Gjest Anne Marte Skrevet 25. mars 2004 #1 Del Skrevet 25. mars 2004 Når dere har sex, hvor ofte gir du ham orgasme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 25. mars 2004 #2 Del Skrevet 25. mars 2004 Hver gang!!!!! Men det var kanskje ikke det du lurte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne Marte Skrevet 25. mars 2004 #3 Del Skrevet 25. mars 2004 Hver gang!!!!! Men det var kanskje ikke det du lurte på? Gir han deg orgasme hver gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. mars 2004 #4 Del Skrevet 26. mars 2004 Når dere har sex' date=' hvor ofte gir du ham orgasme?[/quote'] Hver gang. Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. mars 2004 #5 Del Skrevet 26. mars 2004 Vi får stort sett orgasme hver gang begge to. Kanskje det har litt å gjøre med at vi kjenner hverandre veldig godt etter fjorten år som bestekompiser.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 26. mars 2004 #6 Del Skrevet 26. mars 2004 Hver gang..og stort sett begge to!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. mars 2004 #7 Del Skrevet 26. mars 2004 Når dere har sex' date=' hvor ofte gir du ham orgasme?[/quote'] Kjærsten min får utløsning hver gang vi har sex, orgasme får han endel av gangene men ikke alltid, men det er ikke jeg som gir ham hans orgasmer, det er vår nytelse og lyst som fremkaller den, og hans dagsform er også avgjørende. Jeg får ikke lett orgasme, så jeg får ikke det hver gang, dette er ikke noe han kan gi meg men noe jeg må få til selv sammen med ham! Lysten på å jobbe for det, fra min side, er også avhengig av dagsform etc, ikke hans "arbeid". Hadde han bare kunnet GI meg orgasme, så hadde jeg fått det hver gang vi hadde sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannen Skrevet 26. mars 2004 #8 Del Skrevet 26. mars 2004 Ja, den applausen kunne ha fortsatt side opp og side ned her syns jeg, for dette var jammen godt å lese aline Selvsagt er de mye en mann kan gjøre for å hjelpe jenta mot orgasme, men en mann kan ikke gi jenta orgasme på egen hånd, uansett hvor mye han vil det. Jenta må være må selv være instilt på å få det til, og hun må ha dagsformen inne slik at den lar seg frembringe. Godt å se at det er jenter som er så beviste på dette, at de rett og slett vet at en mann ikke bare kan GI henne orgasme. I tillegg har du fåt tmed deg at en gutt kan ha utløsning uten at han samtidig får orgasme, det er bra. De fleste jenter tror jo at så lenge han får utløsning, ja da får han orgasme hver gang vi har sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 26. mars 2004 #9 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg får orgasme hver gang, fordi jeg har en tolmodig mann som venter på meg til jeg har fått orgasme. Hvis jeg ikke klarer å konsentrere meg nok, sier jeg i fra at han ikke skal vente på meg. Men hvor ofte mannen min får orgasme vet jeg faktisk ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. mars 2004 #10 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg synes det kan være litt slitsomt å SKULLE komme hver gang, jeg. Det er ikke alltid det går like lett, men sex kan jo være bra forde. Blir sånn press om mannen skal drive å prøve og prøve også klarer man ikke å komme. For meg er det derfor ikke noe mål å komme hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 26. mars 2004 #11 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg er klar over at ikke utløsning og orgasme hos mannen nødvendigvis går hånd i hånd, men jeg vet at min mann alltid får orgasme fordi jeg spurte. Han har såvidt han husker aldri hatt utløsning uten orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 26. mars 2004 #12 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg er klar over at ikke utløsning og orgasme hos mannen nødvendigvis går hånd i hånd' date=' men jeg vet at min mann alltid får orgasme fordi jeg spurte. Han har såvidt han husker aldri hatt utløsning uten orgasme.[/quote'] Samme her, vi har også snakket om dette, og min får også orgasme hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 26. mars 2004 #13 Del Skrevet 26. mars 2004 Hver gang, med mindre den hvite guffa som spruter ut er en faking fra hans side Hver gang for meg også, hver gangXmangeganger= MASSEMASSE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. mars 2004 #14 Del Skrevet 26. mars 2004 Hver gang' date=' med mindre den hvite guffa som spruter ut er en faking fra hans side...[/quote'] Menn kan få utløsning (altså den vite guffa kommer ut) uten at de får orgasme, og de kan få orgasme uten at det spruter guffe. sier ikke at dette gjelder mannen din, men sier bare at det kan være slik for menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 26. mars 2004 #15 Del Skrevet 26. mars 2004 Hva er forskjellen på orgasme og utløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann247 Skrevet 26. mars 2004 #16 Del Skrevet 26. mars 2004 Ofte spruter det bare ut uten at det er noe spesielt godt for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 26. mars 2004 #17 Del Skrevet 26. mars 2004 Kjæresten min vet ikke om han noen gang har fått orgasme, han... Det er bare kjempegodt hver gang det spruter, men om det kan kalles ekte orgasme vet han ikke... Finnes det menn som aldri får orgasme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann247 Skrevet 26. mars 2004 #18 Del Skrevet 26. mars 2004 Så lenge det er kjempegodt hver gang så er vel alt helt fint vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #19 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg er klar over at ikke utløsning og orgasme hos mannen nødvendigvis går hånd i hånd' date=' men jeg vet at min mann alltid får orgasme fordi jeg spurte. Han har såvidt han husker aldri hatt utløsning uten orgasme.[/quote'] Eller han har aldri hatt orgasme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 27. mars 2004 #20 Del Skrevet 27. mars 2004 Kjæresten min vet ikke om han noen gang har fått orgasme, han... Det er bare kjempegodt hver gang det spruter, men om det kan kalles ekte orgasme vet han ikke... Sånn har kjæresten min det også. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå