AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Jeg lider med tung depresjon og har vært deprimert i mange år. Ting blir bare tyngre og tyngre. Jeg verken går på skole eller jobber. Sover nesten hele tida, og når jeg er våken ligger jeg i senga foran PCen. Men jeg skal en liten tur til London i slutten av Mars med familien... England er et av favorittlandene mine, men jeg gruer meg veldig! Jeg kan ikke avbestille heller, fordi de har bestilt teaterbilletter og masse sånne ting. Vet ikke hva jeg skal gjøre, gruer meg sånn. Har forresten sosial angst også. Har gått på antidepressiva i ca 1 1/2 år, men den hjelper lite(er i kontakt med lege, skal prøve ut nye medisiner). Er så stressa akkurat nå, hjelp Anonym poster: 73b45c3bd57e9a30b4a150b23ad427cb
Anoia Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Etter min erfaring så kan det være veldig bra med en sånn tur. Det er forfriskende å oppleve noe nytt og spennende, kropp og sinn får et "kick" og man har fine minner å se tilbake på etterpå. Bare sørg for å legge en god plan for å tilpasse ting etter formen din - at du får nok hvile og ikke stresser for mye. Det er viktigere å kose seg enn å dra overalt og få med seg mest mulig, så ta ting i ditt eget tempo og gjør det du har lyst til og synes er gøy (ergo: ikke føl deg presset til å delta på alt familien din har planlagt om du ikke orker). Kanskje du kan spørre legen om du kan få resept på noen innsovningstabletter også; det kan ofte være vanskelig å få sove når man er hjemmefra, og søvn er viktig når man er ute på tur. Det er forøvrig helt normal å ha reisefeber. Jeg gruer meg alltid veldig før jeg skal ut og reise, men etterpå er jeg glad for at jeg har dratt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå