Gå til innhold

Konkurranse:Hvor mange plagg?


smile

Anbefalte innlegg

Etter alle fly-lady diskusjonen som jeg dessverre ikke helt fikser, fant jeg allikevel ut at jeg skal rydde klesskapet for gamle klær...

Det resulterte i 39 klesplagg der noe kastes og andre gis bort til fretex.

Andre som blir med og slå rekorden?? :roll:

:roll::roll: (PS: ble litt bedre plass i skapet...anbefales!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke telt, men denne våren ble det 2 bæreposer til Fretex. Men det blir nok mer om et år eller to, for mange klær gikk i en søppelsekk med lappen "passer ikke gravid"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

Vi hadde en sånn runde for en måneds tid siden (flylady-inspirert da) men jeg husker ikke tallet. Det ble ikke så veldig mye (men maaaaaaange sokker med hull i, og undertøy som det ikke er strikk i lengre (og akkurat det blir det mer av nå ser jeg, jeg vasket litt "alt jeg kom over på bunnen av skittentøyet" i går, og ser nå at det som henger der til tørk er mye som aldri blir brukt, så det skal kastes.

Det er DEILIG med en slik opprydding. Men jeg tur ikke vi kom over din "rekord" med mindre jeg kan telle alle sokkene en og en da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en opprydding da vi flyttet i desember. Vet ikke antall plagg, men mellom oss to ble det 3-4 søppelsekker og 3-4 par sko (som gledelig gikk i til Frelsesarmeen). Hadde vi tatt en ny runde nå ville vi sikkert klart en eller to sekker til. Tar vare på for mye tror jeg. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...