Måne Skrevet 25. mars 2004 #21 Del Skrevet 25. mars 2004 Hos oss blir det ingen.... :-) Min far skal ha bunad. Min kjære og hans forlover skal ha uniform. Derfor "slipper vi unna" dette. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 25. mars 2004 #22 Del Skrevet 25. mars 2004 Nå har jeg ikke bestilt corsagene ennå, men for meg er det naturlig at de mannfolka som "deltar" i vielsesseremonien, skal ha hver sin corsage. Det vil si brudgommen, hans forlover og pappaen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hildab Skrevet 25. mars 2004 #23 Del Skrevet 25. mars 2004 Null brystblomster hos oss. Min kjære er ikke noe særlig blad i blomsterpynt. Tror vi går for den vi også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 25. mars 2004 #24 Del Skrevet 25. mars 2004 3stk -sambo-pappa-forlover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 25. mars 2004 #25 Del Skrevet 25. mars 2004 Hos oss skal Sambo, hans forlover, min far, hans far og min bror ha knapphullsblomst... Iallefall er det det vi har bestilt foreløpig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. mars 2004 #26 Del Skrevet 25. mars 2004 Vi også... Tenkte på pappaen hans også, men han vil for all del ikke tiltrekke seg oppmerksomhet og hadde blitt særdeles ukomfortable med en sånn greie på brystet... Min svigerfar eier ikke engang en ordentlig dress, så tror (vet) ikke dette er ting han bryr seg om i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2004 #27 Del Skrevet 25. mars 2004 Vi har bestillt 3 stk.. til: Brudgommen Forlover Stepappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 26. mars 2004 #28 Del Skrevet 26. mars 2004 Vi har bestilt 2 stk, en til brudgom og en til forloveren hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 26. mars 2004 #29 Del Skrevet 26. mars 2004 4 stykker: Min kjære Min bestefar Min svigerfar Sambos forlover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå