Gå til innhold

De kule handler på bensinstasjonen


Fremhevede innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Jo, altså..

Det kan være kult på den måten at man, en sen fredagskveld, har vært oppe seint, hatt en hyggelig stund med noen, er litt sulten, så tar man en romantisk gåtur til bensinstasjonen og kjøper seg den feite hamburgeren eller en deilig, liten sjokolade :danse:

Og så er det bare bensinstasjonen som har åpent så seint. Det er kult.

Videoannonse
Annonse
Gjest Skogmann
Skrevet

:takke:

Jeg gjør alt hva du sier. Føler meg skikkelig ukul nå som du kom inn i tråden. Gjør hva som helst for å komme opp på samme nivå som deg :skya:

Vi får fortsette seinere. Nå skal jeg gå og legge meg i senga mi. Den er surret inn i sølvpapir. Jepp, du hørte rektig. SØLV. *raaaap*

Gjest Skogmann
Skrevet

Jo, altså..

Det kan være kult på den måten at man, en sen fredagskveld, har vært oppe seint, hatt en hyggelig stund med noen, er litt sulten, så tar man en romantisk gåtur til bensinstasjonen og kjøper seg den feite hamburgeren eller en deilig, liten sjokolade :danse:

Og så er det bare bensinstasjonen som har åpent så seint. Det er kult.

Gangsta.

Gjest GetOverIt
Skrevet (endret)

Vi får fortsette seinere. Nå skal jeg gå og legge meg i senga mi. Den er surret inn i sølvpapir. Jepp, du hørte rektig. SØLV. *raaaap*

God natt. Jeg ligger her på min oppblåsbare madrass, som selvsagt er kjøpt på Shell ;)

Endret av GetOverIt
Gjest BabyBlue
Skrevet

LOL. Hadde en fyr handlet mat på bensinstasjonen fremfor rema 1000 hadde jeg ledd høyt og lenge og spurt han hva som feiler han.

Ben and Jerry's på en sen lørdagskveld på 7/11 er derimot lov :enig:

Gjest Badebuksa
Skrevet

LOL. Hadde en fyr handlet mat på bensinstasjonen fremfor rema 1000 hadde jeg ledd høyt og lenge og spurt han hva som feiler han.

Ben and Jerry's på en sen lørdagskveld på 7/11 er derimot lov :enig:

Ben and Jerrys er alltid lov. Beste isen som finnes.
Gjest BabyBlue
Skrevet

Ben and Jerrys er alltid lov. Beste isen som finnes.

Cookie dough? :laugh:

Gjest Badebuksa
Skrevet

Cookie dough? :laugh:

En god nr 2! ;) Men liker brownies!
Gjest BabyBlue
Skrevet

En god nr 2! ;) Men liker brownies!

Åhhh, fikk lyst på is nå... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ca like kult som å stikke på belle solei og helle champagne på gulvet, og ca like harry.

Anonym poster: 151999423f5400764ba6a2ae7f2bc56f

Skrevet

bensinstasjoner er generelt et av de absolutt minst kule stedene jeg kan tenke meg. sånn uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...