Ferny Skrevet 19. mars 2013 #21 Skrevet 19. mars 2013 Står hun er dame. Viss det er en kjekk fyr som er vant med oppmerksomhet tror jeg han som meg er rimelig lei av fjortisjenter som har klinedilla. Vi ble ferdig med ungdomsskolen for lenge siden. Voks opp liksom. Tror kanskje du er den yngste på forumet her da men. 3
Sommee Skrevet 19. mars 2013 #22 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Tror kanskje du er den yngste på forumet her da men. Endret 20. mars 2013 av Sommee
Sommee Skrevet 20. mars 2013 #23 Skrevet 20. mars 2013 Hmm hvis du ikke klarer å ha det gøy, å samtidig kysse dama på 3. date gjør du noe galt Det er bare det at det er mye lettere for de aller aller fleste i en hjemmesetting. helt klart at ikke alle har sansen for bowling, men det er en fin fin aktivitet for å bli litt bedre kjent med noen.. dessuten, med en god middag etterpå så kan det fort bli innertier av erfaring - eller gjør noe annet gøy? Ikke noe galt med bowling, men vil man kline er hjemmedate mye bedre. hvorfor må man ha hjemme date for å "kline" ? Dere mangler guts.. eller tør ikke vise det Som over, for de aller fleste er det lettere hjemme. Bra du er utstyrt med masse guts og erfaring. Mange jenter er heller ikke fan av å kline offentlig. De fleste jentene jeg kjenner å prater med synes det er viktig at daten deres tør å vise andre mennesker at de tar litt styringa å viser initiatiet til å leie henne osv.. ?? å funker det? JA!! selv etter en klønete runde bowing med klovne sko Dette har du jo både date 1 og 2 til å gjøre, det du skriver her er helt basic . Tydeligvis ingen av dere som har baller nok til å by nok på dere selv, så dere trenger en "hjemmedate" for å kline med han / henne? by litt mer på dere selv folkens! Fungerer HVER GANG! Har ingenting med å by på seg selv å gjøre. Alt du foreslår kan man gjøre på 1 og 2 date. På tide å vise litt baller og ta det videre på tredje. På hjemmedate kan man jo også gå litt lenger uten å gå "all the way". Du behøver ikke gå så i forsvarsposisjon selv om andre mener hjemmedate er bedre. som et alternativ, ta henne med på golf, jogg en tur ( å dusje sammen etterpå feks.. ect ect ect.. MASSE man kan gjøre! Så du tror du lett får til en joggetur og så en dusj sammen etterpå? Det virker ikke som du har så mye erfaring spør du meg.
Gjest .-L-. Skrevet 20. mars 2013 #24 Skrevet 20. mars 2013 Må jo bare skape øyebklikke som er "riktig" for klinings, så kliner du til..
Gjest myr Skrevet 20. mars 2013 #25 Skrevet 20. mars 2013 Tips fra Kalkunkrøll har jeg ikke stor tro på..
Gud Skrevet 21. mars 2013 #26 Skrevet 21. mars 2013 Det er deg hun drar for å "gjøre", ikke aktiviteten. Så hvis du velger noe der du klarer å virke som en bra fyr, så er det det beste. Alle føler seg vel hjemme, så jeg synes at det er en god idé. Dessuten tror jeg damer føler seg litt tryggere på en mann når de vet hvordan han har det hjemme. Hvis det ser greit ut der altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå