AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Hei :-) Jeg ønsker å forstørre brystene mine. Noen tips om hvilken klinikk en bør velge i Oslo-området? Anonym poster: ec29af01ee386cf396f5a6157a81b27d
Gjest BettyBoob Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 Det er ei som jobber i Drammen nå, som tidligere jobbet i Tønsberg. Jeg var hos henne, og la meg si det sånn: d r det smarteste jeg har gjort! De ble rålekre så teit at jeg ikke husker navnet hennes, men det er så få damer som utfører plastisk kirurgi at det er enkelt å google det. La inn 300gr i hvert. Er bare kjempefornøyd. Var ca3 dager hvor det var såder vondt. Man får tabletter, så ikke no stress Tenk så mange som har gjort det, ikke mange som klager. Lykke til!
Gjest Thja Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 Det er ei som jobber i Drammen nå, som tidligere jobbet i Tønsberg. Jeg var hos henne, og la meg si det sånn: d r det smarteste jeg har gjort! De ble rålekre så teit at jeg ikke husker navnet hennes, men det er så få damer som utfører plastisk kirurgi at det er enkelt å google det. La inn 300gr i hvert. Er bare kjempefornøyd. Var ca3 dager hvor det var såder vondt. Man får tabletter, så ikke no stress Tenk så mange som har gjort det, ikke mange som klager. Lykke til! Takk for hyggelig svar :-) Skriv gjerne navnet hvis du skulle komme på det ;-)
Gjest BettyBoob Skrevet 12. mars 2013 #4 Skrevet 12. mars 2013 Margit hammerstad heter hun. Utrolig dyktig. Tlf 905 31 731.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå