Gjest anonym Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Kan man bli bedøvet hos tannlegen uten og vite om det? Og hvilke symptomer er normalt å få etter bedøvelse?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Jeg vet da alltid når jeg har fått bedøvelse for det er da snakk om en sprøyte og den kjenner jeg godt. Kan ikke se for meg noen som får bedøvelse og ikke får det med seg. Anonym poster: a304c77e74adde3d8e170f7ab0a08881
Gjest Daenerys Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Det er en sprøyte, tror du får det med deg. Når bedøvelsen går ut kan det føles litt prikkete, og så er du normal igjen.
Gjest uAnonymbruker Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Du skal være rimelig ute av det fra før om du ikke legger merke til at noen kjører en sprøyte ned i tannkjøttet på deg.
kaffemor Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Enig med de andre. Dessuten merker du det ganske raskt om du har blitt bedøvet. I hvertfall etter tannlegetimen når du sikler og surkler
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #6 Skrevet 18. mars 2013 Jeg merker ikke at jeg får bedøvelse, men så er jeg full i valium og lystgass Anonym poster: bba9c2e7c7d2b70acd3be222e2e3fe34
Gjest uAnonymbruker Skrevet 18. mars 2013 #7 Skrevet 18. mars 2013 Enig med de andre. Dessuten merker du det ganske raskt om du har blitt bedøvet. I hvertfall etter tannlegetimen når du sikler og surkler Hvorfor lo jeg høyt av dette? Herregud
Gjest anonym Skrevet 18. mars 2013 #9 Skrevet 18. mars 2013 Tusen takk for svar Er det kun sprøyte det er snakk om? ikke noe veske f.eks? Du som nevner prikking, er det det samme som nummen? og kan det vare ei stund?
Gjest Daenerys Skrevet 18. mars 2013 #10 Skrevet 18. mars 2013 Du er nummen når du er bedøvet... Det prikker når bedøvelsen går ut. De tannlegene jeg har vært hos har alle brukt sprøyte, tror ikke en gel ville ha gjort jobben.
Wildy Skrevet 18. mars 2013 #11 Skrevet 18. mars 2013 Om du er veldig redd sprøyter kan du få en dusj med bedøvelses-spray før stikket. Tannlegen min ( som er meget raus med bedøvelsen) brukte det en gang på meg. Jeg kjente ikke stikket , men det smakte ekkelt, så jeg står over. Men jeg er ikke redd sprøyter og synes heller ikek det gjør veldig vondt å få satt bedøvelse hos tannlegen. Ett kjapt stikk, det presser litt mens han setter inn, for deretter å bli nummen. Ja det er litt ubehagelig å få sprøyter uansett hvor det er, men det er ikke uhorvelig vondt. Pust rolig og gjør kroppen så slapp som mulig, så er det raskt over.
Gjest Daenerys Skrevet 18. mars 2013 #12 Skrevet 18. mars 2013 Bedøvelse varer oftest ca 3 timer forresten
Ruskemor Skrevet 18. mars 2013 #13 Skrevet 18. mars 2013 Du merker sprøyten, den er ubehagelig. Jeg føler jeg er helt nummen i den delen av ansiktet som ble bedøvd. Bedøvelsen går ut sakte men sikkert, og det kan kjennes litt ut som prikking Selv orker jeg ikke bedøvelse når jeg skal bore i tennene, men når jeg trakk visdomstennene så måtte jeg ha bedøvelse. Jeg håper jeg slipper å ta bedøvelse igjen med det første, det er virkelig verd de sekundene med litt smerter mot noen timer med numment ansikt, men det er bare meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå