Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heia Catherine, Lindsay og hun "rekord-kyss" blonde dama! Jeg liker ikke Ashley derimot, hun ser så bitcy ut i trynet og jeg VET hun betyr drama... just wait and see! Hun er en annen versjon av dramaqueen enn Tierra. Tierra er forresten så FÆL, og hun minner meg om en såkalt venninne. De er helt like i personligheten. Så jeg har gått på samme skole med den personligheten i flere år... ikke moro :P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere absolutt må skrive spoilere, så bruk nå i det minste spoilerklemmer. Det hjelper lite å dytte det lenger ned på siden, man må jo fortsatt forbi det for å komme seg videre.

[ spoiler][ /spoiler]

Bare fjern mellomrommet inni klammene, så får dere laget slike spoilerklemmer. Da kan folk selv velge om de vil lese det som står.

Anonym poster: 19b0a8d2bb0815a6e5ccda9b7fa3324a

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for spoiler og respons til dette. Se innlegg over om hvordan man burde legge inn spoilere slik at andre må klikke inn for å se det.

Daenerys, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Til du som la ut spoileren, jeg har linken du ba om :) Dere andre burde ikke klikke på denne linken, for den inneholder info om noe som skjer senere.

Jeg pakker den inn for sikkerhets skyld, så ingen skal trykke ved uhell :P

http://www.youtube.com/watch?v=f9fTMe9epaU

Anonym poster: 19b0a8d2bb0815a6e5ccda9b7fa3324a

Skrevet

Hvorfor skal det i det hele tatt spoiles i denne tråden. Det finnes allerede en annen tråd som er opprettet av dem som så på ungkaren på internett. Så dem vet allerede vet han velger tilslutt. Dere som vil spoile: diskuter i den andre tråden!!!

Men uansett jeg kommer til å være varsom før jeg stikker innom denen tråden. Du vet aldri hvem som har spoilet hva :(

• 3 uker senere...
Skrevet

På tide å vekke liv i denne tråden igjen, MEN JEG HÅPER INDERLIG AT INGEN SPOILER.

Jeg fikk litt sjokk da han sendte Des hjem. Cathrine har han jo bare vennetone med, tror ikke han har noen romantiske følelser for henne. Jeg heier på AshLee (tror det staves slik) Jeg tror han velger henne, tror han har sterke følelser for henne.

Gjest Emera
Skrevet

På tide å vekke liv i denne tråden igjen, MEN JEG HÅPER INDERLIG AT INGEN SPOILER.

Jeg fikk litt sjokk da han sendte Des hjem. Cathrine har han jo bare vennetone med, tror ikke han har noen romantiske følelser for henne. Jeg heier på AshLee (tror det staves slik) Jeg tror han velger henne, tror han har sterke følelser for henne.

Ja, jeg begriper heller ikke hvorfor han sendte hjem Des. Greit at broren oppførte seg som en idiot, men hele Catherines familie var jo skeptiske som bare det. Man må nesten regne med at familiene ikke tror helt på det merkelige konseptet. Det er jo ikke akkurat en vanlig måte å gjøre det på.

Jeg liker også AshLee. Blir spennende å se.

Skrevet

Des var min favoritt tror jeg..

Uff, dette er første gangen jeg ikke har en klar favoritt. Nå aner jeg ikke hvem han passer sammen med.

Kanskje han ikke greier å bestemme seg heller! :ler:

Skrevet

Jeg tror Des ble sendt hjem på grunn av brorens oppførsel. Familie er jo viktig for Sean og da er det viktig å ha en svigerfamilie han kommer overens med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt uenig med dere, hehe. Sånn som han snakker om Catherine og måten han ser på henne, forteller mye hva han føler for henne! Hjembydaten med Catherine var ikke den beste, men jeg syns fortsatt de passer godt sammen og han valgte jo henne denne gangen også. Så jeg er sikker på at det er noe der!

Liker derimot ikke AshLee helt. Hun virker grei og sånt, men syns bare ikke de passer sammen rett og slett :P

Lindsay derimot er jo nesten perfekt for han! Og hjembydaten var best med Lindsay, alt gikk perfekt.

Jeg heier på Catherine eller Lindsay, samme for meg hvem han velger av de hehe. Bare ikke AshLee...

Jeg likte Desiree også, men før hun røk ut var hun fortsatt på tredje plass (hos meg altså) og AshLee på siste.

Har på følelsen av at det blir Lindsay, men samt. heier jeg også på Cat! De passer definitivt best til Sean :)

PS! Sean må være den kjekkeste og mest jordnære ungkaren ever?! Jeg skulle gjerne hatt Sean som ektemann :blomst::fnise:

Anonym poster: 2b6eda3a528e72eeb54abd648b4fcb8b

Skrevet

:Nikke:

Sean er bare helt nydelig på alle måter!

Skrevet

Catherine ble nok rammet av sjalu søstrer som gjorde alt for å ødelegge for henne. De prøvde ikke engang å hjelpe henne positivt når Sean snakket med dem. Håper han så gjennom dette. For et par opprørske søstrer er ikke noe å bry seg om.

Derimot ble broren til Desiree så provoserende for Sean og han så at Desiree eller resten av familien lot han være sånn, derfor gikk hun ikke videre. Broren ville fortsatt å lage bråk.

Jeg liker ikke Ashlee og har ikke gjort det hele serien. Hun er altfor kald og trassig for Sean. Han fortjener noen som har litt varmere hjerte.

Lindsay tar ikke livet så alvorlig, og jeg ser ikke at hun har vært involvert i noen intriger i huset heller. Syns hun fremstår som en uhøytidelig og snill og hyggelig jente. Så jeg heier på henne.

Skrevet

Jeg liker ikke AshLee, den adopterte jenta. Ja, trist og rørende historie. Men jeg syns hun virker sååååå kjedelig!! Hun tilføyer absolutt ingenting til serien eller Sean. Blir lei av at hun melker den derre "adoptert jente"-historien så jævlig. "Fear of abandonment"-unnskyldningen til at er så oppbrukt!

Han bør velge Lindsey hvis de skal vare mer enn 6 mndr!

Skrevet

Er det bare jeg som liker AshLee :fnise: Synes hun er så uskyldig og søt.

AnonymBruker
Skrevet

Heia Lindsay! Men hvis det ikke blir hun må det bli Catherine! De to er så søte og jordnære, passer såå bra til Sean.

AshLee derimot håper jeg ryker i neste episode. Hun er sikkert snill og sånt, men hun blir for "hard" og eh ja... nei, hun passer bare ikke med han :P

Skrevet

Jeg synes ikke Catherine er så seriøs. Virker som hun bare er med for moro skyld. Mens AshLee vil ha et seriøst forhold, det samme vil Lindsay.

AnonymBruker
Skrevet

Sexy slutt på dagens episode da... Seeeaaan! <3 Skulle gjerne vært i dusjen med han der ja... hihi

Skrevet

Jeg har tatt opp episoden, skal se på den i dag. Gleder meg :fnise:

Skrevet

Så bra at han snakket ut om Tierra. Jeg håper han velger AshLee, men tror han kommer til å ende opp med Lindsay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...