Gjest Jdjdkdk Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Jeg har en irriterendes "ting" jeg gjør og har gjort i noen år. Pinlig som f... Når jeg prater med folk så må jeg se på plasser jeg absolutt ikke bør/vil se. På kvinner er det brystpartiet og menn skrittet. Dette høres komisk og rart ut, men det sliter meg helt ut til tider. Dette skjer i hver eneste samtale jeg har .. Ingen har kommentert det, men jeg trur folk kan føle seg ukomfortable (såklart) og tru jeg er en pervers tulling.. Noe jeg absolutt ikke er. Er det noe andre som har slike tullette ting?
enmederfaring Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Alle mennesker har en form for OCD, og ikke alle trenger å være klar over det heller. Skrev en eksamensoppgave om nettopp OCD, og det finnes mange former for OCD. Noen må f.eks slå på/av lyset 30 ganger før de går inn i et rom, noen må kjøre rundt en rundkjøring 3 ganger før de kan kjøre videre osv. De som har denne ukjente eller "milde" formen for OCD, altså de som ikke er klar over det, tenker ikke over det. Selv har jeg noen små ting som man kanskje kan kalle for en form av OCD, men jeg er ikke diagnostisert med det, og tror heller ikke at det er noen fare for at jeg har det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå