Gjest Badebuksa Skrevet 13. mars 2013 #41 Skrevet 13. mars 2013 Jo, altså.. Det kan være kult på den måten at man, en sen fredagskveld, har vært oppe seint, hatt en hyggelig stund med noen, er litt sulten, så tar man en romantisk gåtur til bensinstasjonen og kjøper seg den feite hamburgeren eller en deilig, liten sjokolade Og så er det bare bensinstasjonen som har åpent så seint. Det er kult.
Gjest Skogmann Skrevet 13. mars 2013 #42 Skrevet 13. mars 2013 Jeg gjør alt hva du sier. Føler meg skikkelig ukul nå som du kom inn i tråden. Gjør hva som helst for å komme opp på samme nivå som deg Vi får fortsette seinere. Nå skal jeg gå og legge meg i senga mi. Den er surret inn i sølvpapir. Jepp, du hørte rektig. SØLV. *raaaap*
Gjest Skogmann Skrevet 13. mars 2013 #43 Skrevet 13. mars 2013 Jo, altså.. Det kan være kult på den måten at man, en sen fredagskveld, har vært oppe seint, hatt en hyggelig stund med noen, er litt sulten, så tar man en romantisk gåtur til bensinstasjonen og kjøper seg den feite hamburgeren eller en deilig, liten sjokolade Og så er det bare bensinstasjonen som har åpent så seint. Det er kult. Gangsta.
Gjest GetOverIt Skrevet 13. mars 2013 #44 Skrevet 13. mars 2013 (endret) Vi får fortsette seinere. Nå skal jeg gå og legge meg i senga mi. Den er surret inn i sølvpapir. Jepp, du hørte rektig. SØLV. *raaaap* God natt. Jeg ligger her på min oppblåsbare madrass, som selvsagt er kjøpt på Shell Endret 13. mars 2013 av GetOverIt
Gjest BabyBlue Skrevet 13. mars 2013 #45 Skrevet 13. mars 2013 LOL. Hadde en fyr handlet mat på bensinstasjonen fremfor rema 1000 hadde jeg ledd høyt og lenge og spurt han hva som feiler han. Ben and Jerry's på en sen lørdagskveld på 7/11 er derimot lov
Gjest Badebuksa Skrevet 13. mars 2013 #46 Skrevet 13. mars 2013 LOL. Hadde en fyr handlet mat på bensinstasjonen fremfor rema 1000 hadde jeg ledd høyt og lenge og spurt han hva som feiler han. Ben and Jerry's på en sen lørdagskveld på 7/11 er derimot lov Ben and Jerrys er alltid lov. Beste isen som finnes.
Gjest BabyBlue Skrevet 13. mars 2013 #47 Skrevet 13. mars 2013 Ben and Jerrys er alltid lov. Beste isen som finnes. Cookie dough?
Gjest Badebuksa Skrevet 13. mars 2013 #48 Skrevet 13. mars 2013 Cookie dough? En god nr 2! Men liker brownies!
Gjest BabyBlue Skrevet 13. mars 2013 #49 Skrevet 13. mars 2013 En god nr 2! Men liker brownies! Åhhh, fikk lyst på is nå...
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #51 Skrevet 14. mars 2013 Det er vel ca like kult som å stikke på belle solei og helle champagne på gulvet, og ca like harry. Anonym poster: 151999423f5400764ba6a2ae7f2bc56f
Gjest Bond Skrevet 14. mars 2013 #52 Skrevet 14. mars 2013 bensinstasjoner er generelt et av de absolutt minst kule stedene jeg kan tenke meg. sånn uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå