Gå til innhold

Hvem er dere i nr. 19??


Timian

Anbefalte innlegg

Hei!

Satt og tenkte litt på at medlemmen i dette forumet må ha ganske ulik stil.. Bare ved å lese noe av det som blir skrevet om hvordan man vil ha det osv..

Derfor tenkte jeg at det kanskje gikk an å sammenlikne seg selv med de i nr. 19!? (Tror flere her har sett på det!)

Jeg må innrømme at jeg nok har mest lik stil som det unge paret, Natalie og ett eller annet..!? Men har også sansen for disse homse-gutta som tar med litt av sjelen i det gamle huset! Skulle jeg pusset opp et sånt hus selv måtte det blitt moderne, men ikke alt for minimalistisk! Da mister det mye av sjarmen (er nå min mening.. :wink: )

Så hva slags stil har du/dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I nettopp dette huset ville jeg også fulgt guttas eksempel med å ta igjen den gamle stilen, men kun i selve oppussingen. Innredingen ville jeg nok blandet litt, likte på ingen måte hvordan de hadde gjort det. Så det ville blitt en blanding mellom Malcolm/Bengt og Natalie/Erlend.

Kan for øvrig hende Firhana og Lasse har en stil jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok en blanding av Firhana og Lasse og Natalie og Erlend. Har jo egentlig ikke sett noe av det Firhana og Lasse har gjort i leiligheten, men ut ifra det vi så av deres egen leilighet i Oslo så kunne det likne litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...