Brunhilde Skrevet 15. mars 2013 #41 Skrevet 15. mars 2013 Nei, Det holder med det jeg allerede har i avataren. 4
Gjest Vampen Skrevet 15. mars 2013 #42 Skrevet 15. mars 2013 (endret) Med mindre jeg roter meg inn her når jeg er dritings, besatt og midlertidig sinnsyk, så nei. Endret 16. mars 2013 av Vampen
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #44 Skrevet 16. mars 2013 har absolutt ingen grunn for det og desuten så er jeg 97,79% sikker på at jeg forlater dette forumet for evig tid! har fått såååååååååå nooookkkkkkkkkkkkkk! (så veit jeg om ca tusen stykker som blir veldig glad her inne også) Dere som har plusset på NozMonsters innlegg, dere er patetiske. Og Noz, jeg var kritisk til deg en periode (skal ikke utdype, men jeg var aldri usaklig), men uansett hva enn som har skjedd, så synes jeg ikke du skal la deg jage, verken av kritikere, de som ikke evner å kritisere på saklig vis, plusserne og mobbere. Da vinner de. Anonym poster: 93ff14e965f46ccbffe3f85144be3e42 1
Anoia Skrevet 16. mars 2013 #45 Skrevet 16. mars 2013 Tja, jeg har ikke akkurat gjort noen innsats for å skjule identiteten min, har t.o.m. linket til bloggen min her, så skal ikke se bort i fra at jeg gjør det på et tidspunkt. Men foreløpig har jeg bare vist fram hånda mi
Gjest Bandit Skrevet 16. mars 2013 #46 Skrevet 16. mars 2013 Dere som har plusset på NozMonsters innlegg, dere er patetiske. Helt enig. Skremmende hvor mye dobbeltmoralisme som finnes på dette forumet. 1
Silfen Skrevet 16. mars 2013 #47 Skrevet 16. mars 2013 Nå skal jeg ikke si noe om plussene, for det driter jeg i, men hvordan blir det dobbeltmoralsk? Med mindre det er brukere som snakker pent om henne og deretter plusser. Jeg antar det er nok av de som ikke liker brukere her inne og som dermed gjerne plusser den type innlegg og det er da ikke noe dobbeltmoral bak det? 10
skruf Skrevet 16. mars 2013 #48 Skrevet 16. mars 2013 Der fikk du en pluss fra meg Silfen! Alle kan ikke like alle, så hvis noen sier de skal slette seg, og de som ikke liker vedkommende plusser, så er ikke det dobbeltmoralsk. 1
Gjest ols1 Skrevet 16. mars 2013 #49 Skrevet 16. mars 2013 Nei, jeg kommer aldri til å legge ut bilder her.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #50 Skrevet 16. mars 2013 På en måte er det ikke helt bra at de gjør det./at det er lov. Hvem kan vite om bildene faktisk er av dem eller at de legger ut av andre uvitende mennesker? Det er nettopp derfor identifisering ikke er lov, men KG har latt det skli fullstendig ut. Anonym poster: 5eca2a5d49d5dbcc5bc41e1cfb6c5295
pinar Skrevet 16. mars 2013 #52 Skrevet 16. mars 2013 Tja, jeg har ikke akkurat gjort noen innsats for å skjule identiteten min, har t.o.m. linket til bloggen min her, så skal ikke se bort i fra at jeg gjør det på et tidspunkt. Men foreløpig har jeg bare vist fram hånda mi Tror jeg har deg på Instagram Nei. Jeg kommer ikke til å legge ut bilde.
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2013 #54 Skrevet 16. mars 2013 har absolutt ingen grunn for det og desuten så er jeg 97,79% sikker på at jeg forlater dette forumet for evig tid! har fått såååååååååå nooookkkkkkkkkkkkkk! (så veit jeg om ca tusen stykker som blir veldig glad her inne også) Not me. Syns du skal bli jeg.
Rainbow Skrevet 16. mars 2013 #55 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og avsporinger, samt svar til dette. Og nå glemte jeg at jeg faktisk svarte som bruker i denne tråden tidligere, og dermed ikke skulle ha moderert, men venta på at noen andre kunne gjøre det. Det går litt fort i svingene noen ganger, ville bare ikke at den skulle ta av i en lang persondebattavsporing. Rainbow81, mod Endret 16. mars 2013 av Rainbow81
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #56 Skrevet 16. mars 2013 Av en eller annen grunn lot jeg meg rive med og la ut bilde under mitt tidligere nick. Kommer aldri til å gjøre det igjen da jeg egentlig syntes det er fullstendig unødvendig. Hvorfor gjør man det egentlig? Kan ikke se noen annen grunn enn at man vil ha oppmerksomhet. Jeg har sendt bilde på PM men det er noe helt annet. Da man begynner å bli kjent med noen så er det jo gøy å se hvam man prater med. KG har over 46 000 brukere, det er noe jeg IKKE tenkte på da jeg la ut bilde ihvertfall. Noen av bildene som blir lagt ut er jo bare patetiske, hvorfor velger noen å legge ut bilde av kløfta si på et diskusjonsforum, liksom? Var akkurat innom tråden nå, og JEEEZ , noen som har på seg litt for trang topp/kjole! Anonym poster: 3282b274e1599fed5e1cc42899bdc530 4
Gjest Emera Skrevet 16. mars 2013 #57 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Her kommer det aldri noe bilde, nei. Jeg er sånn tredve år forbi behovet for "søta, fina, pena" osv. Sist jeg kan huske jeg fikk noe utav det var da vi skrev "Anne er søt" i minnebøkene til hverandre. Edit.: MINNEbok het det... Endret 16. mars 2013 av Emera
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2013 #58 Skrevet 16. mars 2013 Av en eller annen grunn lot jeg meg rive med og la ut bilde under mitt tidligere nick. Kommer aldri til å gjøre det igjen da jeg egentlig syntes det er fullstendig unødvendig. Hvorfor gjør man det egentlig? Kan ikke se noen annen grunn enn at man vil ha oppmerksomhet. Jeg har sendt bilde på PM men det er noe helt annet. Da man begynner å bli kjent med noen så er det jo gøy å se hvam man prater med. KG har over 46 000 brukere, det er noe jeg IKKE tenkte på da jeg la ut bilde ihvertfall. Mesteparten av brukerkontoene er svært lite aktive, eller har ikke vært aktive på måneder og/eller år. Jeg aner ikke hvordan man finner ut et mer realistisk tall, men det er ganske sikkert langt under 46000. That said, det stemmer jo at kg kommer opp på foruroligende mange treff når man googler. Jeg kan forstå hvorfor Egmont kjøpte dem opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå