Tari Skrevet 25. mars 2004 #1 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg trenger teksten (gjerne også noter) til Danser mot vår og Då lyser en sol...Har lett og lett, men har plutselig blitt helt "internettevneveik" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 25. mars 2004 #2 Del Skrevet 25. mars 2004 Danse mot vår Det skal lyse en sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. mars 2004 #3 Del Skrevet 25. mars 2004 Dæggern, det var kjapt servert 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 25. mars 2004 Tusen, tusen, tusen takk :kysse: Skjønner ikke hvordan du fant det så fort, og heller ikke hvorfor jeg ikke fant det... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 25. mars 2004 #5 Del Skrevet 25. mars 2004 :oops: Takk for nusset! :D Jeg er en kjappert! Lite tips med sangtekster: Hvis du husker en liten bit av teksten (som ikke inneholder tittelen) så søk på den... Med "" rundt. Da er det større sjans for at du finner teksten og ikke bare noe om sangen... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 25. mars 2004 :oops: Takk for nusset! :D Jeg er en kjappert! Lite tips med sangtekster: Hvis du husker en liten bit av teksten (som ikke inneholder tittelen) så søk på den... Med "" rundt. Da er det større sjans for at du finner teksten og ikke bare noe om sangen... :D Lurt! Takk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 26. mars 2004 #7 Del Skrevet 26. mars 2004 Ved å søke på google, finner du det meste. du skriver "låtens navn"+lyrics i ett. Jeg har hvertfall funnet alt jeg har lett etter slik. Noen ganger kan det lønne seg å skrive artistens navn bak lyrics! Fine sanger forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 26. mars 2004 #8 Del Skrevet 26. mars 2004 Ved å søke på google, finner du det meste. du skriver "låtens navn"+lyrics i ett. Jeg har hvertfall funnet alt jeg har lett etter slik. Noen ganger kan det lønne seg å skrive artistens navn bak lyrics! Fine sanger forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 26. mars 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 26. mars 2004 Takk for tips. Jeg har prøvd, men finner ikke noe mer.. Nå viser det seg at Sissels utgave av "Det lyser en sol" er annerledes enn "Då lyser en sol", og den svenske teksten er selvfølgelig finest... Noen som tar utfordringen, eller som kanskje har teksten og kan sende den på PM til meg? Takk for all hjelp ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå