Gå til innhold

mens vi venter på våren


meja

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har hatt en bok her nå. Så nå var det på tide å ha en igjen. Begynner å bli mektig lei av vinteren. Lengter etter våren. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Her var det nesten vår en stund, så ble det tosifret med minusgrader og snø igjen. Men det skal vel være minst et par lutre-vårer før den sitter... Min vinter varer til Kollen-helga, så på mandag er det vår... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har egentlig hatt en grei vinter (les:ikke veldig mye snø). Når det laver ned, dag etter dag, uke etter uke, og vi får metersvis med snø, da sliter jeg. Men det har vi ikke hatt i vinter (bank i bordet). Har vært endel kalde dager da.

Nå ser jeg VELDIG fram til bare veier, joggeskoføret, bare sette seg i bilen og kjøre uten å skrape/koste/varme den først, utecafè bl.a. Heldigvis har vi sol og solbrillevær, lysere ettermiddager/kvelder allerede, og det går rette veien :hoppe: At jeg har begynt med allergimedisin allerede, og kan såvidt kjenne antydning til pollen, fortrenges (enn så lenge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig avslappende fredagskveld hjemme. Alene foreløpig. Svitsjer mellom Idol og fotballkampen. Alle kubbe- og telys er tente. Vaskemaskinen er i gang. Bena under pleddet med pc på fanget. Vin i glasset. Oh hellige FREDAG :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jammen gikk ikke Enga og Reka også på en smell i første kamp. Uff og uff, jeg blir så lei meg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig synd med Reka & co altså :sjarmor: Ikke at jeg feirer 3 poeng til Bergen altså, men enga bør tape det som kan tapes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:omg: I dag er dagen her! Vet ikke hva jeg skal føle. Gleder meg mest, men har også hatt en sånn "vente på feire følelsen" man vil ikke at den skal begynne for da tar den fortere slutt, i dette tilfellet; da kan det heller ikke gå galt..

Men nå er jeg klar. Tror jeg. Det er bare å telle ned timene til kl 19. :cool: :cool: :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går bare forsvant i ingenting. Sov så fryktelig dårlig, i tilegg sliter jeg med vondt ryggen/armene. Så det ble kaffe, smertestillende, litt soving på sofaen, bok og tv stort sett hele dagen. Og jeg som hadde tenkt meg til byen for å gjøre flere ærender. Sukk. Jaja, er best å lytte til kroppen. Siden jeg ikke fikk gjort det jeg hadde planlagt så må jeg får gjort det en av dagene etter jobb.

Går fort fram til ferie nå, HERLIG! jeg har ikke tenkt å stresse rundt å fikse ting etter jobb fredag eller på lørdag. DA skal ferien NYTES :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg opp av sofaen og på trening, litt stolt av meg selv nå ja :trene:

For sofaen er veldig god på søndager; tv, serier, fotball, lesing og kaffe..

Men ryggen og resten av kroppen er nok fornøyd med en god kondisøkt og en runde med styrke til slutt.

Etterhvert skal pizza bakes, så blir det å vente på at klokka skal bli 19:00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye trening kan jeg vel ikke påberope meg i dag, tok tross alt t-banen til og fra bakken... Men jeg har fått masse frisk luft, sol og farge i kinnene :sol:

Nå: :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt start på sesongen! 3 poeng borte, 0 mål baklengs og for ei scoring :hoppe: :hoppe: Gleder meg enda mere til første hjemmekamp nå. Bergenserne kan bare glede seg :cool:

Ikke mye frisk luft på meg i dag nei. Men får mye i løpet av ei jobbeuke. Satser på sol og påskestemning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Herlige planer, Daria :)

Tenk, bare 1 eneste dag igjen på jobb før ferie! Er sliten og hangler litt om dagen. Mistenker pollen på gang. Så ferie skal bli etterlengtet. Ikke store planer. Litt hit og dit. Ingen ski og snø på denne jenta nei. Men bøker, film, serier, strikking, vin, kaffe, utepils og forhåpentligvis litt sol i ansiktet :sol:

Nå baker jeg cookies og burde pakket litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: Glemmer alltid hvor hardt det er å begynne på etter ferie. Første dagen(e) er nesten uten unntak blåmandag. Men kom meg igjennom dagen, nå er det nedtelling til helg.

Fin ferie :) Den gikk bare så veldig fort. Nå starter nedtelling til sommerferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen er jo at selv om det føles som mandag, er det allerede tirsdag...

Og Molde gikk på en smell på Røkkeløkka :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...