Gjest Bond Skrevet 17. mars 2013 #62 Skrevet 17. mars 2013 Nei. Har ikke behov for bekreftelse, og vil helst ikke komme i en situasjon der en kollega eller lignende kjenner meg igjen.
Gjest Gunfreak Skrevet 17. mars 2013 #63 Skrevet 17. mars 2013 Nei. Har ikke behov for bekreftelse, og vil helst ikke komme i en situasjon der en kollega eller lignende kjenner meg igjen. Men du er jo admin, har ikke du masse buisnesskort der det Står "Bond Admin på Kvinne Guiden" Du kan jo ikke være hemmelig og Admin. 2
kaffemor Skrevet 17. mars 2013 #64 Skrevet 17. mars 2013 Men du er jo admin, har ikke du masse buisnesskort der det Står "Bond Admin på Kvinne Guiden" Du kan jo ikke være hemmelig og Admin. Kan hun vel.
Gjest Bond Skrevet 17. mars 2013 #65 Skrevet 17. mars 2013 Men du er jo admin, har ikke du masse buisnesskort der det Står "Bond Admin på Kvinne Guiden" Du kan jo ikke være hemmelig og Admin. Er vel ingen grunn til det. Gjør egentlig ikke noe hemmelighet om at jeg jobber litt med KG når det gjelder bekjente og sånn, men vil ikke at det skjer motsatt vei - dvs at det igjenkjennelse skjer mer ukontrollert og at for eksempel mer perifere kollegaer eller ennå verre, noen jeg skulle undervise eller veilede skulle kjenne meg igjen sånn helt uten videre
Gjest Eurodice Skrevet 17. mars 2013 #66 Skrevet 17. mars 2013 Har lagt ut bilder jeg. Jeg husker deg. Det må være flere år siden du la ut bilde?
Gjest Ratata Skrevet 18. mars 2013 #69 Skrevet 18. mars 2013 Om Noz drar sin koz eller ei....Nei, jeg har aldri lagt ut bilde av meg og kommer ikke til å gjøre det. 1
Rainbow Skrevet 18. mars 2013 #71 Skrevet 18. mars 2013 Tråden er ryddet for persondebatt og avsporinger. Rainbow81, mod 2
kaffemor Skrevet 18. mars 2013 #72 Skrevet 18. mars 2013 Men vi vet ikke hvem du egentlig er, for alt vi vet kan du være en 120 år gammel Hitler som sitter på pcen sin i Argentina!! Tråden er ryddet for persondebatt og avsporinger. Rainbow81, mod Og dette er ikke en avsporing? 3
Rainbow Skrevet 18. mars 2013 #73 Skrevet 18. mars 2013 Og dette er ikke en avsporing? Jo, det er det absolutt. Har tatt det nå, ikke lett å oppdage alt i farta alltid! Rainbow81, mod 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå