AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Dere gutter menn (eller jenter som har peiling); hvordan liker dere at jenter viser hva de vil, forteller at de vil ha deg, og er kåte? Ikke nødvendigvis dominerende i sengen, men som ofte tar initiativ til sex, sender sms om at hun vil ha deg osv. Så klart ei jente du har hatt sex med allerede. Er det hot eller not? Hva er for mye? Er det kjekkere å jakte selv etter man har hatt sex noen ganger? Anonym poster: 8278b63b62f916db9ee47b7d65ce1dbc
KapteinSabeltann Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Definitivt hot. Jenter som ikke gir noe uttrykk for preferanser, ikke er tar initiativ osv er kjedelig. Men det bør selvsagt gå begge veier
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Kommer an på hva hu tar initsiativ til. Turn of viss hu er klein
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Kan du finne en slik en til meg? Her er jeg! TS Anonym poster: 8278b63b62f916db9ee47b7d65ce1dbc
OnFire Skrevet 18. mars 2013 #7 Skrevet 18. mars 2013 Du skal være bra masete før det blir "not". Når du allerede tenker på det vil du neppe ende opp som masete. 3
Adam- Skrevet 18. mars 2013 #8 Skrevet 18. mars 2013 Dessverre ekstrem mangelvare (eller at jeg har vært veldig uheldig) Jeg trenger ikke en dame som tar styring i senga eller er dominant e.l. Bare en som byr på seg selv og ikke er redd for å vise hva hun liker og hva hun vil ha, og ikke minst AT hun vil ha. F.eks: Dirty sms/mms, f.eks: "hjemme snart? ligger naken i sengen...", MMS av en dildo, en truse på gulvet.. Evt av div kroppsdeler osv osv.. Ta initiativ!! Ta hånden ned i boxeren hans når han lager mat, ta hånden hans i din truse og la han kjenne du er våt, kom plutselig inn på stua i sexy undertøy helt ut av det blå, spør om det han ser på tv er veldig interessant eller om han heller vil bli med i dusjen.. osv osv.. Snakk om sex, "det var jææævlig deilig i går...! Kan ikke huske sist jeg fikk så kraftig orgasme", fortell hva du likte ekstra godt, evt hva som ikke gjorde det helt store. Får følelsen av at veldig mange jenter holder tilbake av div årsaker. Redd for å være billig? En forestilling om at jenter absolutt skal være så ordentlige? Ikke vet jeg... Har alltid savnet å finne en jenter der sex ikke er noe stress, der alt er åpent, naturlig og positivt, kanskje t.o.m morsomt. Jeg tror ihvertfall jenter som kjører denne stilen har mye mer å hente enn de tror, for de skiller seg faktisk ut. Selv om det virker som endel tror det motsatte... 8
Perrin Skrevet 18. mars 2013 #9 Skrevet 18. mars 2013 (endret) Blandet. Er attraktivt så lenge det det er innimellom. Liker "jakten" og er jenta klar til enhver tid/mye initativ kan det bli kjedelig. Endret 18. mars 2013 av Perrin
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #10 Skrevet 18. mars 2013 Hva er det du vil ha da,TS ? En stor, sterk mann som drar meg i håret og behandler meg skittent i senga (på kjøkkenet, i dusjen, i baksetet på bilen, i sofaen, i gangen, på bordet, på gulvet, oppetter veggen, hva som helst ), men som ei prinsesse ellers *drømme* Anonym poster: 8278b63b62f916db9ee47b7d65ce1dbc
volvo22 Skrevet 18. mars 2013 #11 Skrevet 18. mars 2013 En stor, sterk mann som drar meg i håret og behandler meg skittent i senga (på kjøkkenet, i dusjen, i baksetet på bilen, i sofaen, i gangen, på bordet, på gulvet, oppetter veggen, hva som helst ), men som ei prinsesse ellers *drømme* Anonym poster: 8278b63b62f916db9ee47b7d65ce1dbc Hehehe, Bare å komme det....
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #12 Skrevet 18. mars 2013 Dessverre ekstrem mangelvare (eller at jeg har vært veldig uheldig) Jeg trenger ikke en dame som tar styring i senga eller er dominant e.l. Bare en som byr på seg selv og ikke er redd for å vise hva hun liker og hva hun vil ha, og ikke minst AT hun vil ha. F.eks: Dirty sms/mms, f.eks: "hjemme snart? ligger naken i sengen...", MMS av en dildo, en truse på gulvet.. Evt av div kroppsdeler osv osv.. Ta initiativ!! Ta hånden ned i boxeren hans når han lager mat, ta hånden hans i din truse og la han kjenne du er våt, kom plutselig inn på stua i sexy undertøy helt ut av det blå, spør om det han ser på tv er veldig interessant eller om han heller vil bli med i dusjen.. osv osv.. Snakk om sex, "det var jææævlig deilig i går...! Kan ikke huske sist jeg fikk så kraftig orgasme", fortell hva du likte ekstra godt, evt hva som ikke gjorde det helt store. Får følelsen av at veldig mange jenter holder tilbake av div årsaker. Redd for å være billig? En forestilling om at jenter absolutt skal være så ordentlige? Ikke vet jeg... Har alltid savnet å finne en jenter der sex ikke er noe stress, der alt er åpent, naturlig og positivt, kanskje t.o.m morsomt. Jeg tror ihvertfall jenter som kjører denne stilen har mye mer å hente enn de tror, for de skiller seg faktisk ut. Selv om det virker som endel tror det motsatte... Ahh tusen takk for et kjempebra svar! Godt å høre at det er bra med "grisejenter" som ikke er redd for å vise at de liker sex Anonym poster: 8278b63b62f916db9ee47b7d65ce1dbc
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 18. mars 2013 #13 Skrevet 18. mars 2013 En stor, sterk mann som drar meg i håret og behandler meg skittent i senga (på kjøkkenet, i dusjen, i baksetet på bilen, i sofaen, i gangen, på bordet, på gulvet, oppetter veggen, hva som helst ), men som ei prinsesse ellers *drømme* Anonym poster: 8278b63b62f916db9ee47b7d65ce1dbc hva med alt det bortsett fra prinsessebehandlingene da? duger det?
Adam- Skrevet 18. mars 2013 #14 Skrevet 18. mars 2013 En stor, sterk mann som drar meg i håret og behandler meg skittent i senga (på kjøkkenet, i dusjen, i baksetet på bilen, i sofaen, i gangen, på bordet, på gulvet, oppetter veggen, hva som helst ), men som ei prinsesse ellers *drømme* Anonym poster: 8278b63b62f916db9ee47b7d65ce1dbc Du har en stor fordel i at det er flere menn som drømmer om det scenarioet du beskriver der enn kvinner 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #15 Skrevet 18. mars 2013 Dessverre ekstrem mangelvare (eller at jeg har vært veldig uheldig) Jeg trenger ikke en dame som tar styring i senga eller er dominant e.l. Bare en som byr på seg selv og ikke er redd for å vise hva hun liker og hva hun vil ha, og ikke minst AT hun vil ha. F.eks: Dirty sms/mms, f.eks: "hjemme snart? ligger naken i sengen...", MMS av en dildo, en truse på gulvet.. Evt av div kroppsdeler osv osv.. Ta initiativ!! Ta hånden ned i boxeren hans når han lager mat, ta hånden hans i din truse og la han kjenne du er våt, kom plutselig inn på stua i sexy undertøy helt ut av det blå, spør om det han ser på tv er veldig interessant eller om han heller vil bli med i dusjen.. osv osv.. Snakk om sex, "det var jææævlig deilig i går...! Kan ikke huske sist jeg fikk så kraftig orgasme", fortell hva du likte ekstra godt, evt hva som ikke gjorde det helt store. Får følelsen av at veldig mange jenter holder tilbake av div årsaker. Redd for å være billig? En forestilling om at jenter absolutt skal være så ordentlige? Ikke vet jeg... Har alltid