Gå til innhold

Orker ikke tanken på å fly... :(

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Søstra mi er sånn. Kom aldri på besøk hos pga flyskrekk.

Så en gang måtte ho i bryllup her og da hadde hun ikke valg.

Hun ringte Braathens og forklarte situasjonen. Da hun kom ombord så ble hun "tatt vare" på. de forklarte og roet henne ned.

Da hun kom frem så skrøt hun så veldig av personalet og hele flyturen. Redselen forsvant da hun kom inn i flyeet og de møtte henne. Dette var ingen ting.

Det varte bare denne turen. Så kom det tilbake igjen. Nå har hun ikke fløyet siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv tankefeltterapi. Og prøv å få sete foran i flyet, der er det færre lyder (ifølge ei venninne som har lettere flyskrekk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Nå er det bare få dager til jeg skal ut og fly - reiser til Spania på lørdag, og jeg tror tiden er inne for å lese linkene om fly og flyskrekk igjen.

Har ikke gruet meg nevneverdig til turen og flyvningen, siden det har vært så langt fram i tid. Men nå er altså dagen snart kommet, og jeg har en liten "klump" i magen... :roll:

Gleder meg til å komme til Spania, og gleder meg til å være sammen med venninner - MEN, jeg gruer meg til å fly - og det å reise fra sambo...Da kan han jo ikke passe på meg... :-(

Det er utrolig vondt å være så redd for noe som egentlig ikke er nevneverdig farlig...

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Vi reiser på morgenkvisten, så jeg håper vi får frokost og ikke en av de såkalte "varmrettene"! :wink: Frokosten kan vel ikke være så halvgæærn vel?

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...