Gå til innhold

Hva koster solarium nå om dagen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og solpass, hva er det?

Anonym poster: 1dcd9def4bd330069ea15f8f86608210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hvor man tar og hvilken solseng man bruker. Jeg tar på brun og blid, aner ikke om det er noe særlig fordel med det solpasset, men tror det er litt ihvertfall. Pleier å ta den nyeste solsengen og det koster rett over 80 kr for 20 minutter, svindyrt med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar hos Brun og Blid og bruker solsengen X10. Jeg bruker å ta for 100 kr hver gang, og det varierer om det er 24 eller 27 minutter. Vet ikke hvilken som er riktig :-) Solpass er et kort som du fyller penger på, da får du 20% mer soltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ta sol på CitySun eller BlueBox, og synes det er svindyrt. Betaler vel rundt 120 for 30 min tror jeg. Ved å bruke solpass får man vel 50% tillegg på det man setter inn på solkortet. Altså hvis jeg fyller på solkortet med 200kr, får jeg 300kr inn på solkortet så det sparer man jo mye på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dyrt. Jeg tror jeg betalte 100 kr sist jeg var :sjokkert: . Husker når jeg betalte 30 kr for 15 min vs 100 kr for 22 minutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker X7 hos Brun og Blid og betaler vel en 65 kr for 21 minutter ca. Gidder ikke bruke de dyreste, innbiller meg de ser mest fancy ut og at man ikke blir så mye brunere om sengen er inspirert av en Cadillac. Bruker solpass.

Endret av Blånd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok sol på treningssenteret jeg trener på idag , betalte 30 kr for 15 min. Men denne solsengen er ikke like effektiv som den på city sun , litt mer old fashion. Farge får jeg alikevel, går bare bittelitt tregere å bli brun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Vært på brun og blid et par ganger. Betalte 60 kroner for 18 minutter :) Gode solsenger da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært et par ganger på Brun og Blid: 120 kr for en halvtime. :sjokkert:

Så det blir ikke så ofte. På Elixiaen jeg trener på har de solarium til 60 kr for en halvtime, thats more like it :danse: Ellers er det halv pris fra 7 - 10 på morgenen på solariumet i sentrum, der har jeg tatt en del. Nekter å betale 120 kr for en halvtime hele tiden, synes det er dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt litt sol i "bygda" hvor jeg bor nå og ble overrasket over hvor mye billigere det var i forhold til f.eks. Oslo hvor jeg bodde før.

10kr for 7min og det var faktisk veldig sterke rør - ble brent av tiden jeg normalt bare har fått litt farge av før. Og det enda jeg hadde smurt meg med solkrem! Så for meg holder det med 15-20min en gang i uken på dette stedet for å beholde brunfargen = maks 30kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...