Gå til innhold

Andre Hay Day spillere her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spilte ganske mye for et år siden, så har jeg hatt en laaaang pause, og nå er jeg på nivå 43.

Jeg trenger skruer og planker hele tiden, har masse av alt det andre. Irriterende. Også irriterende at jeg uten å mene det bruker diamanter på å gjøre ting ferdigprodusert med en gang uten å mene det, fordi jeg kommer borti knappen. Burde vært en sånn "sikker på at du vil gjøre dette?"-advarsel... :P



Anonymous poster hash: 35d10...8f3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det ikke ikke-Facebookvenner du skulle ha til å handle? Skal du ha venner som ikke er venner på face men alikevel bekjente av deg til å handle?

Evt kan du huke av sånn at det ikke kommer annonse i avisen også må personen besøke din gård og gå derfra og inn i butikken.. Om du skjønner?!

Kan du svaret på det jeg lurte på?

Vennen er ikke på facebook. Hvordan kan personen finne gården da?

Edit: Har du koblet til facebook da? Det står at man må det hvis man skal spille fra flere steder.

Endret av Capricorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på level 17. Går sakte men sikkert fremover ;)

Er det slik at dyrene dør om de ikke blir matet på en stund?

_______



Anonymous poster hash: 09484...cb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på level 17. Går sakte men sikkert fremover ;)

Er det slik at dyrene dør om de ikke blir matet på en stund?

_______

Anonymous poster hash: 09484...cb0

Tror ikke det, men jeg har ikke latt det gå så veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det, men jeg har ikke latt det gå så veldig lenge.

Ikke jeg heller, men kanskje jeg skulle testet det ut så vi vet :fnise:

_____________

Anonymous poster hash: 09484...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen er ikke på facebook. Hvordan kan personen finne gården da?

Edit: Har du koblet til facebook da? Det står at man må det hvis man skal spille fra flere steder.

Jeg er ikke sikker på hvordan vennen din finner gården :/ skal si i fra om jeg finner det ut.

Gården min er på face, men problemet er at jeg ønsker å spille fra en enhet som ikke er min.. Men den logger jo automatisk på gamesenter og da er det hans og ikke min gård som dukker opp :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dyrene dør ikke. Jeg har hatt pause fra spillet i mange måneder, og fikk bare en beskjed om at de savnet meg... ;)



Anonymous poster hash: 35d10...8f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på hvordan vennen din finner gården :/ skal si i fra om jeg finner det ut.

Gården min er på face, men problemet er at jeg ønsker å spille fra en enhet som ikke er min.. Men den logger jo automatisk på gamesenter og da er det hans og ikke min gård som dukker opp :/

Da må du nok logge han av og deg på.

Har et annet problem. Når jeg prøver å følge noen så står det at det ikke går fordi alle sporene er fulle. Kan man bare følge noen få? Hvilke spor mener de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du nok logge han av og deg på.

Har et annet problem. Når jeg prøver å følge noen så står det at det ikke går fordi alle sporene er fulle. Kan man bare følge noen få? Hvilke spor mener de?

Takk! Skal prøve å se om jeg får der til :)

Er du og vennen din venner på gamesenteret? Man kan være det og om jeg forstår det rett kan man følge hverandres spill der. Jeg har ingen venner i gamesenteret, men dere kan jo prøve det og se om dere finner hverandres gårder der..

Følging og sporer vet jeg ingenting om :/

Endret av Marionette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på nivå 71. Spillt en del siden jeg går hjemme.

Men aldri brukt penger på spillet

Jeg har koblet opp mot fb. Og har da venner igjennom fb som spiller. Hr også non venner igjennom game senter.

Bytter "varer" med venner. Avtaler når vi skal inn til hverandre. Må være raske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Skal prøve å se om jeg får der til :)

Er du og vennen din venner på gamesenteret? Man kan være det og om jeg forstår det rett kan man følge hverandres spill der. Jeg har ingen venner i gamesenteret, men dere kan jo prøve det og se om dere finner hverandres gårder der..

Følging og sporer vet jeg ingenting om :/

Er ikke gamesenter bare for iPhone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 måneder senere...

Gammel tråd ser jeg, men jeg har et spørsmål. Jeg har fått åpnet toget, artig med noe nytt! Men det er en ting som irriterer meg med bestillinger i butikken.

Jeg har fått åpnet tre sånne "slots" eller hva jeg skal kalle det i den ene, men det som skjer når jeg skal sjekke den første bestillingen er at den er så langt på siden og blir liggende under ikonene til venstre, sånn at jeg ikke ser hva som ligger der. Så jeg må dra frem tingene som skal bestilles for å se hva kundene vil ha. Og det er så utrolig knølete, for de ligger jo på en måte litt oppå hverandre så jeg må sitte og dra dem frem og tilbake for å se hva som ligger der. Skjønner dere hva jeg mener? Flere som opplever det samme?

Anonymous poster hash: 39cd5...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...