savnet å finne en jenter der sex ikke er noe stress, der alt er åpent, naturlig og positivt, kanskje t.o.m morsomt. Jeg tror ihvertfall jenter som kjører denne stilen har mye mer å hente enn de tror, for de skiller seg faktisk ut. Selv om det virker som endel tror det motsatte... Grunnen til at jeg ofte holder igjen når det gjelder sånt er redsel for å bli avvist. At det skal oppfattes kleint, virke som jeg selv tror jeg er deilig ved å by seg frem, at han ikke har lyst da eller liknende. Anonym poster: b04e45f51525c538051bffcef3a5f8a2 1
Adam- Skrevet 18. mars 2013 #16 Skrevet 18. mars 2013 Ahh tusen takk for et kjempebra svar! Godt å høre at det er bra med "grisejenter" som ikke er redd for å vise at de liker sex Anonym poster: 8278b63b62f916db9ee47b7d65ce1dbc Grisejente er gull for min del ihvertfall...! Det bør jo gå begge veier da.. Det er det jeg har slitt mye med, at det blir 100% enveiskjøring fra min del, det blir jo da kjedelig i lengden for begge to. Jeg elsker generelt å ha en sexuell hverdag, der man tafser mye på hverandre selv om det ikke blir action ut av det hver gang. Syns det kan være ekstra pirrende å tease hverandre i situasjoner og settinger der det ikke er mulig at det blir noe. Da eksploderer det gjerne når anledningen byr seg.. 1
Adam- Skrevet 18. mars 2013 #17 Skrevet 18. mars 2013 Grunnen til at jeg ofte holder igjen når det gjelder sånt er redsel for å bli avvist. At det skal oppfattes kleint, virke som jeg selv tror jeg er deilig ved å by seg frem, at han ikke har lyst da eller liknende. Anonym poster: b04e45f51525c538051bffcef3a5f8a2 Start med initiativ der det er umulig å bli avvist. F.eks klå litt på han i "forbifarten". Hvis du er på vei på kjøkkenet for å hente noe drikke samtidig som han er på vei inn på stua e.l. Da blir det ikke en stillestående situasjon der du vil få en følelse av å bli avvist. Samtidig som du sannsynligvis vil få med deg om det blir satt pris på eller ikke. Så kan du bli mer og mer vågal etterhvert som du ser fremstøtene blir satt pris på. Er dette noen du er sammen med skal det godt gjøres både å bli avvist eller at det blir kleint, det blir ihvertfall ikke mer kleint enn du gjør det til selv 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #18 Skrevet 18. mars 2013 Grisejente er gull for min del ihvertfall...! Det bør jo gå begge veier da.. Det er det jeg har slitt mye med, at det blir 100% enveiskjøring fra min del, det blir jo da kjedelig i lengden for begge to. Jeg elsker generelt å ha en sexuell hverdag, der man tafser mye på hverandre selv om det ikke blir action ut av det hver gang. Syns det kan være ekstra pirrende å tease hverandre i situasjoner og settinger der det ikke er mulig at det blir noe. Da eksploderer det gjerne når anledningen byr seg.. Ah jeg er SÅ enig! Nå har jeg ikke kjæreste men en fast partner, og jeg gjør det så ofte jeg kan Jeg merker at han liker det, men han er ikke så veldig flink til å gjøre det tilbake. TS Anonym poster: 8278b63b62f916db9ee47b7d65ce1dbc
Adam- Skrevet 18. mars 2013 #19 Skrevet 18. mars 2013 Ah jeg er SÅ enig! Nå har jeg ikke kjæreste men en fast partner, og jeg gjør det så ofte jeg kan Jeg merker at han liker det, men han er ikke så veldig flink til å gjøre det tilbake. TS Anonym poster: 8278b63b62f916db9ee47b7d65ce1dbc Du får si ifra hvis du blir helt singel..
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #20 Skrevet 18. mars 2013 Du får si ifra hvis du blir helt singel.. Det skal jeg gjøre Anonym poster: 8278b63b62f916db9ee47b7d65ce1dbc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå