kaffemor Skrevet 13. mai 2013 #41 Skrevet 13. mai 2013 Endelig røk hun ut. Hun var altfor intens. Synes hun nesten var litt skummel. Litt..stalker aktig. 2
Chinka Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #42 Skrevet 16. mai 2013 AshLee viste en annen side av seg selv da hun røk ut. Det var litt skummelt. Heia Lindsay
Gjest Emera Skrevet 16. mai 2013 #43 Skrevet 16. mai 2013 Ja, AshLee oppførte seg helt merkelig. Skremmende. Så det var greit at hun gikk ut selv om jeg likte henne før dette. Når det er bare to igjen pleier jeg alltid å sjekke hvem som blir valgt og om de er sammen ennå. Så nå vet jeg det. Jeg gidder aldri å se siste episode uansett. Men "women tell all" eller hva det heter, det må jeg få med meg!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #44 Skrevet 18. mai 2013 Nå som Lindsay og Catherine er igjen, vet jeg faktisk ikke hvem jeg ønsker skal vinne han! Det er liksom heia begge! Lindsay og Sean har jo kjempemye til felles og har samme type familie osv, så de vil gli lett inn i hverandres liv. Men så syns jeg Catherine og Sean har en så fin kjemi. Man ser at det glitrer i øynene til Sean når han ser på Catherine. Det er mer lidenskap der. Tror det er første gang jeg ikke vet hvem jeg håper vinner i en ungkarfinale! Men det må jo være bra Sean har god smak, tror han og jenta han ender opp med holder sammen lenge. Anonym poster: 2b6eda3a528e72eeb54abd648b4fcb8b
Mrs. Morgan Skrevet 20. mai 2013 #45 Skrevet 20. mai 2013 Faen jeg glemte ungkaren i dag! Nårggår det reprise??
makkapakka Skrevet 20. mai 2013 #46 Skrevet 20. mai 2013 Ja, AshLee oppførte seg helt merkelig. Skremmende. Så det var greit at hun gikk ut selv om jeg likte henne før dette. Når det er bare to igjen pleier jeg alltid å sjekke hvem som blir valgt og om de er sammen ennå. Så nå vet jeg det. Jeg gidder aldri å se siste episode uansett. Men "women tell all" eller hva det heter, det må jeg få med meg! AshLee er kontrollfrik har vanskelig for å stole på Sean, det sa han vel flere ganger. Dermed hadde hun nok vært sjefen i den familien. Samtidig er slike som har vanskelig for å åpne seg og endelig gjør det veldig hevngjerrige, de tåler da ikke å tape. Det er så veldig høy terskel for å slippe noen inn på seg. Så Sean har nok sett dette, og klarte å kutte henne. Han var også veldig mild mot henne når de hadde siste diskusjonen, ikke faen om hun skulle gi seg på ting hun påsto han hadde sagt. Det hadde blitt et veldig tøft forhold for Sean å ha det slik.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #47 Skrevet 21. mai 2013 Vil noen være så snille å si når reprisen går? (A) Er det lørdag eller? klslett? Vil ikke se det på nettet da jeg er avhenig av norske undertekster. Eller engelsk fungerer ogås da, men det finnes vel ikke... Anonym poster: 2b6eda3a528e72eeb54abd648b4fcb8b
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #48 Skrevet 21. mai 2013 Og så huket jeg av anonymbruker da... but its me! Anonym poster: 2b6eda3a528e72eeb54abd648b4fcb8b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #53 Skrevet 27. mai 2013 Så fant han endelig "clarity", da. Bare i løpet av den siste episoden må han jo ha sagt I'm hoping/asking/praying for clarity 10 ganger. Må si jeg skjønner hans mor også. Dagen før han skal fri, er han forelsket i to kvinner (eventuelt crazy about). Plutselig, selve dagen for frieriet, har han funnet ut at han ikke kan leve uten en av dem... Og så bruker de så sjelden navnene på hverandre. Det er hele tiden I'm crazy about this woman, I'm in love with this man. I starten kan det selvfølgelig være vanskelig å huske alle navnene, men når det er igjen 5-6 stykker burde det være ganske greit. (Bacheloren har kanskje ikke lov til å si "I love you" før han har gjort sitt endelige valg heller, for å holde på spenningen). Anonym poster: 73e215cd5e209ff3948c6aa3a3d05f4f
makkapakka Skrevet 28. mai 2013 #54 Skrevet 28. mai 2013 yes mamma sa vel i fra at Lindsay ble litt for fjollete så Catherine passet inn som er litt mer ordentlig hjemme og tullete med Sean alene.
Chinka Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #55 Skrevet 28. mai 2013 Bra at han fant kjærligheten. Men jeg er usikker på om Cathrine er seriøs. Håper for hans del at hun er det. Men han er jo bare så skjønn.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #56 Skrevet 28. mai 2013 Nå sier vel ryktene at han er blitt litt vel full av seg selv pga "kjendisstatus" og det er nok ikke lett for Cathrine. Men så sier jo ryktene også at de to har pøka, og han skulle jo spare seg til bryllupet, så bryllup blir det nok. Spesielt siden de har solgt hele greia til TV-selskapet. Anonym poster: ca02619ce50dcf2de8210237b763951f
Rainbow Skrevet 3. juni 2013 #58 Skrevet 3. juni 2013 Argh, fantes det en sånn tråd!! Jeg som ikke turte å gå inn på noen tråder om serien av frykt for å vite hvordan det gikk!! Så jo at det var en annen for de som så det på nettet! Men her kunne jeg altså fått ut all mulig frustrasjon over teite Tiarra og alt mulig annet, men jeg ante ikke at den fantes! Det er forsåvidt en risikosport med sånne tråder når det er ferdig i USA, er så lett for folk å spoile! Men blir gøy med Des som Bachelorette, da!!
Gjest Emera Skrevet 3. juni 2013 #59 Skrevet 3. juni 2013 (endret) Ja, artig med Des! Ikke noen bombe, akkurat, det måtte liksom bli henne. Eller, hvis de hadde hatt baller til det, Sarah (hun som manglet en underarm). Endret 3. juni 2013 av Emera
Sophia Skrevet 4. juni 2013 #60 Skrevet 4. juni 2013 Haha hva er å pøke? Ha sex? Det er et uttrykk jeg aldri har hørt før
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå