Gjest Mariah Skrevet 16. mars 2013 #1 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Lite spennende tittel, men det får så være! Jeg er en gammel bruker som har hatt litt diverse brukernavn her de siste årene. Var mest aktiv i 2007-2009, og har savnet å ha en dagbok. Så, da er det på tide å opprette en ny. Oppgir ikke gamle nick i dagboka, men send pm, så får du svar. Denne dagboka kommer nok til å handle om alt fra skole og studier til frustrasjoner, gleder og alt det spennende jeg opplever i jobben min! Har nemlig en jobb som gir meg utfordringer som er litt utenom det vanlige. Her forleden kranglet jeg så det føyk med en kjent blogger, blant annet. Endret 1. april 2013 av Candice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mariah Skrevet 17. mars 2013 #2 Del Skrevet 17. mars 2013 Lite innholdsrik helg, egentlig. Har en del jobb som jeg har utsatt, så det blir en sen kveld, tidlig morgen og lang dag i morgen. Bridemaids står på TV-en, så den for ikke mange ukene siden, men den var morsom, så spørs om jeg ikke ser på den innimellom jobbing/spising etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mariah Skrevet 28. mars 2013 #3 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Manner meg opp til å vaske badet, det frister ikke spesielt mye akkurat nå. Endret 1. april 2013 av Candice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 4. april 2013 #4 Del Skrevet 4. april 2013 Heihei Tar meg en sniktitt innom her jeg Har du gjort noe spennende i påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå