AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Hei, Jeg hva skjer med kroppen min? Jeg har ikke fått mensen, er flere dager på overtid. Jeg har hatt de typiske symptomene som mensmurringer ømme og opphovnet bryster, luft i magen, kvalme, hodepine. Jeg tenker at mensen sikkert er forsinket, men nå har jeg ikke ømme bryst lenger, og absolutt ingen tegn til mensen. Er akkurat som om jeg har hatt spøkelses mensen, med alle symptom untatt mensen. Jeg har ellers en veldig regelmessig menstruasjon og har aldri "hoppet" over en mensen før. Jeg har også sluttet på p-pillen for over ett år siden, så tror ikke det har noen sammen heng der. Ellers er livsstilen min også uforandret og jeg har heller ikke hatt noe stress i det siste. Jeg trenger sikkert ikke å bekymre meg, men klarer ikke å la være å tenke at noe er galt. Bør jeg oppsøke lege ? eller er dette ganske vanlig? noen der ute som har opplevd det samme kanskje? Takk for svar P.S jeg er forresten ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Anonym poster: c67ae8832351f2df4596312727b0c443
_Aries Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Dersom dette er første gangen det skjer hadde jeg ikke brydd meg så mye om det. Sånt skjer av og til uten at det er noen alvorlig grunn til det. Dersom dette gjentar seg over de neste periodene ville jeg anbefalt deg å oppsøke lege. En graviditetstest ville jeg anbefalt deg å tatt, bare for å utelukke det 100% prosent.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Dersom dette er første gangen det skjer hadde jeg ikke brydd meg så mye om det. Sånt skjer av og til uten at det er noen alvorlig grunn til det. Dersom dette gjentar seg over de neste periodene ville jeg anbefalt deg å oppsøke lege. En graviditetstest ville jeg anbefalt deg å tatt, bare for å utelukke det 100% prosent. Takk du har nok rett, får vel bare vente å se om den kommer senere Anonym poster: b55e491d6080cd85094817a738634545
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #5 Skrevet 19. mars 2013 Innbilt svangerskap? Ok men kan det være innbilt svangerskap hvis jeg ikke tror jeg er gravid? Anonym poster: b55e491d6080cd85094817a738634545
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå