Tari Skrevet 24. mars 2004 #1 Del Skrevet 24. mars 2004 Fikk nesten tårer i øynene jeg...De er bare så fine..Gleder meg til å se de 2 småjentene i kjolene sine. Niesen min skal prøve sin i morgen og jeg klarer nesten ikke å vente :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. mars 2004 #2 Del Skrevet 24. mars 2004 Får vi se bilde av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 24. mars 2004 #3 Del Skrevet 24. mars 2004 Har du bestilt? Fra hvor? Hva ble totaltprisen? Jeg skal også bestille 2 kjoler, en på 1,5 år og en på 5,5 år. Hvis ingen har noen å selge da.....gifter meg ikke før oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg har bestilt denne fra butterflyxc. Kom etter 1 uke, og sendt som gave fra privatadresse. Veldig god service! Tror det kom på ca. 120$ totalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. mars 2004 #5 Del Skrevet 25. mars 2004 Alldeles nydelig kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 25. mars 2004 #6 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg har bestilt denne fra butterflyxc. Kom etter 1 uke' date= og sendt som gave fra privatadresse. Veldig god service! Tror det kom på ca. 120$ totalt. Samme som oss da! Veldig fin service, ja og ekstremt raskt unnagjort. (Og ikke minst genialt at de sendte det som privatpost slik at vi slapp unna tollen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 25. mars 2004 Har du bestilt samme kjole også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 25. mars 2004 #8 Del Skrevet 25. mars 2004 Ja, to slike brudepikekjoler. Men i forskjellige størrelser da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 25. mars 2004 Ja' date=' to slike brudepikekjoler. Men i forskjellige størrelser da...[/quote'] De er jo fine da så det er jo ikke så rart at man bestiller samme kanskje :-) Vi har også bestilt i 2 forskjellige størrelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. mars 2004 #10 Del Skrevet 25. mars 2004 Kanskje vi skulle lage en vise frem brudepikekjolene-tråd...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 25. mars 2004 Det syns jeg vi skal ha...Skal legge inn en nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå