Gjest Tirkes Skrevet 15. mars 2013 #21 Del Skrevet 15. mars 2013 Du kan få avdragsfrihet, men du må betale renter fra første måned, med fast trekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #22 Del Skrevet 15. mars 2013 Så lenge du går på AAP så kan du nok se langt etter boliglån. Din sjanse er å søke kommunen om startlån. Jeg går på aap, har nedbetalt bolig og det var med tvil at jeg fikk låne 50.000 som jeg trengte til utbedring på boligen. Aap sees ikke på som fast inntekt. Mitt beste tips er å få en jobb først. Vent til prøvetiden er omme før du søker. Alternativet er startlån fra kommunen. Anonym poster: 3e53d9665d4ee24d5d9095ec0bfd725f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #23 Del Skrevet 15. mars 2013 Det hjelper jo ikke at vi synser her. Det beste du kan gjøre, ts, er å ringe banken din og få en avtale med en rådgiver. Forklar at du ser etter bolig og har noen spørsmål. Så legger du frem ståa akkurat slik som den er. Du og rådgver går gjennom ulike lån, muligheter, betalingsevne etc. Faren er naturligvis at du får nei, men du vet mye mer. Kanskje vet du hva som skal til? Kanskje søker du i en annen bank? Kanskje er du over på startlån? Første skritt i retning lån er uansett et møte med banken. Om du ikke har konto i en bank med kontor, så ring en tilfeldig bank folk snakker godt om. Anonym poster: 0a65d10118f0f98892584f6815a207d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå