Gå til innhold

Vil dere vise frem brudepikekjolene Deres?

Tari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne skal vår brudepike ha. Er spent på å se den i påska - svigers har kjøpt den for oss så jeg har enda ikke sett den utenom på bilde....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe fine kjoler.

Forloveren min skal sy kjolene til våre, og vi er vel ikke helt sikre på hvordan de skal bli enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vaar - det er den til hoyre. Brudepikene vaare er tre (eller fire naa?), seks og syv aar gamle. Synes kjolen er litt Laura Ashley - ganske sot :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha samme brudepikekjole til min datter som deg!

Jeg selv har kjøpt kjolen "Marion" fra Maggie Sottero,oxo den har chiffonermer.(Er heeelt ny her,og kan ikke legge ut bilde enda he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes den er pen, jeg, MissG! Og den er nok mye penere på en jente som er mer naturlig og ikke sminket (for det skal dere vel ikke gjøre!?!) Tror brudepiken deres blir søt!

Og det tror jeg vel egentlig om alle brudepikene til dere andre også for brudepiker kan i grunnen ikke være annet enn kjempesøte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hun skal ikke sminkes. Hun skal krølle sitt nydelig lange hår med store varmruller og det skal henge ned med diadem i. Hun har hår til nesten bukselinningen.

Halternecken skal sys i kryss over ryggen og hun skal ha sjal i samme stoff som jeg har slør (Chiffon), og hun skal ha underkjole.

Og hun har gyllent hår og blir fort brun så hun er nok brun til bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...