Gå til innhold

Hvilken etasje skal dere skjære i...?

Gjest anonym

Hvilken etasje i kaken skal dere starte med...?  

1 stemme

1. 1. Hvilken etasje i kaken skal dere starte med...?

• Den nederste
      25
    • Den i midten
      2
    • En eller annen
      1
    • Hakke peiling.....
      8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:-? Dete har jeg ikke tenkt på engang. Takk for påminnelsen Tex :sjarmor: Tror det blir to hjerter ved siden av hverandre ellerno, så da blir det vel egentlig det samme? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Jeg har ikke peiling jeg..

For det første vet jeg ikke om vi skal ha noen kakeskjæringsseremoni og for det andre så har jeg ikke tenkt på hvordan den kaken evt skal se ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke tenkt på hvordan kaken skal se ut, så det der er ikke et aktuelt problem ennå. Jeg tror vi kommer til å ta det på sparket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradisjonen sier start nederst, så det skal vi. Den øverste etasjen bør man fryse ned å spare, det betyr lykke. Men den må da ikke være skåret i :fy: Altså den må være hel. Ikke frys ned evt toppfigurer for det betyr ikke lykke. Figuren symboliserer jo dere og legges denne i fryseren med kaka vil "kjærligheten kjølne og fryse til is".... gammel overtro fra en konditor-venn av meg.

Dersom det er bare en etasje så er det kanskje greitt å hoppe over denne tradisjonen, eller overtro om du vil, og heller kose seg med kaloriene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt å spare den øverste etasjen så da tenker jeg at vi begynner å skjære på den i midten...eller nederst....eller vet ikke :-) Jeg må se kaken først tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skjærte i den nederste og har fryst ned hele øverste delen, som vi skal ha på ett års dagen vår sammen med en magnum flaske med gul enke.. som vi fikk i bryllupsgave :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår kake er i 1 etg (eller egentlig to, men det er to hjerter som står direkte oppå resten av kaken, så det blir ikke noe etg-skille)

Så vi skjærer i 2. etg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tabby

Vi skal følge tradisjonen på dette punktet og skjærer i den nederste delen. Den øverste skal fryses ned og spises på vår ett års bryllupsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tenkt særlig mye på det ennå.. ikke vet vi hvaslags kake vi skal ha heller...

Vi får ta det på sparket tror jeg.. og da regner jeg med at det naturlige er å begynne på bunn.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...