Gå til innhold

Mannfolk er billige :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

You're :laugh:

Anonym poster: 326b3442c7dbbd64c4125972ba2c8dd8

Når man skriver på mobil er ikke riktig bruk av apostrof det jeg bryr meg mest om :)

Hva er det som skjer når man gjør det riktig da?

Er vel heller snakk om et manglende emosjonelt nivå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel heller snakk om et manglende emosjonelt nivå.

Ah, da er det jo ikke rart jeg ikke skjønner noe av det.

Skrevet

Kyssing er morsomt de 2 sekundene før det skjer.

• Liker 1
Skrevet

Ah, da er det jo ikke rart jeg ikke skjønner noe av det.

Tenkte mer på at det er lett å finne noen man kan tenne på samt oppnå kroppslig nytelse enn også å koble det hele opp emosjonelt hvor begge de to smelter sammen.

At man liker å kysse betyr heller ikke at man driver på i det uendelige til man er sår i kjeften for å si det sånn :P Det er vel mer slikt man gjorde da man var tenåring og alt var nytt.

Skrevet

Tenkte mer på at det er lett å finne noen man kan tenne på samt oppnå kroppslig nytelse enn også å koble det hele opp emosjonelt hvor begge de to smelter sammen.

At man liker å kysse betyr heller ikke at man driver på i det uendelige til man er sår i kjeften for å si det sånn :P Det er vel mer slikt man gjorde da man var tenåring og alt var nytt.

Jeg har nesten ikke evne til å oppleve mellommenneskelige følelser i noen som helst form, så hvis det er det som er poenget med kyssing, er det ganske klart at det er derfor jeg ikke skjønner noe av det.

Jeg veit om jeg kan tenne på en dame, øyeblikket jeg har sett henne, så da trenger jeg ikke noe kyssing uansett, vil jeg tro... Det var jo noe av greia, om jeg forsto deg rett.

Gjest proteinet
Skrevet

Når man skriver på mobil er ikke riktig bruk av apostrof det jeg bryr meg mest om :)

Sorry, jeg kunne bare ikke dy meg :fnise:

• Liker 1
Skrevet

hadde kyssa henne lett! :D

Tror jeg må lage meg en sånn plakat, bare bytte ut ire med latino

Skrevet

Mannfolk er desperate, heter det.

• Liker 1
Skrevet

Er dama finere enn mannen?

(Og ellers er det vel ingenting overraskende i den videoen. Det som er interessant her er egentlig spørsmålet: Hvorfor lar damer være å kysse mannen?)

Skrevet

Er dama finere enn mannen?

(Og ellers er det vel ingenting overraskende i den videoen. Det som er interessant her er egentlig spørsmålet: Hvorfor lar damer være å kysse mannen?)

Jeg tok det opp med noen venninner, og de var enige om at mannen ikke var kjekk. Hadde det vært en hønk som sto der, mente de at han hadde fått kyss fra mange fler.

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg ser ikke helt hvordan sånt kan gjøres feil. Jeg har jo ingen erogene soner i eller rundt munnen, så det er ingen punkter jeg bommer på, og jeg regner med at det ikke er meninga at andres spytt skal smake godt heller.

Jeg forstår at noen er bedre enn andre, men så lenge man ikke bommer helt, og stapper tunga si opp i nesa på den man kysser, ser jeg ikke at det kan gjøres så feil at det går fra å være deilig, til å bli like givende som å telle gress.

Hva er det som er digg med det, og hvor kjenner man den digge følelsen?

Det er digg om det er med rett person. Vet ikke hvordan jeg skal forklare den følelsen.

Og så forbrenner man 25 kcal i minuttet når man kysser :nigo:

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg tok det opp med noen venninner, og de var enige om at mannen ikke var kjekk. Hadde det vært en hønk som sto der, mente de at han hadde fått kyss fra mange fler.

Vel, hadde jeg vært singel så hadde jeg kyssa han lett. Jeg synes han var kjekk :)

Skrevet

Vel, hadde jeg vært singel så hadde jeg kyssa han lett. Jeg synes han var kjekk :)

Bare fordi du har fetisj for mennesker uten sjel ;P

Det er digg om det er med rett person. Vet ikke hvordan jeg skal forklare den følelsen.

Og så forbrenner man 25 kcal i minuttet når man kysser :nigo:

Men det er ikke sikkert at jeg kan knytte de båndene man gjør, for at et menneske skal bli "rett person", så da er jeg like langt :fnise:

Det hørtes ut som en skikkelig bra slankekur da. Når kommer du på besøk?? :nigo:

Gjest avocadoen
Skrevet

Bare fordi du har fetisj for mennesker uten sjel ;P

Hehe, jeg synes rødt hår er pent, så det kan ha noe med det å gjøre :P

Men det er ikke sikkert at jeg kan knytte de båndene man gjør, for at et menneske skal bli "rett person", så da er jeg like langt :fnise:

Nei, ikke sant.

Det hørtes ut som en skikkelig bra slankekur da. Når kommer du på besøk?? :nigo:

Jaa, for da kan jeg droppe zumbatimen og heller kline med kjæresten i noen min! :nigo:

Hehe, tror jeg kommer en tur i sommer kanskje :)

• Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet

Jeg hadde gitt henne et kyss på kinnet og gitt henne telefonnummeret mitt.

Selv om jeg elsker kyssing og kvinnespytt, så har jeg desverre litt problemer med spyttet til fremmede menn.

:)

Skrevet

Jeg ser ikke helt hvordan sånt kan gjøres feil. Jeg har jo ingen erogene soner i eller rundt munnen, så det er ingen punkter jeg bommer på, og jeg regner med at det ikke er meninga at andres spytt skal smake godt heller.

Jeg forstår at noen er bedre enn andre, men så lenge man ikke bommer helt, og stapper tunga si opp i nesa på den man kysser, ser jeg ikke at det kan gjøres så feil at det går fra å være deilig, til å bli like givende som å telle gress.

Hva er det som er digg med det, og hvor kjenner man den digge følelsen?

Det var ment mest som en spøk at jeg var enig at du gjorde noe feil ;)

Er jo ingen erogene soner i munnen på likhet med det man har der nede, så er jo ikke en fysisk nytelse så og si. Eller jo, på en måte om kjemien er rett. For min del så er det med på å få opp tenningen og er en ganske fin kjærlighetserklæring om det er med rett person. Er en ganske heftig rus om man er vilt forelska :)

Har du aldri vært forelska før, Yme?

Gjest Bandit
Skrevet

Det å kyss ei som virkelig kan kysse. Det er helt fantastisk. Da blir jeg som en fjortis igjen. Kan kline lenge, jeg.

Skrevet

Det var ment mest som en spøk at jeg var enig at du gjorde noe feil ;)

Er jo ingen erogene soner i munnen på likhet med det man har der nede, så er jo ikke en fysisk nytelse så og si. Eller jo, på en måte om kjemien er rett. For min del så er det med på å få opp tenningen og er en ganske fin kjærlighetserklæring om det er med rett person. Er en ganske heftig rus om man er vilt forelska :)

Har du aldri vært forelska før, Yme?

Jeg har aldri vært forelska før, nei. Ikke noe i nærheten en gang... Jeg syns jenter er for kjedelige, rett og slett. Den dagen jeg møter en dame som virkelig får meg til å le så jeg griner, kan det nok hende jeg blir litt betatt, men utifra mine erfaringer, er jenter stort sett alt for tamme, eller så drikker de for mye.

Skrevet

Jeg har aldri vært forelska før, nei. Ikke noe i nærheten en gang... Jeg syns jenter er for kjedelige, rett og slett. Den dagen jeg møter en dame som virkelig får meg til å le så jeg griner, kan det nok hende jeg blir litt betatt, men utifra mine erfaringer, er jenter stort sett alt for tamme, eller så drikker de for mye.

Haha, men da har du mye å glede deg til! Ikke mye som slår den første forelskelsen (så håper jeg du slipper unna den første kjærlighetssorgen!)

Skrevet

eller så drikker de for mye.

Møtt en god del jenter av denne typen i oppveksten, tenårene og tidlige tjueårene mine. Skjønner ikke hvorfor en god del jenter som egentlig er hyggelige, sjarmerende, sexy og av og til også oppegående jenter skal drikke så mye at de må bæres hjem hver helg?

Men dette var en avsporing av en avsporing. Unnskyld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...