AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #21 Skrevet 20. mars 2013 Hadde spist Taco i går, så det var en "maisrik" bæsj som kom ut isted. Ellers ingen anmerkninger Anonym poster: a84ae7e021ccd5d51df38da834cdbf74
Gjest pærecider Skrevet 20. mars 2013 #22 Skrevet 20. mars 2013 En del trykkeriarbeid, men resultatet var ikke så verst, en samling små halvfaste fine klumper, dog litt vel mye plask og væting av bakenden. Heldigvis hadde jeg ikke tisset på forhånd. Gir meg selv 7 for dagens innsats.
Helen Skrevet 21. mars 2013 #23 Skrevet 21. mars 2013 Her har dere Bæsjens leksikon, kan være greit å ha den i denne tråden Spøkelsesbæsjen (faeces fantasmicum) Dette er bæsjen du kjenner komme ut, du ser rester av den på toalettpapiret, men ikke i skåla.Den rene bæsjen (faeces pures) Denne bæsjen kjennetegnes ved at du kjenner den komme ut, du ser den(ofte flytende rundt) i skåla, men uansett hvor mye du enn gnikker kan du ikke se noe på toalettpapiret.Den våte bæsjen (faeces fludium) Du tørker rumpa femti ganger, men fremdeles føler du deg "utørka". Tilslutt ender du opp med å putte tørkepapir mellom rumpa og underbuksa for å unngå de ekle fartsstripene. "Second wave"- bæsjen (faeces duomares) Denne luren kommer først etter at du har trukket buksene opp igjen. Plutselig merker du at du må bæsje en liten en til. Blåse-hjernen-ut-gjennom-nesa-bæsjen (faeces fermum) Også kjent som "Sprenge-en-blodåre-i-pannen-bæsjen". Du må streve så voldsomt for å få den ut at du blir lilla i ansiktet og nesten får hjerteinfarkt. Maiskolbebæsjen (faeces cnudricum) Denne er det unødvendig å forklare nærmere. Boabæsjen (faeces reptilium) Dette er bæsjen som er så enorm at du ikke tør skylle den ned før du har delt den opp i småbiter med toalettbørsten. Dagen derpå bæsjen (faeces postnocturnum) Bæsjen som kommer om morgenen, etter en lang natt på byen. Det typiske kjennetegnet er bremsesporene til venstre i bunnen av toalettskåla. "Åh, jeg skulle virkelig ønske jeg kunne bæsje-” bæsjen (faeces delirium) Du må bæsje, men alt du får til er å sitte med kramper på ringen og prompe. Våte baller bæsjen (faeces testiculum-fluides) Til forveksling lik "powerbæsjen" som omtales senere i denne bæsjeguiden. Denne typen raser ut av baken med så stor kraft at rumpeballene blir klissvåte av do-vannet. Selvfølgelig tisset du først! Spraybæsjen (faeces vulcanum) Bæsjen du trodde var en fis, men som viste seg å være det reneste inferno. Det føles akkurat som om hele ryggen skal tømmes, gulbrun guffe som svir noe aldeles forferdelig. Ta temp'en! Burritobæsjen (faeces mexicanum) I en klasse for seg. Kommer dagen etter at du har spist mexicansk mat. Publikumsbæsjen (faeces audiencis) Bæsjen som er så sensasjonell - enten på grunn av størrelse, farge og/eller form - at du må vise den til noen før du skyller den ned. Gla' bæsjen (faeces felicium) Forekommer etter at du har følt deg nedfor i en lengre periode. Plutselig er du deg selv igjen. Ritualbæsjen (faeces festum-tempus) Denne kommer på samme tid hver dag, og kjennetegnes ved behovet for å ha noe å lese samtidig. Etterskjelv bæsjen (faeces terrascaculus) Denne bæsjen lukter så kraftig at det går ut over alle som besøker toalettet i løpet av de neste syv timene. Ikke spesiell populær i kombinasjon med nr. 17. Etter bryllupsnatten bæsjen (faeces postmatrimonium) En hvilken som helst bæsj som blir produsert i nærvær av en annen person. Pontongbæsjen (faeces flotandum) Karakteriseres ved sin flyteevne. Du må ofte trekke ned tre-fire ganger før den er forsvunnet helt. Bondebærsjen (faeces agricultaria) Bæsjen som nekter å slippe taket. Vanligvis holder det å bevege bakenden i åttetallsmønster eller opp-og-ned-mønster, men ofte må man dulte borti den med et stykke toalettpapir. Fantombæsjen (faeces mysticum) Denne bæsjen dukker plutselig, og på mystisk vis opp i toalettskåla fra tid til annen og ingen vil innrømme å ha lagt den der. Hallelujabæsjen (faeces divinum) En nydelig samling, små hjerteknusere, ofte en gave fra Gud, når du ikke har fått ut en ting etter flere timers hardt arbeid. Duracell bæsjen (faeces pilum lasta-longo) Også kjent som "Still going bæsjen" Power bæsjen (faeces forsum major) Bønna som kommer som et lyn og du bare så vidt får dratt med buksa før du er ferdig. Tilkall rørlegger! bæsjen (faeces vulgaris) Den som er så stor at den tetter til avløpet og toalettet flyter over. Veldig flaut! Du angrer veldig på at du ikke fulgte fremgangsmåten i pkt. 7. "Spinal tap" bæsjen (faeces doloricum) Dette er bæsjen som det gjør så vondt å få ut at du tør banne på at den kommer ut sidelengs. 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #24 Skrevet 21. mars 2013 Dagens første bæsj Litt hard, kom 3 ca 6-7 cm lange bæsjer, litt trykking måtte til da jeg trodde det bare var luft men jammen kom det litt mer de var mørkebrune og nydelige. Åh det er faktiskt ganske godt å bæsje, man blir litt glad etterpå Anonym poster: 8f3ebc6df5ce3eefe32c04594a8fcf26
Gjest pærecider Skrevet 22. mars 2013 #25 Skrevet 22. mars 2013 Her har dere Bæsjens leksikon, kan være greit å ha den i denne tråden Spøkelsesbæsjen (faeces fantasmicum) Dette er bæsjen du kjenner komme ut, du ser rester av den på toalettpapiret, men ikke i skåla.Den rene bæsjen (faeces pures) Denne bæsjen kjennetegnes ved at du kjenner den komme ut, du ser den(ofte flytende rundt) i skåla, men uansett hvor mye du enn gnikker kan du ikke se noe på toalettpapiret.Den våte bæsjen (faeces fludium) Du tørker rumpa femti ganger, men fremdeles føler du deg "utørka". Tilslutt ender du opp med å putte tørkepapir mellom rumpa og underbuksa for å unngå de ekle fartsstripene."Second wave"- bæsjen (faeces duomares) Denne luren kommer først etter at du har trukket buksene opp igjen. Plutselig merker du at du må bæsje en liten en til.Blåse-hjernen-ut-gjennom-nesa-bæsjen (faeces fermum) Også kjent som "Sprenge-en-blodåre-i-pannen-bæsjen". Du må streve så voldsomt for å få den ut at du blir lilla i ansiktet og nesten får hjerteinfarkt.Maiskolbebæsjen (faeces cnudricum) Denne er det unødvendig å forklare nærmere.Boabæsjen (faeces reptilium) Dette er bæsjen som er så enorm at du ikke tør skylle den ned før du har delt den opp i småbiter med toalettbørsten.Dagen derpå bæsjen (faeces postnocturnum) Bæsjen som kommer om morgenen, etter en lang natt på byen. Det typiske kjennetegnet er bremsesporene til venstre i bunnen av toalettskåla."Åh, jeg skulle virkelig ønske jeg kunne bæsje-” bæsjen (faeces delirium) Du må bæsje, men alt du får til er å sitte med kramper på ringen og prompe.Våte baller bæsjen (faeces testiculum-fluides) Til forveksling lik "powerbæsjen" som omtales senere i denne bæsjeguiden. Denne typen raser ut av baken med så stor kraft at rumpeballene blir klissvåte av do-vannet. Selvfølgelig tisset du først!Spraybæsjen (faeces vulcanum) Bæsjen du trodde var en fis, men som viste seg å være det reneste inferno. Det føles akkurat som om hele ryggen skal tømmes, gulbrun guffe som svir noe aldeles forferdelig. Ta temp'en!Burritobæsjen (faeces mexicanum) I en klasse for seg. Kommer dagen etter at du har spist mexicansk mat.Publikumsbæsjen (faeces audiencis) Bæsjen som er så sensasjonell - enten på grunn av størrelse, farge og/eller form - at du må vise den til noen før du skyller den ned.Gla' bæsjen (faeces felicium) Forekommer etter at du har følt deg nedfor i en lengre periode. Plutselig er du deg selv igjen.Ritualbæsjen (faeces festum-tempus) Denne kommer på samme tid hver dag, og kjennetegnes ved behovet for å ha noe å lese samtidig.Etterskjelv bæsjen (faeces terrascaculus) Denne bæsjen lukter så kraftig at det går ut over alle som besøker toalettet i løpet av de neste syv timene. Ikke spesiell populær i kombinasjon med nr. 17.Etter bryllupsnatten bæsjen (faeces postmatrimonium) En hvilken som helst bæsj som blir produsert i nærvær av en annen person.Pontongbæsjen (faeces flotandum) Karakteriseres ved sin flyteevne. Du må ofte trekke ned tre-fire ganger før den er forsvunnet helt.Bondebærsjen (faeces agricultaria) Bæsjen som nekter å slippe taket. Vanligvis holder det å bevege bakenden i åttetallsmønster eller opp-og-ned-mønster, men ofte må man dulte borti den med et stykke toalettpapir.Fantombæsjen (faeces mysticum) Denne bæsjen dukker plutselig, og på mystisk vis opp i toalettskåla fra tid til annen og ingen vil innrømme å ha lagt den der.Hallelujabæsjen (faeces divinum) En nydelig samling, små hjerteknusere, ofte en gave fra Gud, når du ikke har fått ut en ting etter flere timers hardt arbeid.Duracell bæsjen (faeces pilum lasta-longo) Også kjent som "Still going bæsjen"Power bæsjen (faeces forsum major) Bønna som kommer som et lyn og du bare så vidt får dratt med buksa før du er ferdig.Tilkall rørlegger! bæsjen (faeces vulgaris) Den som er så stor at den tetter til avløpet og toalettet flyter over. Veldig flaut! Du angrer veldig på at du ikke fulgte fremgangsmåten i pkt. 7."Spinal tap" bæsjen (faeces doloricum) Dette er bæsjen som det gjør så vondt å få ut at du tør banne på at den kommer ut sidelengs. De latinske navnene var jo helt konge!!! Utrolig at det fins noen som i det hele tatt har brukt tid til å tenke ut dette her!!!
Petra75 Skrevet 22. mars 2013 #26 Skrevet 22. mars 2013 Blandingfarge Lysebrun med mørkebrune flekker. Hva betyr det? Har jeg magesår? Jeg har også slike noen ganger, men min er stripete. Ser litt ut som en polkagris. Dette er da ikke helt normalt??
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #27 Skrevet 10. august 2013 En del trykkeriarbeid, men resultatet var ikke så verst, en samling små halvfaste fine klumper, dog litt vel mye plask og væting av bakenden. Heldigvis hadde jeg ikke tisset på forhånd. Gir meg selv 7 for dagens innsats. Ha litt dopapir i do før du setter deg Anonymous poster hash: e488a...44c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #28 Skrevet 11. august 2013 Jeg er gravid i 11. uke, og tror jeg hadde min første "svangerskapsbæsj" i går, og det er fader meg det verste jeg har vært med på! Brukte jevne dobesøk gjennom hele dagen for å få den ut, for den var helt SINNSYKT hard. Det var kjempevondt og det gjorde kjempevondt i magen også, for jeg var så dritatrengt. Det var så vondt at alt sjenanse og terskel for ekkelhet forsvant. Satt i sofaen og pressa ut småfiser som bare det mellom dobesøkene. På do pressa jeg, gråt og svettet, og tenkte me gru på fødselen. Det var så hinsiden vondt i analen, trodde jeg skulle revne og den ville ikke ut. Prøvde å stikke dopapirbekledde fingre inn i rumpa for å dele den opp, prøvde å dra i den lille tuppen som var kommet ut for å bæsje "manuelt". Måtte også ty til å legge dopapir på gulvet for å kunne sitte på huk på gulvet å presse. Vurderte faktisk å ringe legevakten på slutten der... Men ENDELIG kom den ut, og jeg gråt nesten av lettelse. Og når jeg så oppi doen, hadde den tykkelse som et lite eple! Nesten så jeg skulle tatt bilde av den Har aldri sett en så feit bæsj før, og kan fortsatt ikke forstå hvordan jeg ikke fikk rifter i analåpningen. Anonymous poster hash: 25bbb...905 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #29 Skrevet 11. august 2013 Kan ikke tro jeg nettopp las gjennom hele tråden... Satt og nikka gjorde jeg også Anonymous poster hash: 79530...fff 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #30 Skrevet 11. august 2013 I dag har jeg sluppet ut saubæsj, det bare raste ut som en pose klinkekuler, men alle var dessverre i samme farge. Anonymous poster hash: d1eac...4a6 1
melatonin Skrevet 31. juli 2014 #32 Skrevet 31. juli 2014 I dag har jeg sluppet ut saubæsj, det bare raste ut som en pose klinkekuler, men alle var dessverre i samme farge. Anonymous poster hash: d1eac...4a6 Tegn på dehydrering drikk mer vann
Gjest Iben Skrevet 31. juli 2014 #33 Skrevet 31. juli 2014 (endret) Tråden for de som vil beskrive og utdype sine toalettbesøk og for dem som lurer på om de har normal avføring I dag har jeg vært litt laus i magen, akkurat som om det var sjokoladepudding jeg skeit ut Tror det har en samenheng med at jeg akkurat starta på betakeroten Kommer med oppdatering i morgen Hvordan har din bæsj vært idag? Anonym poster: 629f61d100e00fd273fd86f6ca599ff5 Takk som byr! Jeg er glad i å drite, ingen tvil om det. Jeg vil anta det har noe å gjøre med at det å drite er noe som stimulerer prostataen hos menn, så man kan nok på sett og vis si at for meg er det å drite rett og slett en erotisk opplevelse. Men ikke nok med det, dassen er også et sted for litt ro og fred, og det finnes ikke noe sted på denne jord som er bedre egnet til å lese. Jeg har f.eks. lest til eksamener utelukkende på dassen, og har jeg intenting å lese på må jeg i det minste lese innholdsfortegnelsen på en shampoflaske eller lignende. Når jeg skal drite hiver jeg en snus opp i kjeften, flekker av meg på overkroppen, drar fram skittentøyskurven og plasserer laptopen ømt og elegant oppå lokket på kurven. Dersom jeg ikke allerede har funnet fram den nettsiden jeg har tenkt å lese på (som f.eks. en KG-tråd), holder jeg dritten tilbake til jeg er klar for å lese. Det er veldig viktig at driting og lesing starter helt på likt, hvis ikke får man mindre tid til å lese på før dritten omsider størkner i rumpa. Lesing hjelper meg også til å fokusere på noe annet enn selve dritinga, sånn at jeg f.eks. ikke "klipper" dritten for tidlig (da får jeg gjerne en helsikkes tørkejobb etterpå). Hvor lenge jeg blir sittende etter endt driting kommer litt an på drittens konsistens. Er den av høykvalitetskonsistens, kan jeg godt bli sittende en stund. Men dersom det er Niagarafossen som har kommet på besøk, kan det være greit å få unnagjort tørkinga så tidlig som mulig. Jeg har nemlig gått på noen smeller hvor jeg har trodd jeg har tørket meg ren, men så har underbuksa fortalt en ganske annen historie når den skal skiftes ut. Så er det desverre også sånn at alle gode ting må ha en ende (no pun), så når tørkinga er overstått er også toalettbesøket ferdig. Jeg har riktignok prøvd å sette meg ned igjen for å lese videre etter endt tørking, men det blir liksom ikke helt det samme. Det blir istedet litt som å besøke en fornøyelsespark du digga som liten, men som ikke klarer å leve helt opp til forventningene i voksen alder. I dag var dritten min av god kvalitet, hvilket gjorde at jeg også kunne involvere meg dypt og inderlig i diverse Israel-Palestina-tråder på KG. Alt i alt har dagen i dag vært en bra og produktiv dag hva angår toalettbesøk. Endret 31. juli 2014 av evnukken 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #34 Skrevet 31. juli 2014 Hvis jeg er på badet hjemme, hvor det er litt stor og god plass, så tar jeg alltid av meg både buksene og trusa før jeg går på do. Så slipper jeg at det kommer nær toalettet eller gulvet rett foran toalettet. Anonymous poster hash: 5e011...903
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #35 Skrevet 31. juli 2014 Mann på 21 år her. Skal fortelle dere en pinlig bæsjehistorie med meg i hovedrollen: For tre år siden, da jeg var 19, hadde jeg plutselig en dag en sinnsyk hard bæsj på morran. Jeg satt der vel i en halv time før jeg endelig fikk ut dritten. Og da måtte jeg dusje etterpå, for ble jo helt svett av å sitte der og presse. Kan trygt si jeg fikk meg en morgenøkt i samme slengen. Dag 2 var enda verre. Så fort jeg våkna, kjente jeg at jeg var skikkelig dritatrengt og løp inn på do. Men så fort jeg satt meg ned, måtte jeg likevel presse for harde livet for å få den ut. Og den gangen gjorde det enda vondere... føltes så sår i ræva. Men etter nok en halv time, fikk jeg den ut. Og da blødde jeg litt å, så rumpehullet hadde vært spjæra litt. Au! Dag 3 var et mareritt! Jeg satt og pressa og pressa og ingenting kom ut, men likevel var jeg så bæsjatrengt! Satt der i over en halvtime før jeg ikke orket mer. Jeg begynte faktisk å grine og gikk ned til mamma, gråtende og sa at jeg ikke klarte å bæsje. Fikk flashbacks fra da jeg var 3 år og hadde hard bæsj. Mamma forventet vel ikke at hennes 19 år gamle sønn skulle komme gråtende og klage på hard bæsj. Men det skjedde. Der og da var jeg bare så lei meg og hadde det vondt. Haha. Mamma fikk tak i noe genialt på apoteket og vips var jeg tilbake til normalen igjen Håper aldri jeg havner innfor der igjen... var faktisk helt jævlig! Jeg tror jeg gikk litt rart noen dager etter bæsjehelvetet. Anonymous poster hash: 52da8...ad1 1
Gjest Heartbeat Skrevet 31. juli 2014 #36 Skrevet 31. juli 2014 Takk som byr! Jeg er glad i å drite, ingen tvil om det. Jeg vil anta det har noe å gjøre med at det å drite er noe som stimulerer prostataen hos menn, så man kan nok på sett og vis si at for meg er det å drite rett og slett en erotisk opplevelse. Men ikke nok med det, dassen er også et sted for litt ro og fred, og det finnes ikke noe sted på denne jord som er bedre egnet til å lese. Jeg har f.eks. lest til eksamener utelukkende på dassen, og har jeg intenting å lese på må jeg i det minste lese innholdsfortegnelsen på en shampoflaske eller lignende. Når jeg skal drite hiver jeg en snus opp i kjeften, flekker av meg på overkroppen, drar fram skittentøyskurven og plasserer laptopen ømt og elegant oppå lokket på kurven. Dersom jeg ikke allerede har funnet fram den nettsiden jeg har tenkt å lese på (som f.eks. en KG-tråd), holder jeg dritten tilbake til jeg er klar for å lese. Det er veldig viktig at driting og lesing starter helt på likt, hvis ikke får man mindre tid til å lese på før dritten omsider størkner i rumpa. Lesing hjelper meg også til å fokusere på noe annet enn selve dritinga, sånn at jeg f.eks. ikke "klipper" dritten for tidlig (da får jeg gjerne en helsikkes tørkejobb etterpå). Hvor lenge jeg blir sittende etter endt driting kommer litt an på drittens konsistens. Er den av høykvalitetskonsistens, kan jeg godt bli sittende en stund. Men dersom det er Niagarafossen som har kommet på besøk, kan det være greit å få unnagjort tørkinga så tidlig som mulig. Jeg har nemlig gått på noen smeller hvor jeg har trodd jeg har tørket meg ren, men så har underbuksa fortalt en ganske annen historie når den skal skiftes ut. Så er det desverre også sånn at alle gode ting må ha en ende (no pun), så når tørkinga er overstått er også toalettbesøket ferdig. Jeg har riktignok prøvd å sette meg ned igjen for å lese videre etter endt tørking, men det blir liksom ikke helt det samme. Det blir istedet litt som å besøke en fornøyelsespark du digga som liten, men som ikke klarer å leve helt opp til forventningene i voksen alder. I dag var dritten min av god kvalitet, hvilket gjorde at jeg også kunne involvere meg dypt og inderlig i diverse Israel-Palestina-tråder på KG. Alt i alt har dagen i dag vært en bra og produktiv dag hva angår toalettbesøk.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #37 Skrevet 1. august 2014 Jeg har hatt akutt diare i dag. Kom selvfølgelig på kjøpesenteret mens jeg var på shopping. Rakk ikke toalettet, så nå har jeg brukt et par timer på å skrubbe bort avføring fra bilsetet. Møkkadag!Anonymous poster hash: a84ae...f74 1
TooHawt Skrevet 2. august 2014 #38 Skrevet 2. august 2014 Fikk litt vondt i magen i sted, så jeg driter faktisk nå. Er på flyplassen og kjeder meg. Hvorfor ikke kjede seg på do, lissom. Har ikke noe bedre å gjøre på uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #39 Skrevet 11. august 2014 Yaiks... når jeg tørker meg for tiden, blir papiret ofte farget gult, med litt puss (er det som ligner på små frå puss, eller er det noe annet) på. Og dersom jeg ikke har fått ut "alt" og det kommer litt av det også på papiret, kan det ligne på gele, men mer brunt enn gult. Hjelp - noen som har opplevd dette før? Anonymous poster hash: 462c2...a0c
Gjest lipgloss Skrevet 11. august 2014 #40 Skrevet 11. august 2014 ingenting er bedre enn en clean shit:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå