Gå til innhold

Husker ikke hendelsen i natt.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I natt kledde jeg av meg genseren min slik at armene var ute av genserarmene da jeg våknet om morgenen. Jeg husker ingenting av dette. Jeg var ikke varm eller noe fordi vinduet står oppe om nettene. Hva kan ha skjedd?

Anonym poster: e34b1bc9b3c18e37d7b936fa8ca0735a

Videoannonse
Annonse
Gjest vaskosi
Skrevet

I natt kledde jeg av meg genseren min slik at armene var ute av genserarmene da jeg våknet om morgenen. Jeg husker ingenting av dette. Jeg var ikke varm eller noe fordi vinduet står oppe om nettene. Hva kan ha skjedd?

Tror kanskje dette skjedde. Hva tror du?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje dette skjedde. Hva tror du?

Jeg har lest et sted at enkelte epileptiske anfall kan gjøre at en kler av seg klær. Jeg hadde epilepsi abcencer da jeg var liten.

Skrevet

Selvoppfyllende profetier kaller man sånt. Hvis du er bekymret for om du har epilepsi er det sikkert ikke dumt å snakke med legen. Jeg har forøvrig ikke epilepsi men har funnet på mye rart om nettene, inkludert avkledning. Faktisk våkner jeg hver morgen og aner ikke hva jeg har gjort i løpet av natta. Kanskje det feiler meg noe?! :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kler av dynetrekk og putetrekk om nettene, pysjamaser er gjerne vrengt når jeg våkner, mye skjer om natten hos meg og jeg husker ingenting av det, men slik er jeg bare, jeg lager alltid mye styr når jeg sover, det kan mannen min bekrefte ;)

Jeg tror ikke du feiler noe, du har nok bare hatt en litt aktiv natt, bare tenk på dem som går rundt i søvne, de er det mange av.

AnonymBruker
Skrevet

Bare en litt aktiv natt.. Ingenting farlig med det :) Jeg har nå både kledt av og på meg i søvne, klipt av mobilladeren min (ehm, saks er ikke oppbevart på soverommet siden men dette var mens jeg bodde på ètt rom og ikke i leilighet ;) ), ringt, sendt meldinger, og bablet ivei om mye rart til kjæreste.. Det er vanligvis bare litt morsomt, men jeg hadde egentlig ikke råd til å kjøpe ny mobillader ;)

Anonym poster: b8a7067d35760a274830c53ce1637947

• Liker 1
Skrevet

Bare en litt aktiv natt.. Ingenting farlig med det :) Jeg har nå både kledt av og på meg i søvne, klipt av mobilladeren min (ehm, saks er ikke oppbevart på soverommet siden men dette var mens jeg bodde på ètt rom og ikke i leilighet ;) ), ringt, sendt meldinger, og bablet ivei om mye rart til kjæreste.. Det er vanligvis bare litt morsomt, men jeg hadde egentlig ikke råd til å kjøpe ny mobillader ;)

Anonym poster: b8a7067d35760a274830c53ce1637947

:hoho:

å, det var dagens. Klippet av laderen! Jeg ler så jeg griner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kler av dynetrekk og putetrekk om nettene, pysjamaser er gjerne vrengt når jeg våkner, mye skjer om natten hos meg og jeg husker ingenting av det, men slik er jeg bare, jeg lager alltid mye styr når jeg sover, det kan mannen min bekrefte ;)

Jeg tror ikke du feiler noe, du har nok bare hatt en litt aktiv natt, bare tenk på dem som går rundt i søvne, de er det mange av.

:ler:

Anonym poster: ea540e930d1d73c33c08abbef2fd2f3e

AnonymBruker
Skrevet

Monjanse slår til igjen ;)

Anonym poster: 74299083a85f7dd93323c538695e09e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...