Gå til innhold

Knapphulsblomster...hvor mange har dere bestilt?

Tari

Anbefalte innlegg

Jeg har nemlig nå bestilt 5..til min kjære, hans forlover, min far, min kjæres stefar og toastmasteren... Hvem skal ha hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

glemte å si at mine to forlovere skal ha håndledd-dekorasjon... i tråd med knappehulssblomstene...

Litt amerikansk kanskje, men litt ok å skille de to ut litt også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 stk

Min kjære

Hans to forlovere

Min far

Min kjæres far

Er det vanlig at toastmaster har det?

Det tror jeg ikke. Men det er min søsters samboer som er toastmaster og siden han skal vises mye han også, og vi vil vise han at vi setter pris på han så får han en han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Vi skal ha 6 knapphullsblomster. min kjære og hans forlover, våre to gutter som er brudesvenner og min og hans far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hildab

strengt talt andre enn brudgommeh ha det? Det er et lite problem hos oss hvis min pappa skal ha det.

Fordi min biologiske far som jeg nylig har blitt kjent med også kommer, samt min familiefar, som jeg ser på som pappa`n min. På en måte vil jeg ikke støte han ved å "likestille" min biologiske far med han fordi jeg er veldig glad i han. Og jeg vil ikke han skal føle at han ikke er mest verdt for meg.

På en annen side er jeg såååå glad for at min biologiske pappa skal komme, og vil ikke la han føle seg mindre velkommen enn andre.

I tillegg har mine familiære foreldre et veldig anstrengt forhold til min biologiske far, og jeg tror de er redde for at han skal komme til å bety like mye for meg som dem.

Ikke akkurat enkelt med bryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strengt talt andre enn brudgommeh ha det? Det er et lite problem hos oss hvis min pappa skal ha det.

Fordi min biologiske far som jeg nylig har blitt kjent med også kommer, samt min familiefar, som jeg ser på som pappa`n min. På en måte vil jeg ikke støte han ved å "likestille" min biologiske far med han fordi jeg er veldig glad i han. Og jeg vil ikke han skal føle at han ikke er mest verdt for meg.

På en annen side er jeg såååå glad for at min biologiske pappa skal komme, og vil ikke la han føle seg mindre velkommen enn andre.

I tillegg har mine familiære foreldre et veldig anstrengt forhold til min biologiske far, og jeg tror de er redde for at han skal komme til å bety like mye for meg som dem.

Ikke akkurat enkelt med bryllup!

Selvfølgelig MÅ ingen andre enn brudgommen ha det, ikke brudgommen heller for den saks skyld. Dere må gjøre det som føles rett. Jeg forstår problemet ditt, og hadde vel løst det på den måten du foreslår, evt. at forloveren hans også har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

I deres tilfelle ville jeg kanskje latt brudgom og forlover ha. Og om noen lurer så si at det er for å vise hvem som er forlover da vel. Ikke alle kjenner alle like godt kanskje?

Men det er vel ingen som kan bestemme at noen MÅ ha knapphullsblomst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 stk

min kjære

hans forlover

pappan min

Vi også... Tenkte på pappaen hans også, men han vil for all del ikke tiltrekke seg oppmerksomhet og hadde blitt særdeles ukomfortable med en sånn greie på brystet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt fem:

Brudgom

Hans forlover

Min far

Brudesvennen

Toastmasteren

Med så mange gjester som vi skal ha der så mange ikke kjenner toastmasteren, syns vi det var en fin måte å "peke" ham litt ut på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi også... Tenkte på pappaen hans også, men han vil for all del ikke tiltrekke seg oppmerksomhet og hadde blitt særdeles ukomfortable med en sånn greie på brystet...

Jeg vet ikke hvordan hans stefar vil reagere på å ha knappehullsblomst heller, men jeg gir beskjed om at han velger selv om han vil ha den på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg regner med at det blir knapphullsblomst til:

brudgommen

hans forlover

pappa

Men jeg lurer på noe. Her skal brudgommens forlover kanskje ha bunad. Er det ok med knapphullsblomst da?

(Vet ikke ennå om han skal ha bunad, men jeg tror min forlover skal ha og når jeg vet at hans forlover har en fin bunad hadde det jo vært fint om han også kom i den.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...