Gå til innhold

Hente blomstene hos floristen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvem henter buketten din, når får du den og hvis det er brudgommen, åssen ordner du det slik at han ikke ser deg...? Eller er det ikke noe du har tenkt på ennå...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henter blomster til borddekorasjoner på fredagen før.og jeg regner med att mamma eller søstern min henter resten av blomster på lørdagen,de skal stelle håret ved siden av bomsterbutikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei venninne som skal lage buketten til meg, så hun tar den nok med seg når hun kommer oppover.

Hun kan sikkert levere den i kirken, slik at gutta får på seg det de skal ha, så kan jeg få buketten utenfor, eller jeg får henne til å komme innom frisøren med min. Har ikke diskutert det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveren til min kjære, skal hente blomstene, og komme med de til der jeg er.... Han har bedre tid enn oss andre, og vi synes det var en fin måte å gjøre det på. Da får han også levert ut knappehullsblomstene til de som skal ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisøren jeg skal til ligger i samme kvartal som blomsterbutikken. Har avtalt at blomsterdekoratøren skal komme ned til salongen med buketten til meg. Knappehullsblomstene henter nok min kjære når han er på vei til kirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, dette har jeg tenkt på ;-)

-Min bror henter blomster hos floristen, både bukett og coursage

-Han svipper innom 2 forsjkellige steder og leverer coursager til min far, min mann, hans forlover og svigerfar

-Deretter kjører han med brudebuketten opp til frisørsalongen der jeg er med min forlover

-Så går turen til kirken.

Vi må jo uansett ha sjåfør fra frisøren til kirken, så da har jeg bedt min bror om å ta seg av alle blomstene på veien.

Fra kirken skal ha slippe å kjøre. Da satser vi på min manns forlover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen blomsterbutikker har leveringsservice.. Tror vi betalte 40 kr for å få alle blomstene levert til meg hos frisøren. Kjempepraktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo fortelle hvordan vi gjorde dette...

Dagen før hentet vi alle borddekorasjonene.

På bryllupsdagen dro mannen min og hans forlover innom og hentet knapphullsblomstene. Brudebuketten ble levert av butikken til frisøren.

Enkelt og greit. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje pappa gjør det mens jeg kler meg. Eller mens jeg setter opp håret... har ikke tenkt så nøye gjennom det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at mor kommer til å hente buketten og knapphullsblomstene, og så levere det til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekorasjonene henter vi kvelden før, buketten min får jeg levert til salongen, og knapphulsblomster og brudepikebuketter henter venninnen min og tar med seg til kirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomster til bordpynten leveres dagen før til selskapslokalet.

Blomster i kirken bestilles og pyntes av leverandør

Blomsterbukett og knappehullsblomst hentes av min stepappa. Han kjører innom sambo og hans forlover med disse (begge skal sove hos oss), så kjører han hjem til mamma der vi er og setter opp hår osv. Pappa kommer innom meg før kirken og henter sin. Han skal jo også kjøre sammen med meg og min forlover til kirken.

Mamma tar med til brudesvennen. Han får denne i kirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern til søsteren min skal gjøre dette. Regner med det går knirkefritt uansett hvordan vi velger å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha'kke tenkt så mye på dette enda. Men blomsterbutikken ligger rett ved frisøren, så det ordner seg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at vi henter pynten til festlokalet dagen før, og at min tilkommende evt. hans forlover henter corsagene på bryllupsdagen. Blomsterbutikken ligger rett ved frisøren, så buketten min blir nok levert dit direkte. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på Mester Grønn yter vi sånn service at hvis bruden vil kommer vi til brudesallongen med brudebukketten, så slipper de og bekymre seg over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tabby

Det har jeg ikke tenkt på enda, men siden det er min kjære's søskenbarn som er florist så regner jeg med at hun kanskje kan bringe alt til kirken så får gutta på seg knapphullsblomstene og min forlover går og henter min bukett hos svigermor eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis blir det min far som henter brudebuketten og knapphullsblomstene.

Pynten til lokalet blir hentet dagen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden en må kjøre en time og ta ferje for å komme seg til blomsterbutikken blir både blomstene og kaken hentet dagen før. De blir lagret i kjølerommet hos svigerforeldrene mine. Jeg regner med at faren min tar med seg sin brystbukett og min bukett når han kommer for å hente meg hos frisøren. Min kjæres forlover får sin når han kommer for å hente min kjære hos foreldrene hans før de drar til kirken.

Men dette er altså bare mine ide'er. Ikke sikkert det blir sånn når det kommer til stykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Min mann hentet min og tok den med til kirken. Så fikk alle mannfolkene på seg sine blomster før jeg kom. Når jeg ankom kirken sto min far og ventet med brudebukketten min. Var ikke noe dumt det synes jeg...

De fleste i vår famile hadde oppgaver å utføer før bryllupet - så det passet best slik. Så hadde også mannen min noe å "gjøre" på når han ventet på sin brud :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...