Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff,syntes så synd på lille jenta mi.. Hun har vært potte tett nå siden Mandag kveld. Har målt 38,2 i feber på det høyeste. Hun er for det blid og glad,men har merket i kveld at hun har blitt fryktelig hes! Hun ville nesten ikke ha grøt istand heller(gulpa tynn væske mens hun spiste). Har bygd opp senga,kaldt på rommet og fora på med otribaby nesespray pluss nesesuger,men fortsatt tett...... Noen som har noen forslag på hva mere jeg kan gjøre ? Hun er litt over 5 mnd...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drypp morsmelk i nesen :)

Anonym poster: 195d56136dbd92881dea4ef37c4e8e94

Skrevet

Har lest at det ikke er så bra,at det kan tette mere siden melken er fet....

AnonymBruker
Skrevet

Har lest at det ikke er så bra,at det kan tette mere siden melken er fet....

Har alltid funket på mine tre :)

Skrevet

Har alltid funket på mine tre :)

.

Men åssen gjør d du d om jeg kan spørre?

Gjest Magdalene
Skrevet

Mm gjorde ting værre her hos oss.

AnonymBruker
Skrevet

Pøs på med saltvannsdråper i nesa :-)

Anonym poster: e010617b487713be9bb112abc2cb7cdb

AnonymBruker
Skrevet

.

.

Enten rett i nesa fra puppen, eller så tok jeg det først på en tskje eller ett lite beger.

Skrevet

Jeg har tatt morsmelk i en sprøyte. Skjønner ikke hvordan folk klar å få morsmelk direkte fra puppen og inn i nesen på en baby. Så rolig har min aldri vært!

Uansett, morsmelka gjør ikke noe som ikke saltvannet fikser, så jeg har sluttet helt med det og holder meg til saltvann.

Både jeg og babyen min har vært kraftig forkjøla i nesten to uker nå, så det virker som at det som går nå henger skikkelig i. Utrolig kjedelig. Spesielt i forhold til den minste.

Skrevet

Mm funker ikke her heller - bruker heller saltvann.

Snuppa på 6 måneder har stort sett vært forkjølet siden hun kom til verden - tror storebror som går i bhg tar med seg masse basselusker....

Desverre har jeg ingen gode tips til deg ts, syns det ser ut som du har gjort det du kan gjøre ;)

Skrevet

Har hørt d at morsmelken i nesa,er et gammelt kjerringråd... Funker kanskje på noen men vil ikke gjøre ting værre... Har lest også at man kan "pøse" på med saltvannsdråper.. Har kjøpt inn otribabynesedråper også,men hvor mye pleier dere å spurte inn? Har som sagt brukt nesesprayen men er redd hun blir sår oppi den lille nesa si :( Uff,syntes veldig synd på henne... Hun blir jo så frustrert når hun ikke får spist ordentlig eller sutta på sutten sin uten å gispe etter luft! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...