Gå til innhold

Bæsje-Tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden for de som vil beskrive og utdype sine toalettbesøk og for dem som lurer på om de har normal avføring ;)

I dag har jeg vært litt laus i magen, akkurat som om det var sjokoladepudding jeg skeit ut :P Tror det har en samenheng med at jeg akkurat starta på betakeroten :) Kommer med oppdatering i morgen :P

Hvordan har din bæsj vært idag? :biggrin:

Anonym poster: 629f61d100e00fd273fd86f6ca599ff5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha..Ganske normal her idag....

Anonym poster: 8a22782758321174c053f2a287409d4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Damer bæsjer da ikke, det trodde jeg var noe alle visste. I nødsfall er det kanskje en melodisk liten prutt og fioler som kommer ut den veien. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandingfarge :sjokkert: Lysebrun med mørkebrune flekker. Hva betyr det? Har jeg magesår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fremsto som normal - helt til det var tid for å trekke ned. For mye foccacia = flytebæsj folkens, bare så dere er obs. Bæsjen forsvant på 3. forsøk, med litt ekstra papir på toppen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA! Da legger jeg det på minne ;) Ikke for mye foccacia for da blir det flytebæsj :P

Anonym poster: 629f61d100e00fd273fd86f6ca599ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pærecider

Ikke min, men bikkja dreit sagflis idag. Hun har ikke helt skjønt at pinner skal hentes, ikke tygges og svelges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min, men bikkja dreit sagflis idag. Hun har ikke helt skjønt at pinner skal hentes, ikke tygges og svelges.

Du synes ikke det blir litt drøyt å utlevere familiemedlemmer på den måten, da?

Kan jo hende hun er en av de som har angst for at andre skal finne ut at hun gjør nummer to, og plutselig raser hele hennes verden sammen. At hun leker med pinner og det at hun svelger er jo også en privatsak, egentlig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

I dag satt jeg en stund på do mens jeg spilte Bubblz. Satt der ganske lenge, hjernen kokte i tillegg siden jeg drev med ting som krevde en del konsentrasjon, samt at kroppen begynner å bli litt PMS av seg. Deilig med en liten pause. Hadde litt hard mage i dag, men det hjelper å være tålmodig.

Edit: så ikke på bæsjen, tenkte mest på at det ikke skulle lukte så fælt, men det var glondter tipper jeg.

Endret av Valiumsjunkie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Du synes ikke det blir litt drøyt å utlevere familiemedlemmer på den måten, da?

Kan jo hende hun er en av de som har angst for at andre skal finne ut at hun gjør nummer to, og plutselig raser hele hennes verden sammen. At hun leker med pinner og det at hun svelger er jo også en privatsak, egentlig.

Jeg vurderer seriøst å legge ut et bilde av henne på face og Instagram hvor hun står på torget med et skilt hvor det står: 'Jeg spiser bæsj og pinner og driter sagflis.' Har mer tro på offentlig uthengning som oppdragelsesmetode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Damer bæsjer da ikke, det trodde jeg var noe alle visste. I nødsfall er det kanskje en melodisk liten prutt og fioler som kommer ut den veien. :nigo:

Det med at damer liksom bæsjer blomster er vel passe oppbrukt nå? La oss for en gangs skyld ha en tråd for oss som ønsker å rapportere dobesøkene våre. Viktig, viktig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Det med at damer liksom bæsjer blomster er vel passe oppbrukt nå? La oss for en gangs skyld ha en tråd for oss som ønsker å rapportere dobesøkene våre. Viktig, viktig!

Men.. men... Hvor skal vi som faktisk dekorerer dassen med orkideer og brune roser legge ut om våre etterlatenskaper? Det er diskriminering! :grine:

Endret av pærecider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.. men... Hvor skal vi som faktisk dekorerer dassen legge ut om våre etterlatenskaper? Det er diskriminering! :grine:

Går vel mest i brun, abstrakt kunst? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om magen rumler kraftig har dere 20 min til å finne en do. Bruk tiden godt sånn at dere finner den beste doen dere kan sitte på de neste 2 timene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Går vel mest i brun, abstrakt kunst? :fnise:

Nemlig! Dette er er hardt slag i ansiktet (eller ræva) for hardt arbeidende kunstnere. Jeg legger sjela mi i dette, skal jeg si deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest EryMax

Om magen rumler kraftig har dere 20 min til å finne en do. Bruk tiden godt sånn at dere finner den beste doen dere kan sitte på de neste 2 timene.

Jeg klarte ikke dy meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag hadde jeg skikkelig vanskelig for å drite gitt! Satt å pressa i lange tider med skikkelig hard mage! :O I tilegg var det skikkelig kaktusbæsj så jeg tror jeg må regulere fiberinntaket mitt litt :P:fnise: thi!

Hvordan har din bæsj vært idag? :blomst:

Anonym poster: 629f61d100e00fd273fd86f6ca599ff5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med min i dag. Smatt elegant ut og krevde null tørking etterpå (slapp av, jeg tørket selvfølgelig for sikkerhets skyld). Fargen var mørk, glinsende brun. 1 stk tett og fin kabel av middels lengde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA Antlers! Bra beskrivelse!!! Du fikk meg til å LOL'e bokstavelig talt ;)

Idag hadde jeg også flott og fin bæsj, sjekka ikke fargen for den gjemte seg under dopapiret, men den føltes veldig bra når den forlot sitt hjem (aka rompa mi). slapp også å sitte å tørke i en halvtime :P Veldig fornøyd :biggrin:

Alle må bare dele sine do-opplevelser her altså, ikke noe å være sjenert over ;) Alle bæsjer jo :bolledeig:

Anonym poster: 629f61d100e00fd273fd86f6ca599ff5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...