Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2004 #1 Del Skrevet 25. mars 2004 Nå er det ikke mere enn 2 uker og 2 dager igjen til vi gifter oss! :o Den siste tiden har gått utrolig fort, og allt er nå i orden. (vel, brudepikekjolen har ikke kommet ennå.. :-? ) Vil bare si takk til alle her inne for mange gode råd og vink. Har vært kjempe hjelp i å se hva andre tenker og hvordan andre skal gjøre det!! (Blir litt sentimental nå..) Måtte bare si takk, liksom :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 25. mars 2004 #2 Del Skrevet 25. mars 2004 Oj! Da går det jammen fort! Lykke til så mye!! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 25. mars 2004 #3 Del Skrevet 25. mars 2004 Lykke til!! ...gleder meg til jeg er så nære at jeg kan "lukte" dagen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. mars 2004 #4 Del Skrevet 25. mars 2004 Nå er det ikke mere enn 2 uker og 2 dager igjen til vi gifter oss! :o Den siste tiden har gått utrolig fort, og allt er nå i orden. (vel, brudepikekjolen har ikke kommet ennå.. :-? ) Og så tar du livet sånn med ro...??? :o Jeg tror jeg hadde fått åndenød.... Godt at ikke alle er like stressa som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. mars 2004 #5 Del Skrevet 25. mars 2004 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 25. mars 2004 #6 Del Skrevet 25. mars 2004 Lykke til ja!!! Enda 7 mnd. til det er min tur :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. mars 2004 #7 Del Skrevet 25. mars 2004 Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2004 #8 Del Skrevet 25. mars 2004 Og så tar du livet sånn med ro...??? :o Jeg tror jeg hadde fått åndenød.... Godt at ikke alle er like stressa som meg Vel, jeg har ikke helt skjønnt at det er så snart.. Klarer ikke å gå helt opp for meg! Men jeg begynner å få panikk ang brudepikekjolen altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 26. mars 2004 #9 Del Skrevet 26. mars 2004 Vil bare ønske deg lykke til med siste rest av planleggingen og med selve dagen. Nyt dagen fullt ut, den går altfor fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå