Gå til innhold

Writings on the wall


Gjest Mariah

Anbefalte innlegg

Gjest Mariah

Lite spennende tittel, men det får så være! Jeg er en gammel bruker som har hatt litt diverse brukernavn her de siste årene. Var mest aktiv i 2007-2009, og har savnet å ha en dagbok. Så, da er det på tide å opprette en ny. Oppgir ikke gamle nick i dagboka, men send pm, så får du svar.

Denne dagboka kommer nok til å handle om alt fra skole og studier til frustrasjoner, gleder og alt det spennende jeg opplever i jobben min! Har nemlig en jobb som gir meg utfordringer som er litt utenom det vanlige. Her forleden kranglet jeg så det føyk med en kjent blogger, blant annet. :fnise:

Endret av Candice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mariah

Lite innholdsrik helg, egentlig. Har en del jobb som jeg har utsatt, så det blir en sen kveld, tidlig morgen og lang dag i morgen. Bridemaids står på TV-en, så den for ikke mange ukene siden, men den var morsom, så spørs om jeg ikke ser på den innimellom jobbing/spising etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mariah

Manner meg opp til å vaske badet, det frister ikke spesielt mye akkurat nå. :fnise:

Endret av Candice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) Tar meg en sniktitt innom her jeg ;) Har du gjort noe spennende i påsken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...