AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #21 Skrevet 15. mars 2013 Det er bare 2 mnd siden! Du må gi deg selv tid til å komme over det... Herregud, jeg hadde ikke vært i nærheten av å ha lyst til å date andre menn så kort tid etter et brudd. Det høres kanskje ut som en kort tid, men vi var aldri ordentlig kjærester og vi datet bare i en periode på 2-3 måneder. Men følte liksom en dyp connection, likhet på så mange plan og dype følelser. Sjelevennen min kanskje? Anonym poster: 71a5f502de9673b2f923738593e13333
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #22 Skrevet 15. mars 2013 Det høres kanskje ut som en kort tid, men vi var aldri ordentlig kjærester og vi datet bare i en periode på 2-3 måneder. Men følte liksom en dyp connection, likhet på så mange plan og dype følelser. Sjelevennen min kanskje? Anonym poster: 71a5f502de9673b2f923738593e13333 ? Anonym poster: 2c63296ad47865fa616f152fed83cd35
Nettinettet Skrevet 15. mars 2013 #23 Skrevet 15. mars 2013 Kjenner du noen som du føler var den rette for deg, men det ble slutt/aldri noe imellom dere? Jeg tror alle har en eller flere slike. I allefall når man har kommet i voksen alder. Jeg møtte min når jeg var 19 år og det var første (og eneste gang frem til i fjor) at jeg ble forelsket i personen og ikke illusjonen, eller situasjonen. Vi var perfekte for hverandre og hadde det kjempe fint sammen, men han bodde i Danmark og jeg bodde i Norge og situasjonen gjorde det til at det ikke ble oss. Jeg synes det er hyggelig at jeg ikke vet hvordan det hadde blitt hvis jeg hadde flyttet til Danmark som vi planla, fordi det er en vakker historie å tenke tilbake på, uten krangling, husvask og styr som gjør forhold vanskelig. Jeg er også glad for alle de dårlige forholdene jeg hadde i ettertid og reisen jeg har hatt på jakt etter noen som gav meg den samme følelsen som han gjorde. Uten den reisen hadde jeg ikke hatt den kunnskapen jeg har i dag, og jeg ville heller ikke opplevd slik kjærlighet en gang til i voksen alder. Noen ting er greit at blir som de blir..
Nettinettet Skrevet 15. mars 2013 #24 Skrevet 15. mars 2013 Men hvordan klarer dere å være med en annen enn "the one"? Jeg ble for to måneder siden dumpet av det jeg mente var mannen i mitt liv, og selv om jeg går på dater og jeg har truffet nye menn siden da, føler jeg at jeg aldri kan være med en ny. Anonym poster: 71a5f502de9673b2f923738593e13333 Så lenge du ikke var den rette for han, så var aldri han den rette for deg heller. De følelsene du har lagt i han tilhører en annen, en du ikke har møtt enda. Jeg har kysset mange frosker og liksom prinser opp gjennom årene før jeg møtte han jeg dater nå, og det er virkelig verdt alle såre følelser og illusjoner som knuses. Det ekte er så sterkt at du vil bli helt satt ut av det, og så blir det bare bedre og bedre jo lengre tid som går. En dag står prinsen din der, og da vil du være glad for at du ikke tok til takke med en som ikke så på deg som sin prinsesse! <3 1
Gjest Beano Skrevet 15. mars 2013 #25 Skrevet 15. mars 2013 Det høres kanskje ut som en kort tid, men vi var aldri ordentlig kjærester og vi datet bare i en periode på 2-3 måneder. Men følte liksom en dyp connection, likhet på så mange plan og dype følelser. Sjelevennen min kanskje? Anonym poster: 71a5f502de9673b2f923738593e13333 Personlig tror jeg ikke på å ha en sjelevenn. Det er kanskje naivt å tro at din sjelevenn finnes i Norge når verden består av 7 milliarder personer. Men jo, den følelsen man får når man vet at dere passet hverandre er fælt å ha når det ikke blir noe av. Jeg føler med deg
Gjest Beano Skrevet 15. mars 2013 #26 Skrevet 15. mars 2013 Så lenge du ikke var den rette for han, så var aldri han den rette for deg heller. De følelsene du har lagt i han tilhører en annen, en du ikke har møtt enda. Jeg har kysset mange frosker og liksom prinser opp gjennom årene før jeg møtte han jeg dater nå, og det er virkelig verdt alle såre følelser og illusjoner som knuses. Det ekte er så sterkt at du vil bli helt satt ut av det, og så blir det bare bedre og bedre jo lengre tid som går. En dag står prinsen din der, og da vil du være glad for at du ikke tok til takke med en som ikke så på deg som sin prinsesse! <3 How sweet!
gladjenten74 Skrevet 15. mars 2013 #27 Skrevet 15. mars 2013 Tre ting må stemme for at det skal funke: "Rett person, på rett sted, og til rett tid" Jeg har to personer som jeg har forsøkt å ha relasjoner til, som jeg fortsatt tenker kunne vært den rette. Begge to er avstandsforhold. Den første var også gal tid, da vi var så unge og ikke kunne håndtere den store avstanden. Det er 15 år siden, vi er fortsatt venner (chater sammen et par ganger i året), og bor fortsatt på hver vår side av kloden. Jeg tror at vi har flere "rette" i denne verden. 2
Silfen Skrevet 15. mars 2013 #28 Skrevet 15. mars 2013 Tja. Det er en som jeg innimellom lurer på hva det kunne blitt med. Men jeg var ung og dum og nektet å innse det faktum at han var interessert i mer.
Steinar40 Skrevet 16. mars 2013 #29 Skrevet 16. mars 2013 Det høres kanskje ut som en kort tid, men vi var aldri ordentlig kjærester og vi datet bare i en periode på 2-3 måneder. Men følte liksom en dyp connection, likhet på så mange plan og dype følelser. Sjelevennen min kanskje? Anonym poster: 71a5f502de9673b2f923738593e13333 Det går over etterhvert.
Steinar40 Skrevet 16. mars 2013 #30 Skrevet 16. mars 2013 Tre ting må stemme for at det skal funke: "Rett person, på rett sted, og til rett tid" Jeg har to personer som jeg har forsøkt å ha relasjoner til, som jeg fortsatt tenker kunne vært den rette. Begge to er avstandsforhold. Den første var også gal tid, da vi var så unge og ikke kunne håndtere den store avstanden. Det er 15 år siden, vi er fortsatt venner (chater sammen et par ganger i året), og bor fortsatt på hver vår side av kloden. Jeg tror at vi har flere "rette" i denne verden. Jeg er i prinsippet enig i dette med de tre tingene som må stemme. Men man vet aldri hvordan det blir før man bor i sammen.
Gjest Elissima Skrevet 16. mars 2013 #31 Skrevet 16. mars 2013 Ja, men han dumpa meg i går. Har aldri vært så forelsket før. Jaja.
Nettinettet Skrevet 16. mars 2013 #32 Skrevet 16. mars 2013 Ja, men han dumpa meg i går. Har aldri vært så forelsket før. Jaja. Ååååååhhhh... Sender over en kjempe klem til deg Elissima! Og håper det ordner seg igjen. At han bare trenger litt tid til å finne ut av ting. Send meg gjerne en PM hvis du trenger å få ut noen tanker. <3
Gjest Elissima Skrevet 16. mars 2013 #33 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Ååååååhhhh... Sender over en kjempe klem til deg Elissima! Og håper det ordner seg igjen. At han bare trenger litt tid til å finne ut av ting. Send meg gjerne en PM hvis du trenger å få ut noen tanker. <3 Takk. Jeg gråter konstant og føler meg helt vrak. Vet han mente det da han sa han ikke vil være sammen med meg. Han har vært helt grusom mot meg i det siste. Så the one that got away.. jo men forsåvidt når han oppfører seg sånn så var han tydeligvis ikke det Endret 16. mars 2013 av Elissima
Nettinettet Skrevet 16. mars 2013 #34 Skrevet 16. mars 2013 Takk. Jeg gråter konstant og føler meg helt vrak. Vet han mente det da han sa han ikke vil være sammen med meg. Han har vært helt grusom mot meg i det siste. Så the one that got away.. jo men forsåvidt når han oppfører seg sånn så var han tydeligvis ikke det "The one" ville aldri ha behandlet deg grusomt og ønsket at du skulle ha det vondt, husk det! Selv om det er vondt nå fordi du hadde troen, så vet jeg med hånden på hjerte at det er noe bedre som venter på deg der ute. Hadde jeg visst det jeg vet nå, så hadde jeg ikke gråtet så mange tårer opp gjennom årene for menn som ikke fortjente tårene mine. Eneste grunnen til at man skal ha det vond når man har kjæreste er fordi det er vondt å være vekke fra hverandre. Hvis man skaper vonde følelser i hverandre pga handlinger man gjør, så er det ikke det rette! 1
Inwe Skrevet 16. mars 2013 #35 Skrevet 16. mars 2013 Jeg har en fra sommeren for 6 år siden.. Vi møttes på natt til 17 mai fest og holdt på hele sommern, ble aldri noe mer da han skulle studere et halvt år i utlandet høsten etter. Kontaktet han da han kom hjem, men ble aldri til at vi møttes.. Fikk meg kjæreste og først da kontaktet han meg. Var sammen med han andre i flere år og nå når det er slutt har the one that got away dame og studerer på andre siden av landet.. Skulle gjerne sett om det var noe mer der da han aldri har forlatt hodet mitt, men forholdene har aldri vært til rette for det. Antagelig er det uansett ingenting der etter 6 år. Uansett en fin sommer og jeg får ikke meg selv til å slette han på Facebook uansett hvor mange opprydninger jeg har hatt i ettertid
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #36 Skrevet 16. mars 2013 Ja,ikke bare en, men mange flotte menn som jeg har latt gå forbi meg til fordel for bad boys. Huff, endelig lærte jeg også:-) Anonym poster: f81f46198cad0bb27b76658399a7f2cd
Nettinettet Skrevet 19. mars 2013 #37 Skrevet 19. mars 2013 Uansett en fin sommer og jeg får ikke meg selv til å slette han på Facebook uansett hvor mange opprydninger jeg har hatt i ettertid Jeg tenker som så med min første store kjærlighet at det er godt å ha den flotte sommeren som ett minne. At noe forble urørt uten krangling om husvask eller andre ting som ofte kommer når man etablerer et forhold med hverandre. Det er godt å ha noe å se tilbake til som bare er vakkert.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #38 Skrevet 19. mars 2013 Ja for 7 år siden traff jeg en mann jeg egentlig har tenkt på siden. Jeg traff han nå og da, som regel i beruset tilstand men jeg følte det var noe helt unikt imellom oss. Koe jeg ikke har følt med noen andre. Og mest sannsynlig finner jeg ikke en annen å ha så sterke følelser for igjen. Om han gjengjeldte det fikk jeg aldri vite fordi jeg var for feig til å spørre. Jeg et fortsatt glad i han. Og jeg kjenner fortsatt det suget i magen om jeg treffer han nå, som jeg gjorde for mange år siden. Det plager meg litt at jeg aldri spurte. Hadde jegnfått et nei så hadde jeg ialefall kunne skyvet han vekk fra mitt følelsesregister og kanskje glemme han. Men jeg glemmer han ikke. Jeg vil ikke glemme han. Følelsene mine og tankene mine om han kan ingen ta fra leg. De blir md meg bi graven Min første og eneste forelskelse <3 Anonym poster: c306a25d049e57d665da16f6ce08e369
Gjest Beano Skrevet 19. mars 2013 #39 Skrevet 19. mars 2013 Ja for 7 år siden traff jeg en mann jeg egentlig har tenkt på siden. Jeg traff han nå og da, som regel i beruset tilstand men jeg følte det var noe helt unikt imellom oss. Koe jeg ikke har følt med noen andre. Og mest sannsynlig finner jeg ikke en annen å ha så sterke følelser for igjen. Om han gjengjeldte det fikk jeg aldri vite fordi jeg var for feig til å spørre. Jeg et fortsatt glad i han. Og jeg kjenner fortsatt det suget i magen om jeg treffer han nå, som jeg gjorde for mange år siden. Det plager meg litt at jeg aldri spurte. Hadde jegnfått et nei så hadde jeg ialefall kunne skyvet han vekk fra mitt følelsesregister og kanskje glemme han. Men jeg glemmer han ikke. Jeg vil ikke glemme han. Følelsene mine og tankene mine om han kan ingen ta fra leg. De blir md meg bi graven Min første og eneste forelskelse <3 Anonym poster: c306a25d049e57d665da16f6ce08e369 Så trist Tror du han har hatt følelser for deg før? Jeg syntes du burde innrømme det til han! Du lever kun én gang og vil du virkelig dø uten å fortelle han hvor glad du er i han? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #40 Skrevet 19. mars 2013 Det var en jeg brukte lang tid på å komme over - vi var ikke sammen, men flørtet en nokså kort periode og jeg falt pladask, noe ikke han gjorde. I ettertid, selv mens jeg hadde følelser, tror jeg, ser jeg at vi ikke hadde passet sammen. Vi er veldig forskjellige som personer. Men det kunne kanskje ha vært et fint forhold litt lenger enn det varte. I stedet ble jeg sammen med en annen, litt for distraksjonens skyld, og var sammen med ham i flere år, uten at det noen sinne var et spesielt bra forhold. Nå er jeg sammen med en jeg har det innmari bra med - om han plutselig skulle gjøre det slutt med meg nå ville jeg nok følte det som "the one that got away". Samtidig har jeg kanskje blitt voksen nok til å se at en ikke kan styre følelsene og at for at et forhold skal være bra må begge ville det i like stor grad. Og jeg har tro på at jeg kan møte andre jeg kan få tilsvarende følelser for, selv om det har vært langt mellom dem. Nå vet jeg i hvert fall mye mer om hva jeg ser etter. Anonym poster: 14f5c27f9c4a84db82c037ffece63ba9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå