Gå til innhold

Kjærlighetssorg og nedstemthet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Hva gjør dere for å komme dere på fote igjen etter brudd og avvsining? Jeg ble avvist for noen måneder siden, men det blir jo ikke bedre :( Det blir bare verre! Har jeg blitt deprimert, mon tro?

Tips tas i mot med stor takk!

Hilsen dame på 30år som blir skuffa av å våkne for tiden.

Anonym poster: 7e19e523df985f08ae41c7181dd98b64

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir bedre når vår-varmen (forhåpentligvis) kommer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det blir bedre når vår-varmen (forhåpentligvis) kommer.

Blir det? Da skal jo Han ut med alle vennene sine, sjekke damer og ha det gøy. Men jeg skal jobbe og være alene ettersom jeg ikke har single venner lengre :(

Skrevet

Mine råd er skikkelig brukt opp men de funker for meg;

Trene og ta litt sol, dette er skikkelig selvtillit-boost. Shoppe litt nye klær, og sist men ikke minst, ut å være sosial :)

• Liker 1
Skrevet

Hei

Hva gjør dere for å komme dere på fote igjen etter brudd og avvsining? Jeg ble avvist for noen måneder siden, men det blir jo ikke bedre :( Det blir bare verre! Har jeg blitt deprimert, mon tro?

Tips tas i mot med stor takk!

Hilsen dame på 30år som blir skuffa av å våkne for tiden.

Huff, det der er ikke bra. Vært der selv, men ikke på grunn av kjærelighetssorg. Du sover og alt er bra, og så *BAM* våkner du og føler deg bare skikkelig dårlig og skulle ønske du ikke måtte våkne.

Jeg tror det viktigste er å ikke isolere seg. Kom deg ut og treff folk. Det er lov å være lei seg, men om det blir verre i stedet for bedre med tiden.... gå til legen kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Blir det? Da skal jo Han ut med alle vennene sine, sjekke damer og ha det gøy. Men jeg skal jobbe og være alene ettersom jeg ikke har single venner lengre :(

Hvor bor du? Du skal faen ikke sitte inne og ikke ha det moro. Jeg har heller ingen single venner, men jeg lar ikke det stoppe meg, man kan treffe menn hvor som helst! Min siste erobring traff jeg på Peppes da jeg bar ute på vennekveld :)

Hva slags endringer ville du gjort i ditt liv? Du trenger mestring, du trenger å være glad. Trener du? Når jeg ble dumpa av eksen etter mange år sammen begynte jeg p trene, ikkebare kroppen som ble mye bedre, humøret, selvfølelsen, psyken ble minst like godt trent. Og Steinar har rett, når varmen og sola kommer, blir det bedre. I bilen eller på øret skal du ha feelgood musik! Jeg hører på lady gaga om dagene, jeg liker henne egentlig ikke, men musikken er fengende og man blir i godt humør. Og det til tross for at jeg ble saftig dumpa, jeg har kommet meg, det sal du og!

Anonym poster: 1c1b3c2661369ed06217928bfce1597b

• Liker 4
Skrevet

Trenger du å vite hva han surrer med?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du? Du skal faen ikke sitte inne og ikke ha det moro. Takk, denne trengte jeg! Jeg føler nesten jeg fortjener å ikke ha kjæreste og venner fordi jeg er så kjip/kjedelige/uinteressant. Har visst fått meg en skikkelig knekk på selvtilliten.

Jeg har heller ingen single venner, men jeg lar ikke det stoppe meg, man kan treffe menn hvor som helst! Min siste erobring traff jeg på Peppes da jeg bar ute på vennekveld :) Heldige du!

Hva slags endringer ville du gjort i ditt liv? Du trenger mestring, du trenger å være glad. Trener du? Ja, jeg trener. Jeg trente så mye da jeg ble avvist at jeg faktisk fikk vondt og måtte trappe ned. Men trening hjelper, og jeg skal blir flinkere til å trener mer variert slik at jeg ikke får vondt mer. Men jeg tror ikke treningen tar vekk all hjertesmerte denne gang :(

Når jeg ble dumpa av eksen etter mange år sammen begynte jeg p trene, ikkebare kroppen som ble mye bedre, humøret, selvfølelsen, psyken ble minst like godt trent. Og Steinar har rett, når varmen og sola kommer, blir det bedre. I bilen eller på øret skal du ha feelgood musik! Jeg hører på lady gaga om dagene, jeg liker henne egentlig ikke, men musikken er fengende og man blir i godt humør. Tips notert!

Og det til tross for at jeg ble saftig dumpa, jeg har kommet meg, det sal du og! Takk! Jeg har aldri blitt så blankt avvist av en jeg var så interessert i før, og en gang må vel være den første. Håper jeg er tilbake til meg selv igjen snart!

Takk for tips, jeg tar det med videre :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger du å vite hva han surrer med?

Jeg trenger ikke å vite hva han driver med, nei. Men tankene og følelsene styrer man ikke alltid, dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Huff, det der er ikke bra. Vært der selv, men ikke på grunn av kjærelighetssorg. Du sover og alt er bra, og så *BAM* våkner du og føler deg bare skikkelig dårlig og skulle ønske du ikke måtte våkne.

Jeg tror det viktigste er å ikke isolere seg. Kom deg ut og treff folk. Det er lov å være lei seg, men om det blir verre i stedet for bedre med tiden.... gå til legen kanskje?

Takk for tips. Litt godt at vi er flere. Mine venner er litt "perfekte" og vet egentlig ikke hva det innebærer å mislykkes, så tror de er litt lei av meg. Jeg går litt ut og er med folk, men klarer ikke å være mer enn halvveis tilstede nå. Men det er uansett bedre enn å se i en vegg hjemme, det har du nok rett i.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips. Litt godt at vi er flere. Mine venner er litt "perfekte" og vet egentlig ikke hva det innebærer å mislykkes, så tror de er litt lei av meg. Jeg går litt ut og er med folk, men klarer ikke å være mer enn halvveis tilstede nå. Men det er uansett bedre enn å se i en vegg hjemme, det har du nok rett i.

Skjønner hva du mener, ene venninna mi skal gifte seg og keg er forlover, og singel.... Og den andre venninna mi skal ha baby med typen sin, min tredje venninne er gift og har 2barn. Eg er yngst av oss, 25 og "wildheart" den som liksom ikke har noe på stell mens andre har kjøpt seg hus, har unger osv. Men... Jeg depper ikke, som eg skrev i tidligere innlegg, trening, lady gaga, som og sommer, viktig å ikke tenke på hva man IKKE har, men hva man har! Og vi er da ikke dårligere enn andre, ikke har vi mindre å tilby heller, og ikke faen er vi mislykka heller :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon som deg ts. Ble dumpa i kveld jeg, etter 1 års forhold. Skulle flytte sammen og alt. Så jeg vet hvordan du har det :klem: Har jo blitt dumpa mange ganger før, og da reiste jeg bare ut av Norge noen dager. Vurderer å gjøre det nå også. Få litt nye impulser.

Ellers trening, les masse bøker, se på komedier. Akkurat går det i Legally Blonde (hun blir jo også dumpa i filmen. "-So you're dumping me cause I'm too.. blonde?" Tidenes replikk det der). Og snart er det vår! Dette vil du klare.

Jeg mister troen på kjærligheten, lei av useriøse dustemenn...

Hvor lenge var dere sammen?

Anonym poster: 091edbcfb9438255c2a9f47e843f81de

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hva du mener, ene venninna mi skal gifte seg og keg er forlover, og singel.... Og den andre venninna mi skal ha baby med typen sin, min tredje venninne er gift og har 2barn. Eg er yngst av oss, 25 og "wildheart" den som liksom ikke har noe på stell mens andre har kjøpt seg hus, har unger osv. Men... Jeg depper ikke, som eg skrev i tidligere innlegg, trening, lady gaga, som og sommer, viktig å ikke tenke på hva man IKKE har, men hva man har! Og vi er da ikke dårligere enn andre, ikke har vi mindre å tilby heller, og ikke faen er vi mislykka heller :)

Akkurat der er jeg også. Så kjenner på både avvisning og ensomhet, det er ikke så bra :( Og jeg er helt enig med deg at det ikke løser noenting å deppe, men det er ikke alltid hjertet lytter til hodet. Vanskelig det der, føles som jeg er to personer nesten. Men trening, god musikk og sosialisering hjelper på, helt riktig. Det skal blir mer av slikt :)

AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon som deg ts. Ble dumpa i kveld jeg, etter 1 års forhold. Skulle flytte sammen og alt. Så jeg vet hvordan du har det :klem: Har jo blitt dumpa mange ganger før, og da reiste jeg bare ut av Norge noen dager. Vurderer å gjøre det nå også. Få litt nye impulser.

Ellers trening, les masse bøker, se på komedier. Akkurat går det i Legally Blonde (hun blir jo også dumpa i filmen. "-So you're dumping me cause I'm too.. blonde?" Tidenes replikk det der). Og snart er det vår! Dette vil du klare.

Jeg mister troen på kjærligheten, lei av useriøse dustemenn...

Hvor lenge var dere sammen?

Vi var ikke sammen. Vi datet i noen måneder og han har antageligvis bare veid meg og funnet meg for lett. Jeg syns han var en drømmemann og han er alt jeg søker i hos en kjæreste. Er litt derfor jeg føler meg så misslykket, verdiløs og uattraktiv. Og dum.

Har begynt å lese bøker og se på filmer/serier, men klarer ikke engasjere meg i de. Skal fortsette med det likevel. Må også si at jeg føler meg liten når jeg leser at du er avvist i kveld, og likevel tar deg tid og ork til å ha omtanke for en fremmed, så takk for det :)

AnonymBruker
Skrevet

- og ja, jeg har også mistet litt troen/lysten på menn. Jeg forstår ikke hvorfor de ikke vil ha meg, og nekter å investere i meg. Jeg er helt vanlig dame og fortjener å bli tatt hånd om. Akkurat som jeg vil ta hånd om en mann og se til at han har det bra. Men slik blir det visst ikke.

AnonymBruker
Skrevet

- og ja, jeg har også mistet litt troen/lysten på menn. Jeg forstår ikke hvorfor de ikke vil ha meg, og nekter å investere i meg. Jeg er helt vanlig dame og fortjener å bli tatt hånd om. Akkurat som jeg vil ta hånd om en mann og se til at han har det bra. Men slik blir det visst ikke.

Bra at du innser din verdi. Så klart du fortjener noen som elsker deg og behandler deg bra. Det gjør vi alle. Er bare så vondt når man gang på gang blir dumpet. Litt vanskelig å leve etter det alle sier "ikke gi opp" når man gang på gang blir dumpet :(

Ta deg en shoppingtur og ut og drikk vin! Så skal jeg gjøre det samme til helgen. Ikke sitte inne og grine hvertfall.

AB som ble dumpet over her.

AnonymBruker
Skrevet

Bra at du innser din verdi. Så klart du fortjener noen som elsker deg og behandler deg bra. Det gjør vi alle. Er bare så vondt når man gang på gang blir dumpet. Litt vanskelig å leve etter det alle sier "ikke gi opp" når man gang på gang blir dumpet :(

Ta deg en shoppingtur og ut og drikk vin! Så skal jeg gjøre det samme til helgen. Ikke sitte inne og grine hvertfall.

AB som ble dumpet over her.

Det skal drikkes vin i allefall. Også skal jeg trene, spise god mat og finne meg en god film :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enda ei i omtrent samme situasjon her...

Vi var sammen i noen måneder, hadde det veldig bra, har aldri hatt det så bra med noen før... Men det var et avstandsforhold, og pga diverse omstendigheter fikk vi bare vært sammen noen timer et par dager i uka. Så han fant ut for litt et par uker siden at vi burde avslutte det fordi det bare kom til å bli problemer i framtida osv. Jeg håpa/trodde virkelig det skulle bli oss :( Føles som om jeg aldri kommer til å finne noen... Virker som om det er utrolig mye som må klaffe! I tillegg kommer praktiske utfordringer og alt det der. Deprimerende :(

Du er i alle fall ikke alene, TS....

Anonym poster: 2a0e4a9c91e78ac2c4e313b1b8b99efa

AnonymBruker
Skrevet

Enda ei i omtrent samme situasjon her...

Vi var sammen i noen måneder, hadde det veldig bra, har aldri hatt det så bra med noen før... Men det var et avstandsforhold, og pga diverse omstendigheter fikk vi bare vært sammen noen timer et par dager i uka. Så han fant ut for litt et par uker siden at vi burde avslutte det fordi det bare kom til å bli problemer i framtida osv. Jeg håpa/trodde virkelig det skulle bli oss :( Føles som om jeg aldri kommer til å finne noen... Virker som om det er utrolig mye som må klaffe! I tillegg kommer praktiske utfordringer og alt det der. Deprimerende :(

Du er i alle fall ikke alene, TS....

Klem til deg. Jeg liker ikke av vi er flere som ikke lykkes i kjærligheten, men syns det er litt godt å ikke være alene med det også. Jeg har dessverre mistet litt livsgnisten også.

Ser du for deg at du kan være sammen men en annen, som du liker like godt? Eller må du "fire på kravene"? Jeg tror ikke jeg klarer å være i et forhold med en mann jeg egentlig ikke liker. Men siden jeg ikke får de jeg faller for, må jeg vel nesten det om jeg ikke skal leve alene..

AnonymBruker
Skrevet

Klem til deg. Jeg liker ikke av vi er flere som ikke lykkes i kjærligheten, men syns det er litt godt å ikke være alene med det også. Jeg har dessverre mistet litt livsgnisten også.

Ser du for deg at du kan være sammen men en annen, som du liker like godt? Eller må du "fire på kravene"? Jeg tror ikke jeg klarer å være i et forhold med en mann jeg egentlig ikke liker. Men siden jeg ikke får de jeg faller for, må jeg vel nesten det om jeg ikke skal leve alene..

Takk for svar!

Jeg føler "alle andre" fikser dette, så ja, litt godt å lese at man ikke er alene :)

Jeg er i slutten av tjueåra, har vært gift og har barn... Det var et dårlig forhold, hele veien omtrent, så jeg var nok ganske "skadeskutt" etter at jeg kom ut av det for snart 3 år siden. Har ikke hatt noen andre forhold siden jeg møtte den mannen jeg var kjæreste med nå. Trodde "endelig skulle jeg være litt heldig jeg også"... Jada, jeg har ikke noe dårlig liv, men akkurat på det området må jeg kunne si at jeg har hatt uflaks... Har aldri opplevd å ha det så bra i et forhold, som med denne mannen. Og så ender det slik.. Det er så vondt :(

Jeg har lyst til å møte en ny mann. Men er bare redd for å sammenlikne alle med ham jeg er forelska i nå... Med eksmannen min var det opprivende, men jeg var aldri i tvil om at jeg ikke elska han mer. Derfor var det lettere å komme over det, og gå videre. Nå er det annerledes, og når det i tillegg hovedsakelig er praktiske utfordringer som ødelegger, blir det jo enda vanskeligere... Hadde nesten vært lettere om han ikke hadde følelser for meg... Nei, vanskelig dette her. Og så er det vanskelig å møte nye personer også, når jeg er alene med barn og ikke akkurat supersosial av meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...