Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har noe tips? Hva skal man finne på. Hvordan er "reglene"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye man kan gjøre.. prøv å finn på noe av felles interesse ;)

Selv tok jeg med min 3.date senest igår på bowling!

Veldig morsomt, lov å være litt klønete, man ler, og blir det litt "stille" kan man bare se på alle de andre..

Gikk en tur ut og spiste mat etterpå, og koste oss ;)

"regler" kommer jo an på hvor langt i "dating prosessen" dere har kommet..

Men gi faen i reglene... spill kan man gjøre på byen! By henne på deg selv, den DU er.. det er den beste regelen du kan følge ;)

men fortell meg gjerne hvor langt dere har kommet i dating prosessen, så skal jeg komme med tips til hva dere kan gjøre :)

Gjest .-L-.
Skrevet

Standup kveld. Var på en for ikke så lenge siden, var drit gøy..

Skrevet

Noen som har noe tips? Hva skal man finne på. Hvordan er "reglene"?

Hjemmedate..

Skrevet (endret)

Hjemmedate..

Hahaha! Da blir det klining!

.....med mindre man er noldus da.

Endret av Ferny
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv tok jeg med min 3.date senest igår på bowling!

Finnes det folk som gjør det i RL? Trodde det bare var den klassiske tipsgreia på kg. :)

Det finnes vel ellers ingen regler (bortsett fra obligatorisk bowling :laugh: ). Som vi vet fra andre tråder så har enkelte allerede dumpet daten sin hvis det ikke blir høyhopp på date en. Mens noen av oss foretrekker mange dater og god tid før låven kommer på tale.

Anonym poster: 5f6c231190ebaa1575b85f96409c5231

Skrevet

Finnes det folk som gjør det i RL? Trodde det bare var den klassiske tipsgreia på kg. :)

Det finnes vel ellers ingen regler (bortsett fra obligatorisk bowling :laugh: ). Som vi vet fra andre tråder så har enkelte allerede dumpet daten sin hvis det ikke blir høyhopp på date en. Mens noen av oss foretrekker mange dater og god tid før låven kommer på tale.

Ja , og skal det skje ting er hjemmedate det beste! Hvis man har baller til å ta initiativ da..

Skrevet

Alle kan være det innimellom... :jolie:

AnonymBruker
Skrevet

Ja , og skal det skje ting er hjemmedate det beste! Hvis man har baller til å ta initiativ da..

Jeg ville aldri tenkt på at det skulle skje "ting" på en hjemmedate, hvis det bare var tredje møtet.

Skrevet

Jeg ville aldri tenkt på at det skulle skje "ting" på en hjemmedate, hvis det bare var tredje møtet.

"ting" kan jo være kun klining da, litt lettere hjemme enn i en bowlinghall! Og hva vil damene egentlig mest?

Bowling, eller kline for første gang..?

Skrevet

Kyssing....? JOOoo.....

Skrevet

"ting" kan jo være kun klining da, litt lettere hjemme enn i en bowlinghall! Og hva vil damene egentlig mest?

KYSSE, KYSSE, KYSSE!

My version of hell: gå med bowling-klovnesko.

• Liker 1
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet (endret)

YES ASS! Eller not. Hva med å bare vokse opp å by på mer av kroppen enn munn..

Du tar han med hjem å byr på deg selv. mitt råd.

Endret av Kalkunkrøll
AnonymBruker
Skrevet

Aldri ta rådene til kalkunkrøll.... Det er mitt første råd.

Mitt andre råd er å finne på noe som er litt gøy. Om ikke bowling, så som noen andre nevnte, stand-up!

Anonym poster: 4e2ece177172e7a5855b7d5e2e2bdf7a

• Liker 1
Skrevet

YES ASS! Eller not. Hva med å bare vokse opp å by på mer av kroppen enn munn..

Du tar han med hjem å byr på deg selv. mitt råd.

Nå er det snakk om hjemmedate da, ikke hjem kl 0330 en lørdagsnatt. Og det er jo TS(som er mann regner jeg med) som skal be ut på tredje date, og det smarteste må jo være hjemmedate høres det ut som her.....

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet (endret)

Nå er det snakk om hjemmedate da, ikke hjem kl 0330 en lørdagsnatt. Og det er jo TS(som er mann regner jeg med) som skal be ut på tredje date, og det smarteste må jo være hjemmedate høres det ut som her.....

Står hun er dame. Viss det er en kjekk fyr som er vant med oppmerksomhet tror jeg han som meg er rimelig lei av fjortisjenter som har klinedilla. Vi ble ferdig med ungdomsskolen for lenge siden. Voks opp liksom.

Endret av Kalkunkrøll
Skrevet

Hmm hvis du ikke klarer å ha det gøy, å samtidig kysse dama på 3. date gjør du noe galt ;)

helt klart at ikke alle har sansen for bowling, men det er en fin fin aktivitet for å bli litt bedre kjent med noen.. ;) dessuten, med en god middag etterpå så kan det fort bli innertier av erfaring ;) - eller gjør noe annet gøy?

hvorfor må man ha hjemme date for å "kline" ? Dere mangler guts.. eller tør ikke vise det ;)

De fleste jentene jeg kjenner å prater med synes det er viktig at daten deres tør å vise andre mennesker at de tar litt styringa å viser initiatiet til å leie henne osv.. ?? å funker det? JA!! selv etter en klønete runde bowing med klovne sko ;)

Tydeligvis ingen av dere som har baller nok til å by nok på dere selv, så dere trenger en "hjemmedate" for å kline med han / henne? :laugh: by litt mer på dere selv folkens! ;) Fungerer HVER GANG!

som et alternativ, ta henne med på golf, jogg en tur ( å dusje sammen etterpå feks.. ;) ect ect ect.. MASSE man kan gjøre! :)

AnonymBruker
Skrevet

Bowling, aldri. Klining, når tiden er inne (ikke tredje date) :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi ble ferdig med ungdomsskolen for lenge siden.

Det ville jeg aldri ha trodd. :laugh:

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor alle skal følge "regelboka" :P men, kommer jo an på hva man er ute etter.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...