Tari Skrevet 25. mars 2004 #1 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg vil veldig gjerne se hvilke brudepikekjoler dere har valgt, legg ut en link da vel :-) Vi skal ha disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 25. mars 2004 #2 Del Skrevet 25. mars 2004 Vi skal i likhet med Tari ha to av disse til våre brudepiker på 5 og 7 år. De blir så fiiine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. mars 2004 #3 Del Skrevet 25. mars 2004 Våre skal ha disse. De er elleve og tolv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. mars 2004 #4 Del Skrevet 25. mars 2004 Dette er prinsessen min !! Er hun ikke ubeskrivelig vakker....? (Ligner skikkelig på mammaen sin....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 25. mars 2004 #5 Del Skrevet 25. mars 2004 Denne skal vår brudepike ha. Er spent på å se den i påska - svigers har kjøpt den for oss så jeg har enda ikke sett den utenom på bilde.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. mars 2004 #6 Del Skrevet 25. mars 2004 Bilde.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 25. mars 2004 #7 Del Skrevet 25. mars 2004 Her er brudepiken vår! Søster'n er ikke så liten lenger, så hun stilte i en veldig enkel brudekjole uten slep og for mye "stæsj". Den hadde vist vært leid ut både til brud, brudepike og skoleball før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 25. mars 2004 Flotte kjoler :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 26. mars 2004 #9 Del Skrevet 26. mars 2004 Kjempe fine kjoler. Forloveren min skal sy kjolene til våre, og vi er vel ikke helt sikre på hvordan de skal bli enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 26. mars 2004 #10 Del Skrevet 26. mars 2004 Har kjøpt fra h&m,men har ikke bildet av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. mars 2004 #11 Del Skrevet 26. mars 2004 Her er vaar - det er den til hoyre. Brudepikene vaare er tre (eller fire naa?), seks og syv aar gamle. Synes kjolen er litt Laura Ashley - ganske sot :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 29. mars 2004 #12 Del Skrevet 29. mars 2004 Hei! Jeg har DENNE til KJOLEN MIN (Forandret innlegget etter hjelp fra Verene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 29. mars 2004 #13 Del Skrevet 29. mars 2004 Hei! Jeg har denne brudepikekjolen http://www.marysbridal.com/ Gå inn på Gowns - Flowergirl - nr. #S04F378 Eller litt enklere: Se HER. Nydelige kjoler, både din og brudepikens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 29. mars 2004 #14 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg skal ha samme brudepikekjole til min datter som deg! Jeg selv har kjøpt kjolen "Marion" fra Maggie Sottero,oxo den har chiffonermer.(Er heeelt ny her,og kan ikke legge ut bilde enda he he) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 29. mars 2004 #15 Del Skrevet 29. mars 2004 Denne skal vår lille prinsesse ha Gled deg til den kommer frosken, den er kjempefin!!!! Alldeles praktfull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. mars 2004 #16 Del Skrevet 29. mars 2004 Vår brudepike skal ha denne http://www.snart-gift.no/pike2tekst.htm (og JA jeg har fått pepper for den før og gidder ikke forklare hva vi skal gjøre med den og hvor mye vakrere den er på en pike som er gyllen i hud og hår) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 29. mars 2004 #17 Del Skrevet 29. mars 2004 Synes den er pen, jeg, MissG! Og den er nok mye penere på en jente som er mer naturlig og ikke sminket (for det skal dere vel ikke gjøre!?!) Tror brudepiken deres blir søt! Og det tror jeg vel egentlig om alle brudepikene til dere andre også for brudepiker kan i grunnen ikke være annet enn kjempesøte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. mars 2004 #18 Del Skrevet 29. mars 2004 Nei hun skal ikke sminkes. Hun skal krølle sitt nydelig lange hår med store varmruller og det skal henge ned med diadem i. Hun har hår til nesten bukselinningen. Halternecken skal sys i kryss over ryggen og hun skal ha sjal i samme stoff som jeg har slør (Chiffon), og hun skal ha underkjole. Og hun har gyllent hår og blir fort brun så hun er nok brun til bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. mars 2004 #19 Del Skrevet 29. mars 2004 Her kommer det etterhvert bilde av en av mine brudepiker i kjolen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 29. mars 2004 #20 Del Skrevet 29. mars 2004 Hei! Jeg har DENNE til KJOLEN MIN (Forandret innlegget etter hjelp fra Verene ) nydelig brudekjole og brudepikekjole Lullu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå