Gå til innhold

Hvor lang bukselengde?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvilken lengde på buser er vanlig for en jente på 169-170? Nå tenker jeg på levis,diesel etc.. Er 30 eller 32 standard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det spørs jo helt hvor lange bein du har det. Jeg har vel relativt lange bein i forhold til resten av kroppen og vil gjerne ha bukselengden i 36. (er 171 høy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro at 30 og 32 er litt for kort til deg.

Jeg er ca 165 og bruker 32. Dvs jeg kjøper 32 og de er LITT for lange. Men etter en vask er de akkurat passe.

Kommer jo litt an på hvor lange bein du har også.

Men du kan jo prøve 34 og se om de passer. Hvis velger du lengre eller kortere.

Men regn med at jeans krymprer litt i lengden etter vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

jeg er 167, og har normalt lange bein. Jeg bruker 32", i Lee kjøper jeg 33", for 31" er i knappeste laget. Men jeg har ei venninne som er knappe 162, og hun kjøper 34", men har lange bein i forhold til overkroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger sikkert minst 32".. Jeg er omtrent like høy som deg, men her veldig korte bein og bruker 32". Det kan godt tenkes at du vil bruke 34".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ca 165, og 32 er litt for langt til meg, men 30 er alt for kort. Etter vask er 32 fremdeles litt for langt, men ikke sååå mye. Mine ben er verken korte eller lange, bare vanlige.

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 32, og er 163 cm. Tror nok 34 hadde vært en passende str. til deg. Prøv deg fram, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 og 32 passer akkurat til flate sko, mens 34 blir for langt. Jeg har forholdsvis lange bein jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Samme her. Er 1, 60 og bruker 32 i lengde. Høye hæler bruker jeg omtrent aldri, så der har jeg ikke peiling på hva jeg ville brukt. Men jeg liker å tro at jeg har lange bein sett i forhold til høyden, da. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

Med 1,66 bruker jeg hovedsaklig 34. Det blir litt langt på flate sko, men de fleste jeg har er med litt såle eller hel på så da passer det akkurat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Er 1, 60 og bruker 32 i lengde. Høye hæler bruker jeg omtrent aldri, så der har jeg ikke peiling på hva jeg ville brukt. Men jeg liker å tro at jeg har lange bein sett i forhold til høyden, da.  :sjarmor:

Jeg bruker heller ikke hæl så fryktelig ofte, men det er greit å ha en bukse som passer til de skoene jeg pent ble nødt til å kjøpe i forbindelse med en medaljeutdeling på Akershus festning i fjor.

Ideelt sett hadde jeg sett at buksene kom i oddetallslengder på bena. Jeg tror faktisk 33 i lengde hadde vært perfekt for meg. Du og jeg har nok lange bein i forhold til høyden. :wink:

Når jeg ser på meg selv så ser jeg faktisk nesten bare armer og bein, fordi jeg har en forholdsvis liten overkropp. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lee har 33 i lengde  :wink:

Åh?

Hvor selges de, og har de bootcut bukser? Pris? Kanskje jeg skal stikke å prøve dem en dag? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coral

Åh?

Hvor selges de, og har de bootcut bukser? Pris? Kanskje jeg skal stikke å prøve dem en dag? :wink:

Lee har 31" og 33" osv, jeg er ca 169 høy og bruker 33", syns det er akkurat passe, spesielt til litt lavere sko. Hater bukser som er for korte! Lee selges bla hos bikbok og carlings, koster ca 799,- - 899,- men holder lenge. Tips, kjøp den akkurat litt for trang, vier seg litt ut! Den skal selvfølgelig føles behagelig, men kan lett bli litt for stor og vie seg ut når den ikke er nyvasket. Tror jeg har modellene leola og desoto.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lee har 31" og 33" osv, jeg er ca 169 høy og bruker 33", syns det er akkurat passe, spesielt til litt lavere sko. Hater bukser som er for korte! Lee selges bla hos bikbok og carlings, koster ca 799,- - 899,- men holder lenge. Tips, kjøp den akkurat litt for trang, vier seg litt ut! Den skal selvfølgelig føles behagelig, men kan lett bli litt for stor og vie seg ut når den ikke er nyvasket. Tror jeg har modellene leola og desoto.. :wink:

Tusen takk for info. Da blir det kanskje nye bukser på meg om ikke så lenge. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Åh, Lee er digg! Men mine er så slitte at de bare passer til hjemmebruk for tiden... Må nesten gå til anskaffelse av nye bukser snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken lengde på buser er vanlig for en jente på 169-170? Nå tenker jeg på levis,diesel etc.. Er 30 eller 32 standard?

Det er umulig å si.

En råsjans ville være å spå at du nok må opp i 33 eller 34 minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...