Gjest avocadoen Skrevet 21. mars 2013 #41 Skrevet 21. mars 2013 Møtt en god del jenter av denne typen i oppveksten, tenårene og tidlige tjueårene mine. Skjønner ikke hvorfor en god del jenter som egentlig er hyggelige, sjarmerende, sexy og av og til også oppegående jenter skal drikke så mye at de må bæres hjem hver helg? Men dette var en avsporing av en avsporing. Unnskyld! Og nå sporer jeg enda litt mer av ved å svare deg. Jeg har noen sånne venninner som ikke engang kommer seg på selve festen fordi at de drakk så mye på forspillet. Spurte en venninne i helga hvorfor hun drakk seg så full, og da svarte hun at hun gjorde det for hun syntes det var gøy. Vel, jeg vet ikke hva som er så utrolig gøy å drikke så mye at man nesten ikke klarer å gå, og knulle en random fyr på dassen fordi hun ikke har hatt seg på et halvt år. Men er vel noen som synes det er gøy også Skal sies at menn ikke akkurat er så mye bedre enn kvinner på dette at det gjør noe. 1
Singha Skrevet 21. mars 2013 #42 Skrevet 21. mars 2013 Nei, det er sant. Men jeg driter i hva mannfolk gjør. Om de drikker seg så fulle at de segner om er det jo mindre konkurranse om jentene! (Dvs det hadde vært det om jeg var en sånn fyr som dro ut på byen for å finne meg damer). 1
Hottrio Skrevet 21. mars 2013 #43 Skrevet 21. mars 2013 Men det er jo sant.. Det er sant ja! De aller fleste av oss er programmert til å tømme oss i flest mulige damer.
Guybrush Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #45 Skrevet 22. mars 2013 Har ingen lært av temaet ? "Vi" går visst på alt av invitasjoner mens jentene takker nei
Sommee Skrevet 22. mars 2013 #46 Skrevet 22. mars 2013 Har ingen lært av temaet ? "Vi" går visst på alt av invitasjoner mens jentene takker nei Skal nok få fylt opp "karet" til sommeren uansett Og er vel bare ei jeg kjenner her inne, så håper hun ser innlegget!
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #47 Skrevet 23. mars 2013 Kvinner er biologisk programmert til å tømme menns lommebøker, og tilsnike seg rettigheter og goder uten at de fortjener dem. Og det er liksom noe negativt med så mange teite menn det er rundt omkring. 2
Sulosi Skrevet 23. mars 2013 #48 Skrevet 23. mars 2013 Tråden er ryddet for avsporinger og persondebatt. Sulosi, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå