Gå til innhold

Andre Hay Day spillere her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det andre som spiller Hay Day her inne da tro?

Hvilket nivå er dere kommet på?

:)

Anonym poster: 9ee0a48281db7977d50fe862b9498070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg er på nivå 51, spiller mest når jeg kjeder meg.. Synes det har blitt litt kjedelig etterhvert, det går liksom i det samme.

Anonym poster: 9ee0a48281db7977d50fe862b9498070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller hayday!! :D

Men er litt lei av det egentlig, husker ikke nivå, men har nå kommet meg et stykke.

Liker det at det dukker opp nye diamanter både i gruen og i kister når man har gått tom, har aldri brukt ekte penger på spillet.

Anonym poster: caa994b1b3ab7a340c6b777ffc7b43f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får dere veldig mye av de samme av ting som trengs for å utvide arealet, låven og siloen? Jeg får nesten bare klubber til areal, og planker til silo og låve.

Har brukt 15 kr på spillet noen ganger når jeg har stått litt fast eller vil få litt fortgang på sakene :)

Ser på de andre gårdene at noen må bruke veldig mye tid og penger på å spille, noen har jo full pott på alle maskinene og utvidet gården helt for lenge siden. For å få full pott på smelteverket må den ha vært i bruk i over 6000 timer, bare for å få den siste stjerna.. De må jo bruke veldig mye penger og tid på å spille.

Anonym poster: 9ee0a48281db7977d50fe862b9498070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får dere veldig mye av de samme av ting som trengs for å utvide arealet, låven og siloen? Jeg får nesten bare klubber til areal, og planker til silo og låve.

Har brukt 15 kr på spillet noen ganger når jeg har stått litt fast eller vil få litt fortgang på sakene :)

Ser på de andre gårdene at noen må bruke veldig mye tid og penger på å spille, noen har jo full pott på alle maskinene og utvidet gården helt for lenge siden. For å få full pott på smelteverket må den ha vært i bruk i over 6000 timer, bare for å få den siste stjerna.. De må jo bruke veldig mye penger og tid på å spille.

Anonym poster: 9ee0a48281db7977d50fe862b9498070

Ja, jeg har også sett de gårdene, full pott på alt, kjøpt opp alle områdene, bygget alle bygningene, fått alle dyrene osv, innen en viss level. Og de som ALLTID fyller opp båten sin, og alle andre sin. De må bruke temmelig mye penger, og de diamantene er dyre. 700KRONER for den største kista liksom.. Og det trengs mange diamanter for å få smelteverket til å gå til alle stjernene ja.

Anonym poster: caa994b1b3ab7a340c6b777ffc7b43f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FiskenBlub

Ja :) Er level 41, snart 44. Litt småforbannet på det spillet fordi låven blir full hele tiden... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) Er level 41, snart 44. Litt småforbannet på det spillet fordi låven blir full hele tiden... :(

Du vet du kan selge ting i landeveisbutikken? Det tok veldig lang tid før jeg fant ut at jeg kunne bruke landeveisbutikken uten å koble inn facebook, og da løsnet mye! Hadde sikkert halve låven full av planker.

Anonym poster: 9ee0a48281db7977d50fe862b9498070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FiskenBlub

Du vet du kan selge ting i landeveisbutikken? Det tok veldig lang tid før jeg fant ut at jeg kunne bruke landeveisbutikken uten å koble inn facebook, og da løsnet mye! Hadde sikkert halve låven full av planker.

Anonym poster: 9ee0a48281db7977d50fe862b9498070

Gjør det hele tiden. Men liker mine planker og skruer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det hele tiden. Men liker mine planker og skruer :P

Hehe :ler:

Anonym poster: 9ee0a48281db7977d50fe862b9498070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det hele tiden. Men liker mine planker og skruer :P

Åå, jeg mangler alltid det, vil du bytte noen mot trepanel og bolt, for det har jeg halve låven full av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FiskenBlub

Åå, jeg mangler alltid det, vil du bytte noen mot trepanel og bolt, for det har jeg halve låven full av :)

Trenger ikke det heller :P eneste jeg mangler er søvteip og spikere. Går det ant å velge hvem man selger til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiker har jeg. Nei, det går ikke å velge dessverre. Må bare ta de tilbudene man får i avisen.

Dere kan legge hverandre til som venner i game center da, og avtale når dere skal legge ut i landeveisbutikken :-)

Anonym poster: 9ee0a48281db7977d50fe862b9498070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Hvordan kan folk jeg ikke er venner med på Facebook handle i butikken min?



Anonymous poster hash: b85a1...c66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan kan folk jeg ikke er venner med på Facebook handle i butikken min?

Anonymous poster hash: b85a1...c66

Det lurer jeg også på. Ingen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Det lurer jeg også på. Ingen som vet?

Lage annonse i "lokal avisen".

Hvordan kan jeg spille hayday med min gård på min kjærestes iPad? Er det i det hele tatt mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lage annonse i "lokal avisen".

Hvordan kan jeg spille hayday med min gård på min kjærestes iPad? Er det i det hele tatt mulig?

Det har jeg gjort mange ganger, men finner ikke vennene der. De finner ikke meg heller. Vi har laget annonse samtidig, men det er bare ukjente der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort mange ganger, men finner ikke vennene der. De finner ikke meg heller. Vi har laget annonse samtidig, men det er bare ukjente der.

Var det ikke ikke-Facebookvenner du skulle ha til å handle? Skal du ha venner som ikke er venner på face men alikevel bekjente av deg til å handle?

Evt kan du huke av sånn at det ikke kommer annonse i avisen også må personen besøke din gård og gå derfra og inn i butikken.. Om du skjønner?!

Kan du svaret på det jeg lurte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...