokost dagen etterpå før alle dro videre - og så hilse på brudeparet igjen da...

(Jeg tror inegn plaget brudeparet om natten - det eneste måtte være om brudeparet synes det er kjipt at folk har nachspiel på hotellet som de går glipp av..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke ha brudesuite, men et noksaa enkelt rom (med utsikt helst). Vi kan jo be om aa faa et rom langt unna de andre, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be hotellet om å få ett rom langt unna de andre og med utsikt. De er veldig hyggelige der, til tross for at de "rotet" litt, men ikke noe alvorlig å tenke på :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ikke vaere der annet enn om natten, vi skal ha festen paa Bjoernsgard, innerst ved Bogstadvannet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi inviterer også gjestene som vil til å tilbringe natta på hotellet "vårt".

Anser ikke dette som noe stort problem.

(regner med veggene til brudesuiten er forholdsvis lydtette... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørnsgård har jeg ikke hørt om før... Hmm

Hva skal du'a minniepus, siden du håper det er lydtette vegger... ? :tunge1::tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du'a minniepus' date=' siden du håper det er lydtette vegger... ? :tunge1::tunge1::ler:[/quote']

Tenkte mest på om de andre gjestene bråker jeg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal jo ha samme stil på bryllupet, popelka! Vi skal også ha festen på et museum (et tun med masse gamle bygninger)

Dette er litt utenfor tema, men nå ble jeg bare så nyskjerrig. Hvordan skal du pynte? Jeg har oppdaget at det lett blir litt "rotete" med mange farver, og det hadde jo vært morsomt å ha pynt i samme stil som bygningen... Vi tenkte på å pynte med mose, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal få det til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa goy! Jeg aner ikke hvordan vi skal pynte ennaa heller. Tenkte foerst paa avklippete peoner i glassboller, men det blir for "engelsk" for Bjornsgard. Hva med lyng? Vi har burgunder/rosa og kremhvitt som temafarger, saa det passer hvertfall! Synes mose er litt trist helt alene, men det var et godt tips hvis man kombinerer det med litt farger! Men vi skal heller ikke overpynte, det er en del farger der fra foer, akkurat som du har erfart.

Hvor skal dere ha festen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal være her:http://www.museumsnett.no/hallingdal/hele.htm

Det er ikke bilde av den bygningen vi skal være i, men hvis du trykker på "bygninger" så ser du hvordan bygningene rundt ser ut. Det er ganske stemningsfullt.

Jeg tittet litt rundt i forskjellige butikker i går, og jeg tror jeg skal pynte med mye stearinglys (fire store lysestaker i messing og flere små, hvite kubbelys), mose med lytt pynt i (bær eller noe sånt), og noen blomstervaser med store hvite blomster i (jeg husker ikke hva de heter akkurat nå...)

I kirka har jeg tenkt på å kanskje ha løv på siden av de øverste benkene i tillegg til et par oppsatser øverst ved alteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Deilig at jeg slipper bekymre meg over dette. De fleste som kommer bor i nærheten og de som ikke gjør det overnatter hos de i familien de er nærmest. :-)

Og jeg er enig med mange her inne. Bare be om et rom langt unna de andre:) Enkelt og greitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi la ved overnattingsliste i invitasjonene, men hoppet lett over det hotellet vi skal overnatte på..........og det holdes fortsatt hemmelig hvor det er :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...