Tari Skrevet 25. mars 2004 #1 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg har nemlig nå bestilt 5..til min kjære, hans forlover, min far, min kjæres stefar og toastmasteren... Hvem skal ha hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 25. mars 2004 #2 Del Skrevet 25. mars 2004 4: -Brudgommen :kysse: -Brudgommens forlover -Brudgommens far -Pappan min :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 25. mars 2004 #3 Del Skrevet 25. mars 2004 5 stk. totalt: Min kjære sambo Pappa Svigerfar Min kjære's forlover Brudesvenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 25. mars 2004 #4 Del Skrevet 25. mars 2004 Brudgom, hans forlover, våre fedre og vår lille brudesvenn - 5 stk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. mars 2004 #5 Del Skrevet 25. mars 2004 3 stk min kjære hans forlover pappan min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 25. mars 2004 #6 Del Skrevet 25. mars 2004 Brudgommen Brudens ste-far Brudgommens far Brudgommens forlover Brudesvenn Det blir 5 stk det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 25. mars 2004 #7 Del Skrevet 25. mars 2004 5 stk Min kjære Hans to forlovere Min far Min kjæres far Er det vanlig at toastmaster har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 25. mars 2004 #8 Del Skrevet 25. mars 2004 glemte å si at mine to forlovere skal ha håndledd-dekorasjon... i tråd med knappehulssblomstene... Litt amerikansk kanskje, men litt ok å skille de to ut litt også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 25. mars 2004 5 stk Min kjære Hans to forlovere Min far Min kjæres far Er det vanlig at toastmaster har det? Det tror jeg ikke. Men det er min søsters samboer som er toastmaster og siden han skal vises mye han også, og vi vil vise han at vi setter pris på han så får han en han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 25. mars 2004 #10 Del Skrevet 25. mars 2004 Vi skal ha 6 knapphullsblomster. min kjære og hans forlover, våre to gutter som er brudesvenner og min og hans far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hildab Skrevet 25. mars 2004 #11 Del Skrevet 25. mars 2004 MÅ strengt talt andre enn brudgommeh ha det? Det er et lite problem hos oss hvis min pappa skal ha det. Fordi min biologiske far som jeg nylig har blitt kjent med også kommer, samt min familiefar, som jeg ser på som pappa`n min. På en måte vil jeg ikke støte han ved å "likestille" min biologiske far med han fordi jeg er veldig glad i han. Og jeg vil ikke han skal føle at han ikke er mest verdt for meg. På en annen side er jeg såååå glad for at min biologiske pappa skal komme, og vil ikke la han føle seg mindre velkommen enn andre. I tillegg har mine familiære foreldre et veldig anstrengt forhold til min biologiske far, og jeg tror de er redde for at han skal komme til å bety like mye for meg som dem. Ikke akkurat enkelt med bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 25. mars 2004 MÅ strengt talt andre enn brudgommeh ha det? Det er et lite problem hos oss hvis min pappa skal ha det. Fordi min biologiske far som jeg nylig har blitt kjent med også kommer, samt min familiefar, som jeg ser på som pappa`n min. På en måte vil jeg ikke støte han ved å "likestille" min biologiske far med han fordi jeg er veldig glad i han. Og jeg vil ikke han skal føle at han ikke er mest verdt for meg. På en annen side er jeg såååå glad for at min biologiske pappa skal komme, og vil ikke la han føle seg mindre velkommen enn andre. I tillegg har mine familiære foreldre et veldig anstrengt forhold til min biologiske far, og jeg tror de er redde for at han skal komme til å bety like mye for meg som dem. Ikke akkurat enkelt med bryllup! Selvfølgelig MÅ ingen andre enn brudgommen ha det, ikke brudgommen heller for den saks skyld. Dere må gjøre det som føles rett. Jeg forstår problemet ditt, og hadde vel løst det på den måten du foreslår, evt. at forloveren hans også har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 25. mars 2004 #13 Del Skrevet 25. mars 2004 I deres tilfelle ville jeg kanskje latt brudgom og forlover ha. Og om noen lurer så si at det er for å vise hvem som er forlover da vel. Ikke alle kjenner alle like godt kanskje? Men det er vel ingen som kan bestemme at noen MÅ ha knapphullsblomst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. mars 2004 #14 Del Skrevet 25. mars 2004 Hildabakk: det synes jeg dere kan velge selv, eks kan din mann og hans forlover ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 25. mars 2004 #15 Del Skrevet 25. mars 2004 3 stk min kjære hans forlover pappan min Vi også... Tenkte på pappaen hans også, men han vil for all del ikke tiltrekke seg oppmerksomhet og hadde blitt særdeles ukomfortable med en sånn greie på brystet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. mars 2004 #16 Del Skrevet 25. mars 2004 Vi har bestilt fem: Brudgom Hans forlover Min far Brudesvennen Toastmasteren Med så mange gjester som vi skal ha der så mange ikke kjenner toastmasteren, syns vi det var en fin måte å "peke" ham litt ut på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 25. mars 2004 Vi også... Tenkte på pappaen hans også, men han vil for all del ikke tiltrekke seg oppmerksomhet og hadde blitt særdeles ukomfortable med en sånn greie på brystet... Jeg vet ikke hvordan hans stefar vil reagere på å ha knappehullsblomst heller, men jeg gir beskjed om at han velger selv om han vil ha den på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. mars 2004 #18 Del Skrevet 25. mars 2004 Her blir det: Min far Min kjære Vår brudesvenn Hans forlover Og kanskje hans pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #19 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg regner med at det blir knapphullsblomst til: brudgommen hans forlover pappa Men jeg lurer på noe. Her skal brudgommens forlover kanskje ha bunad. Er det ok med knapphullsblomst da? (Vet ikke ennå om han skal ha bunad, men jeg tror min forlover skal ha og når jeg vet at hans forlover har en fin bunad hadde det jo vært fint om han også kom i den.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 25. mars 2004 #20 Del Skrevet 25. mars 2004 Null brystblomster hos oss. Min kjære er ikke noe særlig blad i blomsterpynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå