Aelwyn Skrevet 26. mars 2004 #1 Del Skrevet 26. mars 2004 Noen av dere som skal ha egen kake til "gommen"? Se på den kaka i linja oppe på den linken her: http://www.cacas.no Den som ser ut som tuxen til gommen, hva synes dere om noe slikt? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. mars 2004 #2 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg skal ha kake til brudgommen..På Cacas har de en form som ser ut som et utbrettet bok, denne skal lages marsipan kake av og vil bli dekorert som "kjære dagbok" og så med noe jeg skrev i dagboken min måneden etter vi ble sammen for 10 år siden.. Han får denne fordi jeg ikke vil ha marsipankake som bryllupskake og han elsker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 26. mars 2004 #3 Del Skrevet 26. mars 2004 Skal ikke ha egen kake til brudgommen. Ser kun poenget med det dersom han må ha noe spesielt pga.f.eks allergi . Vi har alt felles vi question: kan andre få lov til å smake eller må dere si ifra at den er reservert han..hehe :klø: :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. mars 2004 #4 Del Skrevet 26. mars 2004 Den er til alle, hvertfall den jeg skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 26. mars 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 26. mars 2004 :o Selvfølgelig mente jeg en kake alle kunne smake på! Jeg spurte fordi mange av de utenlandske kake sidene har egne bilder av kaker som er laget som en sjokolade kake e.l. formet som en smoking jakke med skjorte e.l.... Og så står det grooms cake.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 26. mars 2004 #6 Del Skrevet 26. mars 2004 Regna selvsagt med at alle kunne få smake. Har bare aldri tenkt på eller hørt om den type kake her til lands før. For meg er det altfor amerikansk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 26. mars 2004 #7 Del Skrevet 26. mars 2004 Synes i utgangspuktet at det burde være nok med en "felles" bryllupskake. Men jeg syntes jo at Juni04 sin ide var litt hyggelig: Lage en egen kake, akkurat slik han liker den best, med et personlig dagboknotat om ham fra tiden man ble sammen. Akkurat passe "bryllups-klissete" ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 26. mars 2004 #8 Del Skrevet 26. mars 2004 Har tenkt en del på det, ettersom han liker aller aller best sjokoladekake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 26. mars 2004 #9 Del Skrevet 26. mars 2004 Han elsker marsipan, mens jeg liker det ikke, og bløtkake er ingen av oss glad i. Vi har derfor blitt enige om å ha sjokoladekake som bryllupskake. Forloveren min (som skal lage kaken) kommer imidlertid til å pynte sjokoladekaka med marsipan som en overraskelse til min kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. mars 2004 #10 Del Skrevet 26. mars 2004 Synes i utgangspuktet at det burde være nok med en "felles" bryllupskake. Men jeg syntes jo at Juni04 sin ide var litt hyggelig: Lage en egen kake, akkurat slik han liker den best, med et personlig dagboknotat om ham fra tiden man ble sammen. Akkurat passe "bryllups-klissete" ;-) Klissete-det er meg det :oops: Liker sånt jeg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 27. mars 2004 #11 Del Skrevet 27. mars 2004 Mente ikke det med klissete som noe negativt altså :-) Jeg synes det er hyggelig at du vil gjøre noe ekstra for mannen din (ref. egen kake siden han er allergisk). At du gjør det gjennomført og personlig (ref. kake som ser ut som bok, med dagboknotat) synes jeg høres veldig hyggelig ut, og jeg er sikkert på at han vil sette stor pris på omtanken. Tipper han blir litt rørt også ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #12 Del Skrevet 28. mars 2004 Noen av dere som skal ha egen kake til "gommen"? Se på den kaka i linja oppe på den linken her: http://www.cacas.no Den som ser ut som tuxen til gommen, hva synes dere om noe slikt? :-) Av alt bridezilla-tullet jeg har sett, så tar dette kaka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. mars 2004 #13 Del Skrevet 28. mars 2004 Nei, det skal vi ikke ha, har ikke falt meg inn før jeg leste her, og det har fremdeles ikke falt meg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 28. mars 2004 #14 Del Skrevet 28. mars 2004 Nei, vi skal ikke ha noe slikt. Er ingen kakemomser noen av oss. Bortkastet penger rett og slett..... Men til dere som elsker kaker: Dere må jo sette pris på noe slikt kan jeg tenke meg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 28. mars 2004 #15 Del Skrevet 28. mars 2004 Nei, det har jeg ikke tenkt til å ha, er ikke min "greie". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. mars 2004 #16 Del Skrevet 29. mars 2004 Hadde ikke tenkt det, nei. Jeg holder på å lure på om vi skal bytte til en annen bryllupskake, men har ikke luftet det for sambo ennå.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 29. mars 2004 #17 Del Skrevet 29. mars 2004 Nei. Vi skal ha en bryllupskake sammen og en hel dunge andre kaker for enhver smak og oss og som vi kommer til å ete oss store og fete på i månedsvis etterpå! (Isiselin er en stor kakemoms! Nam!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. mars 2004 #18 Del Skrevet 29. mars 2004 Nei. Vi skal ha en bryllupskake sammen og en hel dunge andre kaker for enhver smak og oss og som vi kommer til å ete oss store og fete på i månedsvis etterpå! (Isiselin er en stor kakemoms! Nam!!) høres veldig ut sånn som vi skal ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 29. mars 2004 #19 Del Skrevet 29. mars 2004 Ser kun poenget dersom man ikke skal ha mange andre kaker. Det er jo ikke en brudekake (selv om noen sier feil), men en bryllupskake. I amerikanske og engelske bryllup er det jo ofte bare en kake ved sidenav bryllupskaken, og det er brudgomkaken. Den er der rett og slett fordi det skal bli nok kake til alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 29. mars 2004 #20 Del Skrevet 29. mars 2004 Nei. Vi skal ha en bryllupskake sammen og en hel dunge andre kaker for enhver smak og oss og som vi kommer til å ete oss store og fete på i månedsvis etterpå! (Isiselin er en stor kakemoms! Nam!!) Skal dere fryse ned kaker da? Går det særlig bra å fryse ned kremkaker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå