Gå til innhold

Jenter som vet hva de vil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg ofte holder igjen når det gjelder sånt er redsel for å bli avvist. At det skal oppfattes kleint, virke som jeg selv tror jeg er deilig ved å by seg frem, at han ikke har lyst da eller liknende.

Anonym poster: b04e45f51525c538051bffcef3a5f8a2

Men for helvete. Om du er sammen med fyren, skal du da ikke være redd for å fremstå som at du tror du er deilig. Da er han jo faen meg enig med deg :)

Selv synes jeg "jakten" er oppskrytt. Synes det er noe dritt. Jeg er ikke noe dyr. Jenta må gjerne være et.

Anonym poster: 066100446d07bf68a218e4a10ffb6339

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv synes jeg "jakten" er oppskrytt. Synes det er noe dritt. Jeg er ikke noe dyr. Jenta må gjerne være et.

Anonym poster: 066100446d07bf68a218e4a10ffb6339

Helt enig.. Det kan være gøy som alt annet. Men for min del bør det skje med et glimt i øyet og mer som en teaser. "Hard to get" blir for min del oppfattet som mangel på interesse og svært lite sexy.

Men som sagt, som en teaser, litt sånn "jeg vil ha deg, men du skal få jobbe litt ekstra for meg i dag" funker veldig bra innimellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ekstrem mangelvare (eller at jeg har vært veldig uheldig)

Jeg trenger ikke en dame som tar styring i senga eller er dominant e.l. Bare en som byr på seg selv og ikke er redd for å vise hva hun liker og hva hun vil ha, og ikke minst AT hun vil ha.

F.eks:

Dirty sms/mms, f.eks: "hjemme snart? ligger naken i sengen...", MMS av en dildo, en truse på gulvet.. Evt av div kroppsdeler ;) osv osv..

Ta initiativ!! Ta hånden ned i boxeren hans når han lager mat, ta hånden hans i din truse og la han kjenne du er våt, kom plutselig inn på stua i sexy undertøy helt ut av det blå, spør om det han ser på tv er veldig interessant eller om han heller vil bli med i dusjen.. osv osv..

Snakk om sex, "det var jææævlig deilig i går...! Kan ikke huske sist jeg fikk så kraftig orgasme", fortell hva du likte ekstra godt, evt hva som ikke gjorde det helt store.

Får følelsen av at veldig mange jenter holder tilbake av div årsaker. Redd for å være billig? En forestilling om at jenter absolutt skal være så ordentlige? Ikke vet jeg...

Har alltid savnet å finne en jenter der sex ikke er noe stress, der alt er åpent, naturlig og positivt, kanskje t.o.m morsomt.

Jeg tror ihvertfall jenter som kjører denne stilen har mye mer å hente enn de tror, for de skiller seg faktisk ut. Selv om det virker som endel tror det motsatte...

Nå skjønte jeg plutselig hvorfor han fortsatt vil ha meg i senga :nigo:

Anonym poster: 7f9c5a3376485c04d60d379a88308426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en sånn person som beskrevet ovebfor alle de tingene på lista gjør jeg jevnlig. Men jeg har lagt merke til at ikke alle menn liker det dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gå begge veier for min del. Er jo kjekt med ei som virkelig vil ha meg og gir uttrykk for det. Men på den andre siden, slikt jeg hadde det med exsamboeren min blir for mye. Kom hjem fra jobb, og det første hun ville var å ha sex, og generelt ville ha sex og kos vesentlig oftere enn hva jeg ville. Noe som drepte sexlivet for min del, fordi jeg fikk aldri tid nok til å selv ha lyst på sex eller til å ta initiativ. Og når det ble så mye og jeg visste jeg kunne få det når som helst og hvor som helst så mistet det mye av gleden for min del.

Tror det er en fin balansegang mellom sexlyst og initiativ mellom partene som skal til for at det funker, og ikke minst at man må "jobbe" litt for det ihvertfall for min del. Men ei som er litt på er alltid kjekt, da man slipper litt av usikkerheten rundt hvor hypp den andre egentlig er. Har hatt nok av tilfeller med damer jeg har hatt sex med fordi jeg føler jeg nesten skylder de det siden det begynner å bli en stund siden jeg har hatt sex med vedkommende, og jeg vet de foretrekker det mye oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det vel en stooooor forskjell på om dette er en dame du virkelig liker (kjærestepotensiale), eller om det er en dame du har hatt sex med et par ganger?

Hvis du bare har møtt henne et par ganger og er usikker på hva du vil med henne, er det vel ikke direkte tennende om hun sender slike sms?

Eller kanskje det er det? Det ville i så fall forklart hvorfor mannfolk gjør slik med damer... :D

Anonym poster: 83a5a7535bffcad60ddc2e1a0a2dd203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...