Gå til innhold

Sean-The Bachelor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som følger med på the bachelor på norsk tv. Sean er bare råkjekk :biggrin:

Her kan vi diskutere, uten at dem som har sett programmet på nettet skal avsløre hvem han velger tilslutt. Så HOLD DERE UNNA!!! :P Beklager, men opplevde det under Emily tråden.

Synes han valgte de rette jentene. Så får vi se hvordan det går videre. Tror det blir myyyye drama.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så på! Morsomt at flere av jentene ble fulle :ler: Synes det var litt rart at hun med brudekjolen kom videre. Hun virket så rar.

Skrevet

Ja det syntes jeg også. Men jeg tror hun kommer langt. Hun er med i flere av klippene de viste etter episoden.

Skrevet

Sean er kjempesøt!

Gleder meg til å følge med. :)

:popcorn:

Skrevet

Gleder meg masse jeg også :D Hvem er hun jenta som kom ut aller sist fra limousinen? Hun har tydeligvis vært med før også. Men hvordan kjenner hun Sean? :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg masse jeg også :D Hvem er hun jenta som kom ut aller sist fra limousinen? Hun har tydeligvis vært med før også. Men hvordan kjenner hun Sean? :vetikke:

Hun var med i Bens sesong, og har møtt Sean på bachelortreff i etterkant :) Alle de som har vært med i bachelor/bachelorett møtes med jevne mellomrom på store eventer.

Anonym poster: 19b0a8d2bb0815a6e5ccda9b7fa3324a

Skrevet

Skjønner ikke at han gav rose til Amanda. Hun virker kjempe irriterende. Jeg er spent på hva som skjer videre :danse:

Skrevet

Skjønner ikke hva kasey som var med i sesongen til Ben møter opp i denne sesongen for. Hun må være halvt ødelagt av familien sin. Jeg så i sesongen til Ben at foreldrene var vel av den mest strenge sorten. Hun gjør veldig rare valg.

Er det Kasey som er med på å lage alt bråket som det blir mellom damene? For det var jo samme dramatikken når Ben var bachelor også.

Sean er helt nydelig og en jeg godt kunne tenke meg å gifte meg med.

Skrevet

Blir spennende å se i morgen! Moro med litt bråk og drama. :fnise:

Skrevet

Sean er :rodmer: :rodmer: :rodmer: Will u accept this rose, Sean? :dagens-rose:;)

Blir spennende å se videre. Jeg tør ikke å google Sean engang, vil ikke vite hvem han valgte tilslutt :icon_lol:

• Liker 1
Skrevet

Jeg så episoden i dag. (Tok opp, men fikk ikke tid til å se på den før i dag.)

Jeg har tre favoritter:

- Hun ene heter Ashley tror jeg. Hun som hadde vanskelig barndom.

- Andre er hun med kysserekord

- Og tredje er hun søte, som han tullet med under første date.

Ohh... husker ikke navnene, men tør ikke google det heller :fnise:

Skrevet

Tierra er sååå irriterende. Skjønner ikke hva han ser i henne :scorpis:

Jeg synes hun jenta som er adoptert, er bare så nydelig.

Skrevet

Sean :rodmer: Han virker så ålreit! Liker også at det ikke virker som om det gjør noe at hun ene mangler en arm.

Skrevet

Føler at han vil ende opp med hun jenta med vanskelig barndom.

Skrevet

Seriøst!!! Er det ingen som ser på ungkaren. Eller vil dere bare ikke få i gang denne tråden :vetikke:

Skrevet

Sean :rodmer: Han virker så ålreit! Liker også at det ikke virker som om det gjør noe at hun ene mangler en arm.

pøh det er bare for å unngå hets av USAs befolkning at han beholder henne en stund til. Han kommer ikke til å velge en dame uten en arm.

Skrevet

pøh det er bare for å unngå hets av USAs befolkning at han beholder henne en stund til. Han kommer ikke til å velge en dame uten en arm.

Tja hvis man er så skeptisk til menneskets evne til å være tolerante så.. Han hadde ikke fått hets hvis han hadde kvittet seg med henne nå tror jeg. De er jo relativt langt ute i det nå.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt har de kommet på norsk tv? (Vil ikke spoile noe)

Anonym poster: a17f5fd99393e07129fdfce466bcb266

Skrevet

Hvor langt har de kommet på norsk tv? (Vil ikke spoile noe)

Anonym poster: a17f5fd99393e07129fdfce466bcb266

Nå er ikke jeg så flink til å huske navn. Men sist gang var det hun jenta som falt ned og slo seg på haken, som gikk ut. Han var på første alenedate med Selma, men kunne ikke kysse henne.

AnonymBruker
Skrevet

PSS!! Dette er ikke spoiler hehe...

Ehm jeg heier på hun søte blonde (husker søren ikke navnet) og Catherine. Kanskje litt Desiree, men syns ikke hun er den rette for han. Likte ikke Lindsay i starten, men nå kan jeg like henne mer og mer.

Anonym poster: 2b6eda3a528e72eeb54abd648b4fcb8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...