meja Skrevet 6. april 2013 Forfatter #21 Del Skrevet 6. april 2013 Og der gikk Molde på nok en smell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. april 2013 #22 Del Skrevet 6. april 2013 Alle gode ting er tre...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meja Skrevet 6. april 2013 Forfatter #23 Del Skrevet 6. april 2013 Tror nok det ja. Blir bare bedre og bedre dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meja Skrevet 8. april 2013 Forfatter #24 Del Skrevet 8. april 2013 Mandag Trøtt Men hva gjør vel det når man har hatt ei fin helg med en PERFEKT avslutning? Både med toppen og ikke minst bunnen av tabellen Jepp, "skadefryd osv" lever i aller høyeste grad Ellers lite å melde, tror det blir tidlig kveld i dag. Enda det er så mye å se på tv. Men bør være litt mere opplagt i morgen enn jeg var i dag, da blir alt så mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. april 2013 #25 Del Skrevet 8. april 2013 Skadefryd er den beste fryd - men fotballfryd er heller ikke å forakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meja Skrevet 8. april 2013 Forfatter #26 Del Skrevet 8. april 2013 Jo, jeg kan melder fra om en ting til ja matbutikkene kan snarest slutte med all den deilige påskemarsipan/sjokolade til halvpris! Få det ut av butikkene hvor jeg handler, i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meja Skrevet 8. april 2013 Forfatter #27 Del Skrevet 8. april 2013 Skadefryd er den beste fryd - men fotballfryd er heller ikke å forakte Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. april 2013 #28 Del Skrevet 8. april 2013 Du kan sende Anton Berg-eggene hit - jeg skal gi dem et godt hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meja Skrevet 8. april 2013 Forfatter #29 Del Skrevet 8. april 2013 Hehe, det skal jeg. Om jeg greier det. De er jo bare de beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meja Skrevet 14. april 2013 Forfatter #30 Del Skrevet 14. april 2013 Søndag Helga startet med kamp. 1-1. Hva skal man si. Føltes ut som ett tap, men vi fortjente nok ikke bedre med den innsatsen. Får komme sterkere tilbake neste runde. Enn så lenge kan vi jo kose oss med resultatene fra kampene i går Formen er litt laber om dagen. Pollen har satt inn for fullt. Så det krever sin innsats for å holde energi/motet oppe. Ikke mure seg inne helt, samtidig som jeg også må lytte til kroppens signaler og prøve å ta det med ro. Er jo sånn hver vår. Men jeg glemmer fra år til år hvor ille det er. For jeg elsker jo våren 8 grader ute! snøen smelter! i kveld kommer regnet som kan vaske og rengjøre luft og jord. Blir deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. april 2013 #31 Del Skrevet 14. april 2013 Ser Solskjær insisterer på at "Dette er ingen krise" , samtidig som han sier at nå kan de glemme gullet. Vil tro de fleste andre vil hevde at de to utsagnene er ganske motstridende, særlig etter bare fire kamper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meja Skrevet 14. april 2013 Forfatter #32 Del Skrevet 14. april 2013 Han er stresset nå. Selvom han prøver å late som om han har kontroll og dette går seg til. I tillegg er han vel redd for at pengekranen stenges igjen. Å så synd det er på dem :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meja Skrevet 15. april 2013 Forfatter #33 Del Skrevet 15. april 2013 Det er praktisk talt sommer i Trøndelag 16-17 grader og sol fra skyfri himmel i dag. Det er jo bedre enn mange dager på sommeren faktisk. Bløtt, sølete og luft full av pollen. Men likevel, nå er det vår Ellers ikke mye å berette. Det er jo mandag og den trøtteste dagen. Så det kan gå bare en vei nå. Planer både tirsdag og onsdag etter jobb. Og plutselig er det fredag igjen! (og lønn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meja Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #34 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg glemmer jo helt å skrive her! Godt i gang med mai, en fin måned med mange fridager Ett stort minus er pollensesongen som skyter fart nå. Kjenner det godt etter å ha vært ute i går og i dag. Den stoppet jo nesten opp de to siste ukene da det var så kaldt. Men nå har den satt i gang igjen. Ellers så har man fartet hit og dit å heiet på troillan. Og sånn går dagene En arbeidsdag igjen så blir det langhelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. mai 2013 #35 Del Skrevet 7. mai 2013 Fire dagers helg denne helge, fire dagers helg neste helg - jeg kan leve med sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meja Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #36 Del Skrevet 8. mai 2013 :hoppe: for langhelg, 3 poeng og troillan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mai 2013 #37 Del Skrevet 8. mai 2013 Kan jo ikke bli stort bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meja Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #38 Del Skrevet 16. mai 2013 Herlig! Seier, langhelg og 17.mai i morgen! Trenger fri og mulighet til å sove litt. Voldsomt til pollen om dagen. Det er visst blitt slutt på å dra på byen 16.mai. Nå er det bena oppi sofaen, med ett lite glass eller to med sprudlevann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meja Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #39 Del Skrevet 16. mai 2013 Og jeg glemte jo nesten det beste av alt. Nytt tap for moille. Hva skal man si... :rulle: Gleder meg til mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. mai 2013 #40 Del Skrevet 16. mai 2013 Hadde Molde hatt noen annen sjef enn Solskjær, hadde kravene om hans avgang kommet for lenge siden. Lurer på hvor lenge han kan være fredet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå